- Член од
- 14 октомври 2018
- Мислења
- 389
- Поени од реакции
- 521
Може ли да се направи со денешнава технологија вселенски брод кој што ќе однесе астронаути на Марс? Невозможна мисија, за секој кој што барем малку од малку го разбира проблемов или има нешто прочитано околу ракетната технологија.
Но не и за ексцентричниот милијардер Елон Маск. Да се разбереме и порано имало разноразни компании кои дури продавале билети за вселенски патувања, MarsOne на пр. а сигурно ги има и други.
Но Маск не би требало да се споредува ваквите, типов pred 17 год. основа компанија буквално од 0(нула) , SpaceX, за сега да го преземе пазарот на лансирање на ракети, за еден месец (27 Мај) закажана е мисијата на ISS со 2-ца американски астронаути што е прва мисија откако е напуштен Спејс шатл проектот. Потоа проектот Старлинк односно сателитски интернет преку мрежа од 12000 сателити , досега се лансирани околу 500 итн.
Како споредба денес во орбитата има вкупно нешто над 2200 активни сателити вкупно, за најразлични намени од сите држави.
Ова со мисијава на Марс е само еден сегмент од новиов вселенски брод, предвидува драстично намалување на цената на лансирање на сателити затоа што Starship нема да биде за еднократна употреба како класичните ракети, ќе слетува назад за потоа повторно да се лансира а ваквата технологија нуди нови можности. Пр. пренесување на патници од еден до друг град на земјава за не повеќе од 40 мин.
За да биде појасно за што зборувам, следново видео.
www.youtube.com
Starship во мисија на Марс
www.youtube.com
И не се работи само за замисли и компјутерски симулации, на локација во јужен Таксас почнаа да се градат вакви бродови. За почеток голем успех би бил да ги преживее тестовите на земјата, pressure test, static fire test, итн. па да ја постигне земјината орбита итн.
Од ова што го видов се работи турбо, дури и дел под шатори, изгледа му се брза, не сака да чека прво да се направат објекти од цврста градба.
Можеби овие први примероци наменети за тестирање не влеваат доверба, но овде се збори за сериска изградба на бродови.
Овој сега што се тестира е 4-ти по ред, предходните не го поминаа тестот поради лоши завари или грешки во конструкцијата. Навистина брзо учат и секој нареден изгледа подобар од предходниот.
Сето ова за само неколку месеци, од крајот на минатата година. SN4 се тестира додека истовремено во различни фази на изградба се SN5 и SN6. Целта е да се постигне сериско производство така да излегува еден Старшип на секој 72 саати - 3 дена.
www.youtube.com
Но не и за ексцентричниот милијардер Елон Маск. Да се разбереме и порано имало разноразни компании кои дури продавале билети за вселенски патувања, MarsOne на пр. а сигурно ги има и други.
Но Маск не би требало да се споредува ваквите, типов pred 17 год. основа компанија буквално од 0(нула) , SpaceX, за сега да го преземе пазарот на лансирање на ракети, за еден месец (27 Мај) закажана е мисијата на ISS со 2-ца американски астронаути што е прва мисија откако е напуштен Спејс шатл проектот. Потоа проектот Старлинк односно сателитски интернет преку мрежа од 12000 сателити , досега се лансирани околу 500 итн.
Како споредба денес во орбитата има вкупно нешто над 2200 активни сателити вкупно, за најразлични намени од сите држави.
Ова со мисијава на Марс е само еден сегмент од новиов вселенски брод, предвидува драстично намалување на цената на лансирање на сателити затоа што Starship нема да биде за еднократна употреба како класичните ракети, ќе слетува назад за потоа повторно да се лансира а ваквата технологија нуди нови можности. Пр. пренесување на патници од еден до друг град на земјава за не повеќе од 40 мин.
За да биде појасно за што зборувам, следново видео.

Starship | Earth to Earth
Starship will be capable of taking people from any city to any other city on Earth in under one hour.

Starship во мисија на Марс

SpaceX Interplanetary Transport System
И не се работи само за замисли и компјутерски симулации, на локација во јужен Таксас почнаа да се градат вакви бродови. За почеток голем успех би бил да ги преживее тестовите на земјата, pressure test, static fire test, итн. па да ја постигне земјината орбита итн.
Од ова што го видов се работи турбо, дури и дел под шатори, изгледа му се брза, не сака да чека прво да се направат објекти од цврста градба.
Можеби овие први примероци наменети за тестирање не влеваат доверба, но овде се збори за сериска изградба на бродови.
Овој сега што се тестира е 4-ти по ред, предходните не го поминаа тестот поради лоши завари или грешки во конструкцијата. Навистина брзо учат и секој нареден изгледа подобар од предходниот.
Сето ова за само неколку месеци, од крајот на минатата година. SN4 се тестира додека истовремено во различни фази на изградба се SN5 и SN6. Целта е да се постигне сериско производство така да излегува еден Старшип на секој 72 саати - 3 дена.

SpaceX Starship Updates I Starlink Private Beta I NASA revamps LEO commercialization strategy
#SpaceX #SpaceXStarship #ElonMusk In this episode, SpaceX successfully launches another batch (a seventh batch) of 60 satellites for its Starlink Constellati...
