Колку е Волксваген Поло едноставна за поправање и одржување?

  • Креатор на темата Креатор на темата NekojBatka
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
21 јули 2017
Мислења
289
Поени од реакции
234
Локација
Скопје
Здраво. Ме занима колку е Волксваген Поло едноставна кола за поправање одржување?
Дали има делови на лагер во Македонија и колку се скапи?
Дали на пример има сервис за овие коли во Македонија, на пример нешто сложено за поправање и мора стручно лице да ја прегледа?
Исто дали има разлика во одржувањето измеѓу Поло 2, Поло 3 и Поло 4 на пример(различните модели што испаднаа во последниве 20тина години)?
 
Здраво. Ме занима колку е Волксваген Поло едноставна кола за поправање одржување?
Дали има делови на лагер во Македонија и колку се скапи?
Дали на пример има сервис за овие коли во Македонија, на пример нешто сложено за поправање и мора стручно лице да ја прегледа?
Исто дали има разлика во одржувањето измеѓу Поло 2, Поло 3 и Поло 4 на пример(различните модели што испаднаа во последниве 20тина години)?
Зависи дали е бензин,дизел или турбодизел!
 
Здраво. Ме занима колку е Волксваген Поло едноставна кола за поправање одржување?
Дали има делови на лагер во Македонија и колку се скапи?
Дали на пример има сервис за овие коли во Македонија, на пример нешто сложено за поправање и мора стручно лице да ја прегледа?
Исто дали има разлика во одржувањето измеѓу Поло 2, Поло 3 и Поло 4 на пример(различните модели што испаднаа во последниве 20тина години)?
не може општо 20 години да споредуваш...
Проблемот не се само деловите, веќе се намали бројот на мајсторите а се зголеми бројот на коли и мајсторите бираат работа...
 
Зависи кој мотор, некои може да имаат скапи оправки. Затоа тоа е најпаметно да истражиш прво. Иначе за одржавање не е скапо. Други опции што се добри ти се Опел Корса, Фиат Пунто, Шкода Фабиа.
 
143be3805100.jpg

Овој класичен дизајн многу ми се свиѓа. Треба да е четврта генерација Поло?

Сакав да земам дизел, ама дизел е по штетен за околина од бензинец, така да би одел на 1.4 литри бензинец, или сличен во тоа рамниште.

Гледам доста и со двојни светла од Лупо се меткаат на продажба. И тој модел е четврта генерација само со друг изглед?
 
Поло од таа генерација нема да најдеш здраво. Тоа скоро се е за на отпад...

И другите со 4 светла се горе долу тука...за парите дефинтивно не вредат, прескапи се за годините и километрите што ги имаат поминато.
 
Последно уредено:
Опел Корса, Фиат Пунто, Шкода Фабиа.
Добро само мој пријатели имале ужасни искуства со Опел а и со Фиат?
Иста генерација/класа коли Фиат и Опел да ги споредуваш со ВВ групација не иде. Во Линеа од 2010-12 некаде беше коа седнав се осетив ко у 101... :D
 
Сакав да земам дизел, ама дизел е по штетен за околина од бензинец, така да би одел на 1.4 литри бензинец, или сличен во тоа рамниште.
Озбилен си?
 
Озбилен си?
Не ги разбирам до таа мера работите иако знам дека дизелот е многу по штедлив од бензинецот, а во чудесната Македонија треба штедливост.
Нели дизелот ослободуваше некоја супстанца што била поштетна за околина и нас, од бензинецот, или грешка сум?
 
Добро само мој пријатели имале ужасни искуства со Опел а и со Фиат?
Иста генерација/класа коли Фиат и Опел да ги споредуваш со ВВ групација не иде. Во Линеа од 2010-12 некаде беше коа седнав се осетив ко у 101... :D
 
Добро само мој пријатели имале ужасни искуства со Опел а и со Фиат?
Иста генерација/класа коли Фиат и Опел да ги споредуваш со ВВ групација не иде. Во Линеа од 2010-12 некаде беше коа седнав се осетив ко у 101... :D
Не зезај,Линеата е премиум лимузина за 101-от а и за сите останати од ниската класа,а Поло тешко да најдеш некое зачувано и со несменета километража,обично тоа е све за отпад,поарно барај бензинец и стај му плин оти реално поголеми се шансите да најдеш зачуван бензинец отколку зачуван дизел
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom