Пан-турцизмот на Ердоган во замав

  • Креатор на темата Креатор на темата jamajka
  • Време на започнување Време на започнување
Овде зборуваме за Турција а не за Словенија и за твоја информација Турција досега нема произведено ни еден тенк а исто така ни еден борбен авион досега. А Бајрактарите, после дебаклот во Украина се трудат да заборават и дека ги произведувале.
Да, Турција произведува тенкови. Главниот борбен тенк на Турција се вика Altay. Овој тенк е развиен од турската одбранбена индустрија, со целосна домашна технологија и производство. Тенкот Altay е модерен борбен тенк со напредни карактеристики и технологија.

Можеш да најдеш повеќе информации за тенкот Altay на официјалните веб-страници на турските одбранбени компании како BMC или преку реномирани медиумски извори кои известуваат за одбранбената индустрија.
.
Автоматски споено мислење:

Твојата и мојата Македонија е 80 пати помала во однос на Турција. Ама еве комотно може да споредиме Германија и Турција со сличен број на население. Може? Или не ни треба да започнуваме.

И сепак ова се што го напиша неможе да го побие фактот дека Ердоган ја исламизира државата до коска.
Твојата опсесија со 'исламизацијата' очигледно го засенува реалниот поглед на работите. Турција е секуларна држава според нејзиниот устав и тоа не се променило. Ако зборуваме за религија, секоја држава има право да ја практикува својата културна и религиозна традиција.

Исламизацијата што ја спомнуваш е повеќе твоја перцепција отколку факт. Да потсетам, во Турција се организираат еден од најголемите филмски фестивали во Европа, има светски реномирани универзитети, а градови како Истанбул се центри на современа уметност, култура и технологија.

Наместо да се фокусираш само на религијата, би било корисно да ја согледаш пошироката слика: напредокот во економијата, одбраната, инфраструктурата и образованието. Турција не е само пример за регионот, туку и значаен играч на светската сцена.
 
Ниту еден тенк досега не е влезен во сериско производство. Првите тенкови ќе излезат дури во 2025 година. Бујрум ефенди.
А авионите башка ептен ќе се почекаат. За бајрактарите нешто муабет не ми ти се прави.
 
Да, Турција произведува тенкови. Главниот борбен тенк на Турција се вика Altay. Овој тенк е развиен од турската одбранбена индустрија, со целосна домашна технологија и производство. Тенкот Altay е модерен борбен тенк со напредни карактеристики и технологија.

Можеш да најдеш повеќе информации за тенкот Altay на официјалните веб-страници на турските одбранбени компании како BMC или преку реномирани медиумски извори кои известуваат за одбранбената индустрија.
.
Автоматски споено мислење:


Твојата опсесија со 'исламизацијата' очигледно го засенува реалниот поглед на работите. Турција е секуларна држава според нејзиниот устав и тоа не се променило. Ако зборуваме за религија, секоја држава има право да ја практикува својата културна и религиозна традиција.

Исламизацијата што ја спомнуваш е повеќе твоја перцепција отколку факт. Да потсетам, во Турција се организираат еден од најголемите филмски фестивали во Европа, има светски реномирани универзитети, а градови како Истанбул се центри на современа уметност, култура и технологија.

Наместо да се фокусираш само на религијата, би било корисно да ја согледаш пошироката слика: напредокот во економијата, одбраната, инфраструктурата и образованието. Турција не е само пример за регионот, туку и значаен играч на светската сцена.

Пак се избламира. Целиот модел се базира на BlackPanter K2.

The tank will benefit both from indigenously developed systems and from technologies of the K2 Black Panther, accorded by an agreement signed with South Korea.[6][7][8][9][10] The main armament of the tank is the 120 mm 55 caliber smoothbore gun, which was redesigned under license based on the CN08 120 mm gun of the K2 Black Panther.


The planned maximum speed of the first batch is set at 65 kilometres per hour (40 mph), provided by an 1,500 hp (1,100 kW) engine and the MBTs will be able to function under 4 metres (13 ft) of water.[34] The first mass production tank will be powered by 1,500 hp (1,110 kW) DV27K engines and EST15K transmissions (6 forward, 3 reverse gears) designed by Hyundai Doosan Infracore (now HD Hyundai Infracore) and SNT Dynamics in South Korea.


The suspension system adopts Hyundai Rotem's non-active in-arm suspension unit (ISU) and includes a track tension system that automatically adjusts the tension of the track.[32][75]
 
Пак се избламира. Целиот модел се базира на BlackPanter K2.
Точно е дека Altay се базира на елементи од Black Panther K2, бидејќи Турција соработуваше со Јужна Кореја за одредени компоненти, како што се трансмисијата и оклопот. Но, тоа не значи дека Altay не е турски производ.

Сите големи тенковски проекти низ светот се базираат на соработка или постоечки технологии – тоа е нормален процес во одбранбената индустрија. Разликата е што Турција со Altay го презеде дизајнот, развојот и интеграцијата на технологиите во свои раце, а сега преминува на целосно домашно производство, вклучувајќи го и моторот и другите системи.

Затоа, Altay не е копија, туку модерен борбен тенк кој ја покажува способноста на Турција да создаде сопствена технологија врз основа на претходните искуства и партнерства.
 
Пак се избламира. Целиот модел се базира на BlackPanter K2.
Да биде иронијата поголема, главна причина за каснењето на тенкот е баш курчењето на Ердоган. Заради него германците не им ги испорачаа моторите и менувачите. Па мораа да се снајдуваат со сопствени мотори и менувачи.
 
Да биде иронијата поголема, главна причина за каснењето на тенкот е баш курчењето на Ердоган. Заради него германците не им ги испорачаа моторите и менувачите. Па мораа да се снајдуваат со сопствени мотори и менувачи.
„Да, моторите и менувачите беа предизвик за проектот Altay, но тоа повеќе ја покажува независноста и истрајноста на Турција во справувањето со такви проблеми. Наместо да се откаже, Турција започна со развој на сопствен мотор (Batu) и трансмисија.

Ова покажува дека санкциите или политичките препреки не ја спречуваат Турција, туку напротив, ја поттикнуваат да стане уште посилна и самостојна. Курчење или не, фактот е дека сега има решение и тенкот е во производство. А тоа зборува многу за капацитетот на една држава.“
 
„Да, моторите и менувачите беа предизвик за проектот Altay, но тоа повеќе ја покажува независноста и истрајноста на Турција во справувањето со такви проблеми. Наместо да се откаже, Турција започна со развој на сопствен мотор (Batu) и трансмисија.

Ова покажува дека санкциите или политичките препреки не ја спречуваат Турција, туку напротив, ја поттикнуваат да стане уште посилна и самостојна. Курчење или не, фактот е дека сега има решение и тенкот е во производство. А тоа зборува многу за капацитетот на една држава.“
Точно, да не беше Ердоган досега ќе имаа 200 нови тенка со проверени мотори и трансмисии а сега имаат 0 тенкови на кои ќе бидат монтирани непроверени мотори и трансмисии.
 
Точно, да не беше Ердоган досега ќе имаа 200 нови тенка со проверени мотори и трансмисии а сега имаат 0 тенкови на кои ќе бидат монтирани непроверени мотори и трансмисии.
Mozi ke imaa no ke bea zavisni od stranski drzavi za nivno odrzuvanje i dostava.Vaka ne se. I ti toa go tumacis kako slabost.
Bajraktarite im ebaa mater na Ermencite, vo kameno vreme gi vratija.
 
Точно, да не беше Ердоган досега ќе имаа 200 нови тенка со проверени мотори и трансмисии а сега имаат 0 тенкови на кои ќе бидат монтирани непроверени мотори и трансмисии.
Политичките одлуки понекогаш носат предизвици, но развојот на Altay и неговите компоненти е долгосрочна стратегија за самостојност. Да се има сопствен мотор и трансмисија, иако на почетокот можеби не се совршени, е огромен чекор напред за секоја земја.

Да, можеби ќе имаше 200 тенкови со увезени компоненти, но тоа ќе ја направеше Турција зависна од туѓа технологија и политички притисоци. Наместо тоа, сега се гради целосно независен модел кој со тек на време ќе се усовршува.

Ако погледнеш историски, сите големи производители на тенкови – САД, Русија, Германија – на почетокот имале проблеми, но успеале преку проби и грешки. Истото важи и за Турција. Altay можеби нема да биде совршен од старт, но со секој следен модел ќе биде сè подобар.
 
Пола живот и повеќе го поминав на запад и никогаш немам слушнато ниеден Турчин добро да збори за Еки.

Напротив сите беа против него и неговата уништувачка политика.

И бидејќи не следам што и како се случува навистина во Турција, се прашував како може толку да го хејтат кога бајаги им ја изгради државата.

Ама пак кој сум јас да знам повеќе одколку тие кои го трпат на грб во Турција, или барем го трпеле пред да се иселат.

Многу Турци има надвор од Турција бидејќи режимот ги трчка за да ги стави во затвор. И ова не го знаев додека онака не се замуабетивме со познаници или клиенти.
 
Пола живот и повеќе го поминав на запад и никогаш немам слушнато ниеден Турчин добро да збори за Еки.

Напротив сите беа против него и неговата уништувачка политика.

И бидејќи не следам што и како се случува навистина во Турција, се прашував како може толку да го хејтат кога бајаги им ја изгради државата.

Ама пак кој сум јас да знам повеќе одколку тие кои го трпат на грб во Турција, или барем го трпеле пред да се иселат.

Многу Турци има надвор од Турција бидејќи режимот ги трчка за да ги стави во затвор. И ова не го знаев додека онака не се замуабетивме со познаници или клиенти.
Isto kako i nasite emigranti barem povekjeto koi se sramat i da kazat od kade se i sto se. Nisto novo tuka.
 
Abe kakva objektivnost tuka baras. Site se so krstot na celo.

Владе без навреда, еднаш го правевме муабетот. Бос си за оваа тема. И тоа не е навреда, јас на пример сум бос за многу работи на пример на тема свирење тромбон. Едноставно прифати дека многу ама ептен многу ја имаш промашено темата Ердоган и повлечи се на страна. Знам дека нема да го направиш тоа ама обиди се да сфатиш дека за ова конкретно не си во право.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom