- Член од
- 28 декември 2015
- Мислења
- 4.114
- Поени од реакции
- 6.607
- Возраст
- 46
вие не разбирате изводливост на проект. Тие градови кои имаат трамваи се планирани така од почеток. Таму прво трамваи почнале да се тркалаат него коли. Значи инфраструктурата е од зачетокот на урбаното планирање. Тука за да створиш таква инфраструктура ќе те десетици ако не и стотици милиони евра. Настрана што на ништо нема да личи сето тоа.
Како тоа мислиш планирани градови? Зарем Рим кога го основале Ромул и Рем прва мисла им била да го напраат метро френдли? Тоа може само во места како Милтон Кејнс.
Инаку цел сообраќај у Скопје е car centric и така и ќе остане. Автобусите можат да завршат работа добро ако се работи совесно, пример да се воведат нови линии и да се работи на точноста.
Автоматски споено мислење:
Имаш полски, чешки, словачки, унгарски тип на транзиција од една страна и руски, украински, бугарски, македонски, српски тип на транзиција од друга страна.
Културолошки и менталитетни разлики се во прашање.
Секако дека секаде приватно е многу поквалитетно од општественото.
Не, не е секогаш. Пазарот е добар, одличен за секундарни производи и услуги. Но не може пазарот да решава за стратешки прашања. Пример цела сообраќајна инфраструктура е изградена под раководство на државата, дали Југославија дали Македонија, исто важи и за енергетика и све. И сеа доваѓа некоја аустриска фирма, плаќа penis on the dollar за купување на енергетика и што понатаму?
Стратешките прашања мора да бидат за доброто на целокупното население, инаку која е потребата од држава воопшто?
Последно уредено: