Годишнина од победата на цар Самоил кај Трајановата порта

  • Креатор на темата Креатор на темата petrichanec
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
16 јули 2005
Мислења
39
Поени од реакции
1
Б'лгарските војски побеждават ромеите в битката при прохода “Трајанови врата”. През лјатото на 986 г. византијскијат император Василиј ІІ навлиза д'лбоко в пределите на Б'лгарија и достига до гр. Средец, като безуспешно се опитва да го превземе. На 17 август в прохода “Трајанови врата” б'лгарите обкр'жават оттеглјаштите се от Софија ромејски колони, преграждат п'тја на византијците за отст'пление и в планинските теснини ги нападат. Сражението се командва от Самуил, но в него участват и брат му Арон и Роман (971 г. – 997 г.) – син'т на цар Пет'р. По-голјамата част от византијската војска е избита, а император Василиј ІІ преминава през прохода, за да се спаси в'в Филипопол (Пловдив).

Разказите на хронисти представјат бјагството му като паническо – императорската палатка и знаците на императорското достојнство са изоставени и завладени от б'лгарите. Последвалото поражение на неговата армија осуетјава плановете му да покори оште в краја на 80-те г. на Х в. Б'лгарија. Победата при Трајанови врата укрепва увереността на Самуил в'в в'зможностите на неговата војска и стабилизира позицијата му на водач на б'лгарскија народ.
 
Се работи за војската на Цар Самоил. Византијците сите нe-Ромеи ги нарекувале со погрдното име "бугари" вкл. и Словени, Скити, Трибали, како и турко-монглските Бугари.

Такви "бугари" имало се до Словенија - т.е. до места каде што вистинските турко-Бугари никогаш не стапнале.

Ова колку да ја насочиме дискусијата на правилен колосек.
 
Не л'жи, Мисирка. Лео Диакон нарекува војниците на Самуил "мизи" и пише, че причината за похода на Василиј са нападенијата на мизите в Македонија. Цар Борис II е наречен цар на мизите, т.е. мизите на Борис II и Самуил са един и с'шт народ. Диакон е очевидец на битката при Трајанови врата и едва се е спасил от мизите според собственија му разказ.

http://www.ropnet.ru/sapsan/text/bizant/diakon/diakon.htm

А Скилица използува името навсјак'де името б'лгари, и прави разлика между б'лгари и с'рби.
 
da vidimo ko laze...


according to stilipon kuriakidis, in 10th century, with derogatory name "vulgaroi", byzantium started to call all slavic people, serbs, bosnians, and of course, macedonians ( stilipon kuriakidis, the book "northern borders of hellenism, page 39.). derogatory name vulgaroi (vulgaros) have been roman-greek term for common, uncivilized people. its very possible that term is borrowed from latin language because byzantians often used latin terms, like term "rex" for king. in the middle age hungary, term vulgar have been used for the lowest class of people. hungary was divided on three classes: counts, knight and vulgars (HUNGARIAN PREHISTORY FROM THE BEGINNINGS TO KING ST. STEPHEN (1038), Encyclopaedia Humana Hungarica 01., Andrea Farka ). krste petkov misirkov in his famous book "on macedonian matters" writes: " for greek everything slavic was rough, bulgarian... bulgars ment uneducated people, barbarians, people which borders with beasts" (my translation).. as i said above, in a modern greek language, according to g. babiniotis dictionary (athens,1998.) word vulgar, beside meaning of nationality of bulgarians, mean rough, common people.

serbs were vulgars too. laonicus chalcondyles writes: "tribals (middle age archaic name for serbs) are named vulgars now(my translation)"(Laonicus Chalcondyles), P.G., т. 159, Op. cit., kol. 26).

so the term bugar(in greek language vulgar) became synonim for slavic speaking people. serbian academic petar dragacevic, at the end of 19th century, visited greece. he said that greeks called him bugar(vulgar) altough he explained them that he is serbian from serbia. so he concludes that greeks call all slavic people "vulgaroi" (petar dragacevic, makedonski sloveni, 1890., beograd)
in the time of greek national liberation struggle (1821.-1829.) one song has been sang in purpose to attract different nationalities which lived in greece: "albanians, vlachs, bulgars, people who speak different languages, join us, and all prepared to become greeks"(my translation).( 1. Victoria Clark, Why Angels Fall. A journey through Orthodox Europe from Byzantium to Kosovo Macmillan: London, 2000 ISBN: 0 333 75185 X; 2. FATHER GREGORY TILLETT, The British Orthodox Church.) uprising in greece (1821.-1829.) took a part in peloponezus, part of greece, which bulgarians never settle or conquer, so its totaly clear that under name "bulgars" greeks ment slavic people( milingi and ezerci, slavic tribes which lived in greece).

many latin chronics wrote term vulgar as synonim for slavic people. marin barleti(skadar 1450 - rim 1512/13, catholic pries from skadar(albanian port) lived in the time of skenderbeg and he wrote well known "history of life and deeds of skenderbeg, prince of epirus" (“Historia de vita et gestis Scanderbegi Epirotarum principis”); in the 13th book "Vita et res praeclare gestae Christi Athletae Georgii Castrioti Epirotarum principis, qui propter heroicam virtutem suam a Turcis Scander beg, id est Alexander Magnus cognominatus est libris XIII" he gave us full detail information of georgi-second alexander the great and his army, for which barleti writes that consist of people from debar who are in the same time macedonians....“Scanderbegus... vias patentes inter manipulos antesignario Dibranis suis et Macedonicis explevit (ea levis armatura erat)".

but, marin barleti in the same book for people northern of macedonia, for tribals(serbs) writes that they are bulgarians ...“Bulgari sive Tribali habitant”....in propper translation: "bulgars settle tribalia(serbia)".

even father of bulgarian nation, pasija hilandarski in his history writes that greeks used term bulgar for slavic people and that all slavic languages for greeks are bulgarian(raffish)(SOURCE: СЛАВјаНОБ'ЛГАРСКА ИСТОРИја, ПАИСИј ХИЛЕНДАРСКИ, ЗА СЛАВјаНСКИТЕ УЧИТЕЛИ)(SLAVICBULGARIAN HISTORY, FOR SLAVIC TEACHERS)

thats why in most chronics from byzant, macedonians tsar samuil was named "tsar of vulgars" and his poeple vulgari. with a purpose to make clear distincion beetween those two etnicum, byzantium sources call bulgarians by nationality as "moesians"(i am not sure if i wrote it in proper english, in my laguage its "mizi") .



in the chronics of michael psel he writes for uprising of petar deljan which tokk a part in todays north serbia. he said that: "tribe of vulgars raised" and he continues.."land of vulgars from belgrade, over nish, till skopje"..so according to greek chauvinist explanation of word vulgars we could conclude that serbas are bulgarians??!!?!

in the ottoman empire, term bulgarian has been used for slavic people in this empire:
The term "Bulgarian," which had earlier been used to refer to all the Slavs of the Ottoman Empire (Friedman 1975:84), or as a virtual synonym for "peasant" without any political significance at all (Wilkinson 1951:149), came to mean "Bulgarian" in a national sense.

term greek had a simular meaning:

During the Ottoman period, therefore, terms like "Bulgarian" and "Greek" were not used to designate different ethnic or national groups; they were used to designate different sociocultural categories in what Hechter (1978) has called a system of "cultural division of labour." In this system of ethnic stratification the process of upward social mobility by which a Slavic-speaking peasant or a Vlach-speaking shepherd entered the merchant class was indistinguishable from the process of Hellenization." When a farmer or a shepherd became a merchant, he was no longer a "Bulgarian" or a "Vlach"; he became a "Greek". During this time ethnicity was "the modality in which class [was] lived" (Hall et al. 1978:394).

the biggest byzantiologist of all times, george ostrogorsky claims that term vulgar was collectively name for all slavs and that samuil state was in his words: "MIGHTY MACEDONIAN EMPIRE"

there are many examples, at the end i will say just two more. in hercegovina, where my father comes from, people sing a song, called "bugar-kabanica" and in dalmatia ther is song "bugarshtica" which is acctually song of a common people, opposite of literary song, mostly italian.
 
ОД ДУКЉАНСКИОТ ЛЕТОПИС /XII век
Потоа време во Бугарското племе се издигнал некој си Самуил, кој се провозгласил за цар. Тој водел долги војни со Грците и ги изгонил од цела Бугарија, така дека при негово време Грците не смееле да се приближат таму...
„И така после смртта на Бугарскиот цар Владислав император Василиј, како собрал голема војска и множество кораби, започнал да ја завојува земјата и ја завладеал цела Бугарија, Рашка и Босна цела Далмација и сите крајбрежни области чак до пределите на Долна Далмација".

хајде стига бе, Нитков, това са мненија на историци..те ти оригинален документ, при това ср'бски.
Думите б'лгарин и варварин на гр'цки са различни, може да се види в'в всеки речник. А к'де е била етническата граница между б'лгари и с'рби през Средновековието не може да каже никој, и дали в'обште е имало такава граница. Нормално е жителите на Белград да б'дат наречени б'лгари тогава, след като Белград в бил в Б'лгарија.

А зашто Острогорски да е нај-големија византолог ? Тој е руски емигрант в југославија, и е бил политически зависим. Специално за Самуиловата д'ржава тој пише очевидно неверни нешта и игноририра или не знае за важни источници
 
не л'жи, Нитков, ето ти документ от 11 век - има и Б'лгарија, и С'рбија, јасна разлика между б'лгари и с'рби. Македоци нема.

ОД „БЕСЕДА ПРОТИВ НОВОПОЈАВИЛАТА СЕ БОГОМИЛСКА ЕРЕС" ОД ПРЕЗВИТЕР КОЗМА /XI век/

„Се случи, дека во годината на православниот цар Петар во Бугарската земја се појави поп со име Богомил - по верно е да се нарече Богунемил. Тој прв започна да проповедува ерес по Бугарската земја..."
"Богомилството освен во Бугарското царство добило широко разпространување и во Италија, Франција, Србија, Босна, Русија, Унгарија. Приврзениците на богомилството во Италија се нарекувале Катари, во Франција - Албигојци и Бугри. Насекаде во Европа станала позната "опасната Бугарска ерес"...

и зашто ли се нарекуват "Бугри" ?
 
sta je momak, nesto si nervozan. kako be svi lazu, samo ti u pravu? :wink: ljetopis popa dukljanina je isto sto i slavjanoblgarska istorija
pasija hilandarskog. romantican rad, pun istorijskih gresaka. idemo dalje.

српски цар душан и јесте највећи доказ да је самуило био македонац и ништа друго осим македонац. он је имао титулу македонски цар и апсолутни владар српски, бугарски, влашки, мађарски..итд. у та времена, да би се неко прогласио царем, морао је узети круну бившег царства са те територије те је управо душан узео круну цара самуила и био проглашен македонским царем. ево погледај софијски и равначки препис душановог законика:


Ravanacki_prepis_Dusanov_Zakonik_Makedonski_Car_Dushan.jpg

равначки препис

Sofiski_prepis_Dusanov_Zakonik_Makedonski_Car_Dushan.jpg


софијски препис

Cви они починју са истим текстом: " закон вјерног цара душана," итд....наставља:

" (закон) часног и христољубивог македонског цара стефана, српског, бугарског, мађарског, далматинског, арбанаског, влашког и независног владара других регија и земаља..."

Hаравно да душан није био македонац, већ србин, из лозе немањића. међутим, да би се прогласио царем, морао је узети титулу македонски цар. на исти начин, самуило је морао узети титулу "бугарски цар", али он није био бугарин.

Aко је самуило био бугарин, да ли је душан био македонац?
_________________
 
е това горното вече са лаги на македонизмот, е чети тука :

Во својата книга М.Бошкоски тврди: „Од аспектот кој го проучуваме, од особено значење се неколкуте преписи на Душановиот законик (донесен на 21 мај 1349 г. во Скопје), каде се забележани земјите на кои српскиот цар претендирал, ги имал под своја власт, или, пак, користејќи го нивното историско наследство и слава, сакал да ги вгради или ги вградил во својата титула. Во Раванечкиот препис на Душановиот законик, кој се смета за најстар од помладата редакција (првата половина на XVII век), српскиот цар се потпишал како: „Благочьестиваго и вернаго и христолјубиваго македоннскаго цара Стефан закон“, додека во Софискиот препис (вторта половина на XVII век) потписот на српскиот цар гласи: „Благочьестиваго и вернаго и христолјубиваго македоннскаго цара Стефана, србскаго, бльгарскаго, оугарскаго, далматскаго, арабанскаго, оугрвлахискаго, и ниимь многимь пределомь....“ (Ibid. 186-187)

Но, М.Бошковски премолчал како се титулирал самиот цар Душан (1331-1355).[7]
.Матковски објаснува како е создадено верувањето дека цар Душан се титулирал и како цар Македонски:
„Петар Охмучевиќ ја гледал иднината на Јужните Словени во една заедница и затоа измислил два општи грба на Јужните Словени. Општите грбови ги составил така што ги земал земските грбови на одделните земји и од нив формирал два општи грба. ...Во средината на еден од два е ставен цар Душан, како најсилен владетел на Јужните Словени, а наоколу се редат земските грбови на Македонија, Бугарија, Србија, Босна, Хрватска и др., иако Хрватска, Далмација, Славонија и Босна никогаш не биле под власта на Душан. Под влијание на овој општ грб, кој подоцна се умножил и прецртувал, се јавила подоцнешната преработка на Душановиот Законик. Познато е дека постојат 20 преписи на овој Законик. Овие преписи можат да се поделат на две групи. Првите 10 преписи биле пишувани до XVII а другите 10 биле пишувани во XVII и XVIII век. Во десетте преписи на Душановиот Законик од XVII и XVIII век, под влијание на „општите грбови“ на Петар Охмучевиќ, кои веќе кружеле по Балканскиот Полуостров во разни преписи, цар Душан се јавува како цар Македонски, српски, бугарски, далматински, унгарски и сл. ...Првите 10 стари преписи на Душановиот Законик: струшкиот, [поименично се наброени и другите 9 преписи] ... го немаат изразот „македонискаго“, додека во ... [поименично се наброени и другите 10 преписи] ... стои и изразот „македонскаго цара Стефана Закон“.“ (А.Матковски, op. cit. 63-64)
Значи, тврдењето дека: „Стефан Душан се титулира(л) и како македонски цар“, дадено во зборникот на ИНИ, Документи за борбата на македонскиот народ за самостојност и за национална држава (Скопје 1981. I. 128), не е точно.

ето ги титлите на Душан, както тој сам се е наричал, без лаги на македонизмот :

Српскиот крал Стефан Душан 1345 г. во своето писмо до венецискиот дожд Андреј Дандуло се титулирал: „По божја милост Стефан, крал на Србија, Диоклеја, Зах’лмија, Зета, Албанија и Приморието и владетел на не мал дел од царството Бугарија и господар на речиси цела Романија.“ Споемантиот „ дел од царството Бугарија“ се однесува на Македонија. (БАН, Македонија Сборник от документи и материали. Софија 1978. 99) Истата година, после завземањето на Сер (Г.Острогорски), Душан се објавил и за „император и самодржец на Србија и Романија“ (Византија), т.е. за „цар на Србите и Грците“, а малку потоа српскиот архиепископ го издигнал во ранг на патријарх („патријарх на Србите и на Грците“) под чија јурсидикција ја ставил и Охридската архиепископијна и од новоназначениот патријарх во Пеќ, на Велигден, 16. апр. 1346 г. во Скопје бил крунисан за император. Грците му ја признале само титулата „цар на Србите“ (Д.Оболенски). Во уводот кон својот Законик Стефан Душан изјавува дека е: „благоверни цар вьсем Срьблем и Грьком и странам Бльгарским“. (Стојан Новаковић, Законик Стефана Душана цара србског. У Београду 1898. 3) Во една грамота издадена во Мелник 1350 г. Душан се титулирал: „цар Стефан на Срби, Грци и Бугари [Бльгаромь]“. (Ст. Новаковић, Законски споменици, Београд 1912. 708) Во друга грамота дадена 1347 г. на Хилендарскиот Манастир, Душан се потпишува: „Стефан во Христа Бога благоверни цар и самосдржец на Србите, Грците и Бугарите“. (Ст. Новаковић, Законски споменици, Београд 1912. 417). Во српската хроника на Пеќката патријаршија се трди дека Душан владеел и „землју болгарску“, т.е. дека: „беше и себе царем: сербскои, греческои и болгарскои области назвав“. (Обшти лист из патријаршије Пећке. Гласник XXXIV. Белград 1872 г.) Цитирано кај јордан Иванов, Б'лгарите в' Македонија Издирванија и документи за техното потекло, език и наодност' с' етнографска карта и статитсика. Издва БАН. Второ доп'лнено издание. Софија 1917. 155.

http://www.makedonskaistorija.com/item/20

Каде са македонците, Нитков ? Б'лгари са б'лгари, а с'рбите - с'рби.

Цар "Бльгаромь" - с'штото е в битолскија надпис на Иван Владислав


:D :D :D
 
a bas sam mislio gdje si se naslusao ovih sranja kad ono makedonskaistorija.com. mogao sam odmah da pogodim. al hajde da pretpostavimo da je sve to tako kao sto si napisao. pa da povucemo malu paralelu sa drugim bugarskim "naucnim" dostignucima kao sto su sljedeci primjeri:

case:
border stone of samuil empire

Сензационна археологическа находка беше зад'ржана при акција на Рајонното звено за борба с организираната прест'пност в землиштето на село Самуилово. Според експерти от Историческија музеј в Благоевград, граничнијат кам'к с надпис "Самуил - цар и самод'ржец всем б'лгаром” датира от началото на 11-ти век и е неоспоримо доказателство за б'лгарскија характер на Самуиловото царство.

http://www.omda.bg/bulg/news/Bulgaria news/Samuil.htm

suddenly:

Спорнијат "самуилов кам'к", открит от иманјар и зад'ржан от полицијата преди месец, е надгробна плоча на поп или монах с името Самуил, којто е живјал по времето на цар Самуил, смјата директор'т на Националнија исторически музеј Божидар Димитров.

http://www.segabg.com/20042004/p0020015.asp

but:

Стамен обаче зајави, че сам е изд'лбал надписа.

Задочнијат спор се разрази по повод опитите на Кирил Гр'нчаров да докаже автентичността на плочата. Докато от своја страна п'к младеж'т тв'рди, че сам изд'лбал надписа "Самуил, Христа Бога, верен цар и самод'ржец всем болгаром". Помагал му неговијат брат-близнак Пламен, којто сега живее в Италија. Двамата се вд'хновили от учебника си по историја, к'дето видели надписа. Музејнијат шеф, којто пр'в го разчете, тв'рди, разбира се, че Стамен л'же.

http://www.novinar.org/main.php?act=news&sql=MTI1ODsxMQ==

case: the voden inscription

During September 1997 a Greek national with "Bulgarian identity" from Voden named Stoidis appeared in Sofia at the National Historical Museum and declared to the Director Bozidar Dimitrov that he has in his possession a stone inscription found in Voden (Edessa) during the reconstruction of a local church. The Director declared the inscription a fake made by Bulgarian nationalists in the 19th Century. Apparently the whole story was published in the Bulgarian daily Kontinent on "02.10.1997." This is the Bulgarian fabricated stone inscription by "Tsar Samuil" found in Voden (Edessa), Greece.

http://www.historyofmacedonia.org/MacedonianMinorities/BulgarianFalsification.html

case: the bitola inscription

През година 6523 (1015-1016) от с'творението на света обнови се тази крепост, зидана и правена от јоан, самод'ржец б'лгарски, с помоштта и с молитвите на пресветата владичица наша Богородица и чрез заст'пничеството на дванадесетте и на в'рховните апостоли. Тази крепост бе направена за убежиште и за спасение и за живота на б'лгарите. Започната беше крепостта Битолја през месец октомври в 20-и ден, а се зав'рши в месец... краја. Този самод'ржец беше б'лгарин по род, внук на Никола и на Рипсимија благоверните, син на Аарон, којто е брат на Самуил, царја самод'ржавен, и които двамата разбиха в штипон (Ихтиман) гр'цката војска на цар Василиј, к'дето бе взето злато... , а този в... цар разбит биде от цар Василиј в година 6522 (1014) от с'творението на света в Клјуч и почина в краја на лјатото.

...greek army of tsar vasilius...hahahahahahahaha


ako je samuil stvarno bio bugarin, zasto falsifikujete umjesto da se sluzite istinom?
 
Нитков, ама за титутилите на Душан с'м прав нали ? "нема македонски"
а частта от Б'лгарија, којато владее е днешната Македонија - след битката при Велб'жд. И точно затова се нарича и цар на б'лгарите

:D :D

Никој не е казал, че надписа от Воден и този от Петрич са достоверни исторически документи, и никој не знае кој ги е писал. Никој не ги използува като доказателство за нешто. Нема ништо обшто между тези два надписа и битолскија. Никој за ништо не л'же.

Виж за битолскија нема никакви с'мненија, че е истински. Твоја аргумент, че војската на Василиј е наречена гр'цка е несериозен.
Та и Душан се нарича цар на г'рци, а и Иван Асен II - това са официални титли. Не на ромеи, а на г'рци.
При това е открит и објавен за автентичен от македонски археолози по Титово време. И понеже е оригинал, затова са го крили. Просто и јасно. Правописа е от 11 век.
И сега бил об'рнат с буквите надолу, та да не могат да го четат хората. :D :D
 
petrichanec напиша:
Нитков, ама за титутилите на Душан с'м прав нали ? "нема македонски"
а частта от Б'лгарија, којато владее е днешната Македонија - след битката при Велб'жд. И точно затова се нарича и цар на б'лгарите

e malo si se zajebo, ima makedonski!

pogledaj knjigu "historia turcica", pisana je 1501. u budi, a napisao ju je felix petantius iz dubrovnika. evo jedan izvadak sa rastko.org:

To delo se pod naslovom Historia Turcica (Turska istorija) čuva u jednom raskošnom kodeksu Gradske biblioteke u Nirnbergu, za koji je sada nesumnjivo utvrđeno da predstavlja Petančićev autograf.[12] Izlažući život Murata I, kada je, po hronološkom redosledu, došao do toga sultana, Petančić je, na desetom folijumu svoga rukopisa, dao vlastiti prikaz kosovske bitke, koji je tek nedavno publikovan i koji stoga istoričari narodne književnosti još nisu stigli da uoče.[13] U uvodnim rečenicama tamo se pripoveda kako je sultan Murat, gledajući da Grci propadaju od nesloge i u međusobnim sukobima, začeo u sebi misao da izgradi temelje prostranog kraljevstva. U kraljevstvima Raške (in Rasiae regnis) i u "Iliriku" on je zatekao više sitnijih kraljeva (reguli), slavnih vrlinom ne samo svojom, već i svojih predaka (maiorum et sua virtute illustres). Već je to insistiranje Petančićevo na vrlini raških kraljeva trag njegovog humanističkog gledanja na stvari i unošenje omiljenih humanističkih termina u procene ljudi i njihovog postupanja; u tom pravcu on će nastaviti do kraja svoga prikaza. Raške i "ilirske" kraljeve, pripoveda on dalje, turski car je pretnjama nagnao da biraju između surovih zakona ropstva i rata; a da se brže odluče, zatražio im je taoce. U međuvremenu lukavo je obasipao njihove prve ljude bogatim darovima, sramoteći ih potom kao prebege i izdajnike. U takvim prilikama "Stefan, car Makedonaca i Rašana" (Stephanus Macedonum Rasianorum caesar).....



http://www.rastko.org.yu/rastko-du/...ntic/mpantic-proslost/mpantic06-kosovo_l.html

a gore za pojam vulgari, ja sam prav, ne li? slazes se sa mnom, jel tako? :lol:

petrichanec напиша:
Никој не е казал, че надписа от Воден и този от Петрич са достоверни исторически документи, и никој не знае кој ги е писал. Никој не ги използува като доказателство за нешто. Нема ништо обшто между тези два надписа и битолскија. Никој за ништо не л'же.

ma da, niko nije kazao da su natpisi iz petricha vjerodostojni. malo se pravimo grbavi, aa? :roll:

Сензационна археологическа находка беше зад'ржана при акција на Рајонното звено за борба с организираната прест'пност в землиштето на село Самуилово. Според експерти от Историческија музеј в Благоевград, граничнијат кам'к с надпис "Самуил - цар и самод'ржец всем б'лгаром” датира от началото на 11-ти век и е неоспоримо доказателство за б'лгарскија характер на Самуиловото царство.

http://www.omda.bg/bulg/news/Bulgaria news/Samuil.htm

petrichanec напиша:
Виж за битолскија нема никакви с'мненија, че е истински. Твоја аргумент, че војската на Василиј е наречена гр'цка е несериозен.
Та и Душан се нарича цар на г'рци, а и Иван Асен II - това са официални титли. Не на ромеи, а на г'рци.
При това е открит и објавен за автентичен от македонски археолози по Титово време. И понеже е оригинал, затова са го крили. Просто и јасно. Правописа е от 11 век.
И сега бил об'рнат с буквите надолу, та да не могат да го четат хората. :D :D

grci su bili jedan od naroda u vizantiji, ali vizantijska vojska nikad nije nazivana grckom vec romejskom. ti dokazi suprotno. bitolska ploca je falsifikat isto kao i vodenska i petrichki kamen i ko zna koliko jos ploca sto ste fabrikovali u 19. vijeku. opet pitam, a ti odgovori, ako je samuilo bio bugarin, zasto se borite falsifikatima umjesto da govorite istinu?
 
1. за Душан - има македонски, ама в по-к'сни преписи и документи . В по-ранни и с'временни нема. Нали така ?
На кои б'лгарски територии е цар Душан, ако не на Македонија ? други не са били никога под негова власт.

2. за надписа от Петрич - експертите от музеја в Благоевград беха опровергани. сгрешили са и толкова. казано јасно и просто.

3. за термина б'лгари в гр'цкија език - с какво да се с'гласјавам, има дума за б'лгарин и дума за варварин и са различни. речници има и в интернет, па погледни преди да пишеш глупости.

4. зашто според теб Душан се нарича и цар на г'рци, а не на ромеи ? С'што и Иван Асен II, след като ги е победил при Клокотница ? Това са официални титли на царе.
Има документи, в които византијците са наричани г'рци..не е трудно да се посочат

И кој л'же ? В кој средновековен документ д'ржавата на Самуил е наречена македонска, поданиците македонски и прочие. Нема так'в
Всички документи - освен гр'цките, има арменски, арабски, унгарски, ср'бски и се говори само б'лгари

А посочи так'в документ да видиме ? не логика или Остроговски, а средновековен документ ?

Пак повтарјам, указите на Василиј са официален д'ржавен документ. В такива документи никој народ не се нарича "варвари". Бившите поданици на Самуил са наречени б'лгари, т.е. с тјахното истинско име

В титлите на орхидските архиепископи има думата "б'лгари" Никој архиепископ не е так'в на "варвари", това е смешно. Титлата е нешто официално. Имаш ли нешто против или да ти посочвам и тези титли ?

Така ли е или пак некој л'же ? :D :D :D
 
petrichanec напиша:
1. за Душан - има македонски, ама в по-к'сни преписи и документи . В по-ранни и с'временни нема. Нали така ?

decko, nismo na pijaci da se cijenkamo. gore si se prosro sa citiranjem makedonskaistorija.com gdje pise da je naziv makedonski car upotrebljen tek nakon grbova petra ohmucevica. evo jos jednom:

petrichanec напиша:
...Под влијание на овој општ грб, кој подоцна се умножил и прецртувал, се јавила подоцнешната преработка на Душановиот Законик. Познато е дека постојат 20 преписи на овој Законик. Овие преписи можат да се поделат на две групи. Првите 10 преписи биле пишувани до XVII а другите 10 биле пишувани во XVII и XVIII век. Во десетте преписи на Душановиот Законик од XVII и XVIII век, под влијание на „општите грбови“ на Петар Охмучевиќ, кои веќе кружеле по Балканскиот Полуостров во разни преписи, цар Душан се јавува како цар Македонски, српски, бугарски, далматински, унгарски и сл.

e pa decko, petar ohmucevic nije bio ni rodjen kad je napisana "historia turcica" u kojoj jasno pise "Stephanus Macedonum Rasianorum caesar". tako da te jos jednom pitam(a ti nikako da mi das odgovor), ako je samuilo bio bugarin, je li stefan dushan makedonac?

petrichanec напиша:
Ha кои б'лгарски територии е цар Душан, ако не на Македонија ? други не са били никога под негова власт.
ne mora da znaci. evo ti karta pa gledaj:

http://www.serbian.de/dinastije/royal/mapa.htm

vidis da je i nish unutar granica dusanovog carstva. a poznato je da je do 19. vijeka bio bugarski.. moguce je da se ipak titula "bugarski gospodar" odnosi na makedoniju zbog toga sto je bizantijska tema bulgaria obuhvacala danasnju makedoniju. ali to nema veze sa etnickim porijeklom zitelja teme bulgaria. za vrijeme turkse, svi smo bili turci u ocima zapada, iako smo bili razlicitog etnickog porijekla. za vrijeme jugoslavije, svi smo bili jugosloveni u ocima zapada, iako smo bili razlicitog etnickog porijekla. isto tako je za mene, turcin iz bugarske, bugarin. znaci politicki bugarin, a to nema veze sa nacionalnosti.

petrichanec напиша:
2. за надписа от Петрич - експертите от музеја в Благоевград беха опровергани. сгрешили са и толкова. казано јасно и просто.

zasto be, ako je istina na vasoj strani, pravite falsifikate, umjesto da govorite istinu? ja cu da ti kazem be. zato sto znate da niste u pravu. ako priznate makedonsku naciju i jezik onda vas nacionalni identitet dolazi u pitanje. prosto ko pasulj.



petrichanec напиша:
3. за термина б'лгари в гр'цкија език - с какво да се с'гласјавам, има дума за б'лгарин и дума за варварин и са различни. речници има и в интернет, па погледни преди да пишеш глупости.

ovo je"out of question". o ovome necu da raspravljam vise. gore ti je argumentirano obrazlozeno ko su bili vulgari. nemas be ni jedan argument na svojoj strani.

petrichanec напиша:
4. зашто според теб Душан се нарича и цар на г'рци, а не на ромеи ? С'што и Иван Асен II, след като ги е победил при Клокотница ? Това са официални титли на царе.
Има документи, в които византијците са наричани г'рци..не е трудно да се посочат

ja ti jos jednom kazem da su grci bili jedan od naroda u bizantiji, ali da bizantijska vojska nikad nije nazivana grckom vec romejskom. bitolska ploca je falsifikat be.


petrichanec напиша:
И кој л'же ? В кој средновековен документ д'ржавата на Самуил е наречена македонска, поданиците македонски и прочие. Нема так'в
Всички документи - освен гр'цките, има арменски, арабски, унгарски, ср'бски и се говори само б'лгари

А посочи так'в документ да видиме ? не логика или Остроговски, а средновековен документ ?

Пак повтарјам, указите на Василиј са официален д'ржавен документ. В такива документи никој народ не се нарича "варвари". Бившите поданици на Самуил са наречени б'лгари, т.е. с тјахното истинско име

В титлите на орхидските архиепископи има думата "б'лгари" Никој архиепископ не е так'в на "варвари", това е смешно. Титлата е нешто официално. Имаш ли нешто против или да ти посочвам и тези титли ?

Така ли е или пак некој л'же ? :D :D :D

ko je rekao da se samuilova drzava zvala makedonija? nemoj mi inputirat nesto sto nisam rekao. ali cu reci ovo: NEMA NI JEDAN DIREKTNI DOKUMENT SAMUILOVOG CARSTVA KOJI NJEGOVU DRZAVA NAZIVA BUGARSKA!

sto se tice ohridske arhiepiskopije, otovorio si temu, tamo cemo raspravljat o tome. ke ti pokazem da vie mnogo lazete.
 
Ponatamu g-n Dimitrov veli “Многу се документите кои покажуваат дека државата управувана од Самуил е Бугарија”. Gospodinot Dimitrov zaedno so celata bugarska istorijografija povtorno gresi tuka. Vizantija so cel da gi unisti nacionalnite specificnosti na posebnite narodi koi ja naseluvale Vizantija, iminjata na nivnite drzavi gi menuva I zamenuva so iminja na teritorii na sosedni narodi; se so cel da se premavnat etnickite posebnosti na “romeite”. Po propasta na makedonskata imperija, Vizantija na teritoriite koja gi zafacala Samuilovata drzava gi narekuva tema Vulgarija, vo koja pripa|ale delovi od Makedonija, najgolem del od Srbija so denesna Vojvodina do Srem. Istoto Vizantija go pravi I so bugarskata teritorija koja vo isto vreme ja narekuva Parastrion I ja oddeluva od temata Vulgarija poradi razlicnite etnikumi vo ovie dve temi. Deka ova navistina e taka, ni kazuva biografot na Samuil, vizantiecot Kedrin koj veli deka Ohrid e glavniot grad na temata Bugarija, no ne bil glaven grad na drzavata Bugarija, pravata vistinskata Bugarija (Kedrinos II 462,468.1,652).Mnogu jasno e objasneto deka Samuilovata drzava ne bila Bugarska nitu samiot Car Samuil se smetal za bugarski Car. Jovan Zonara koj tvorel samo nekolku godini po propasta na Samoilovoto Carstvo isto taka objasnuva deka Sklavinija pocnale (Vizantijcite) da ja narekuvaat tema Vulgarija (ГИБИ, т. 7.стр. 17). Византискиот полководец Никифор Вриениј, како управник на Драч, учествувал во задушувањето на востанието на Ѓорѓи Војтех во 1072 година. Во своите Спомени, иако го користи политичкото име на земјата (Бугарија), морал да дообјасни каков народ живеел овде, па вели: "Бидејќи Печенезите вршеле препади во Тракија и во Македонија (источна, з.м.), племето на Словените ја отрфлило византиската власт и ја пустошело и ограбувало Бугарија. Биле разграбени Ниш и Скопје... (исто, стр. 115).
По востанието на Ѓорѓи Војтех, Никифор Вриениј бил назначен за управник на цела Македонија. Целта на ова назначување била, како што признава самиот Вриениј, "...преку него да се смири засилениот словенски народ" (Исто, стр. 116)
Венецијанскиот дипломат Јован Ѓакон, во најстарата Венецијанска хроника (која го опфаќала времето од 980 - 1008 год., т.е. од времето на цар Арон и на брат му Самуил), во описот за решението на венецијанскиот дож Петар Урс (980-1009) да го испрати на заточение својот син во Византија, го соопштува следното:"По извесно време Јован, кој бил на заточение во Зара (Стара Загора, з.м.) избегал најпрво во Славинија, а потоа отишол во Италија." (ЛИБИ, 7. 2. стр. 348). И одовде се гледа дека Јован Ѓакон ја нарекол новата македонска држава, т.е. Самуиловото царство, со името Славинија! Citati od Paraos..
Vo 1965 g. grckiot arheolog prof. Nikolos Mucopulos vo crkvata Sv Ahil na ostrovot Golem Grad vo prespanskoto ezero go pronasol grobot na Car Samoil. Kako sto objasnuva grckiot ucen, teloto na slavniot car bilo zavitkano vo skapocena purpurna obleka (Standard News, Sofia, 03.09.2001, naslov Счупена р'ка доказва, че гроб'т е на б'лгарскија монарх), a purpurnata obleka bila karakteristicna za antickite makedonski kralevi koja bila oficijalna makedonska nosija. Vo izjavata za bugarskiot Standard News, Mucopulos ja potvrduva tvrdewata na ruski uceni od krajot na 19 vek deka vo katedralata Sv Ahil ima zapis “Toa se tronovite na Patrijarhot German, na Mitropolitite na Skopje, Velbu`d, Serdika, Vereja….” (Standard News, Sofia, 03.09.2001, naslov В ц'рквата има спис'к на епископствата).
Po logika na grobot na Car Samuil mora da ima I natpis cij car e, a voedno mora da ima napisi so toa na cija crkva e patrijarh Patrijarhot German. Kako sto gledame, bugarite I grcite sosema zanemuvaat pred ova, bidejkI najverojatno vo katedralata ima napisi sto ne vleguvaat vo kalapot na bugarskata I grckata oficijalna istorija. Da imase barem nesto spomnato bugarsko vo natpisite na Sv Ahil, do sega celiot svet }e znaese za toa. No, vistinata e sosema poinakva. Apsolutno sekoj Patrijarh do titualata Patrijarh go stava imeto na svojata Patrijarsija, pa imame Patrijarh Srpski, Patrijarh Bugarski, Patrijarh Aleksandriski itn. Vo natpisot koj go sodrzel imeto na Patrijarhot German, mora da stoi I na cija crkva e patrijarh Patrijarhot German. Vazno sme sigurni deka ne se raboti za bugarska ili slovenska crkva, pri sto dokolku navistina bilo taka grcite so radost bi go iznele pred svetskata javnost. Kako sto gledame, Patrijarhot German bil Patrijarh na nekoja crkva koja ne odgovara na oficijalna grcija, pa ni imeto ne I go spomnuvaat.
Oficijalna Sofija tvrdi deka “Во Охрид а не на друго место оди по времето на Самуил од окупираниот од византијците Преслав, бугарскиот патриарх и Охрид за долго време станува центар на бугарската патриархија”. Navistina ne mi e jasno kako mozat da tvrdat vakvo nesto bugarite koga vo 1994 g. na Silistra, pokraj Dunav, tokmu onamu kade sto bese sedisteto na Bugarskata Patrijarsija na turko-bugarite e pronajden grobot na Patrijarhot Bugarski Damjan, za koj bugarskata istorija tvrdi deka se zaselil vo Ohrid I tamu ja prenel Bugarskata Patrijarsija. Ete gospodine Dimitrov, Patrijarhot Bugarski Damjan ne se premestil vo Ohrid tuku zasekogas si ostanal pokraj Dunav kade sto e I pogreban (Standard News, Sofia, 21.0982001, naslov Археолози отвориха гроба на патриарх Дамјан, razgovor so arh. Doc. Stefka Angelova). Da bil navistina Damjan zaselen vo Ohrid, ke go najdevme pogreban vo nekoja od ohridskite crkvi, pokraj makedonskite svetci, a ne na Silistra kade sto nemalo nikakva crkovna tradicija, a uste pomalku na dalecina od 1000 km, sto vo 21 vek e tesko da se pominat so najsovremeni prevozni sredstva, a ne vo sredniot vek so konji I magarinja. Sekako, ne bilo vozmozno vo sredniot vek da se transportira telo na rastojanie od 1000 km bidejki za toa bi bilo potrebno vreme od nekolku sedmici, za koe vreme trupot bi se raspadnal.

Spored zapisot vo crkvata Sv Ahil kade sto e pogreban makedonskiot vladetel Samuil, sigurni sme deka makedoncite imale svoj Patrijarh German, podocna nasleden od Filip. Paralelno so makedonskiot Patrijarh German na Silistra postoi bugarski Patrijarh Gligorij so sediste vo Preslav (Ц'рковен Вестник, Издание на Б'лгарската Праvославна Ц'рква, Година 103, број 9 и 10, Софија, 1-30 мај 2003, naslov “Б'лгарските патриарси през Средновековието” Александра КАРАМИХАЛЕВА ). Patrijarhot Gligorij pocinal 1012 g. I e proglasen za svetec od strana na Bugarskata Pravoslavna Crkva, pa se slavi sekoja godina na 8-mi Januari (vidi pravoslaven kalendar na Б'лгарската Праvославна Ц'рква). Sosema izvesno e deka Car Samoil bugarskata Patrijarsija ja ukinal davajki I nov degradiracki status na nivo na bugarska mitropolija I ja podredil pod Makedonskata Ohridska Crkva, a Patrijarhot Gligorij bil degradiran vo “Mitropolit na Bugarija” (vidi pravoslaven kalendar na Б'лгарската Праvославна Ц'рква). Za Car Samoil nekogasna Bugarija bila samo osvoena provincija koja imala svoj Mitropolit, a stom ima titula Mitropolit Na Bugarija, Ohridskata Patrijarsija sigurno ne bila bugarska Patrijarsija, bidejki dokolku bi bila bugarska ne bi postoel Mitropolit na Bugarija. Bugarskata Pravoslavna Crkva vodena od svoite sovinisticki celi po odnos na ova prasanje e samata na sebe kontradiktorna so tvrdenjata deka Patrijarsite German I Gligorij se bugarski sto e cista glupost od samiot fakt sto ne e mozno vo isto vreme da postojat dva bugarski Patrijarsi; od druga strana pak, vo bugarskiot pravoslaven kalendar objaven od BPC Sv Gligorij e predstaven kako “Mitropolit na Bugarija”. Kako I da e, treba da se dumaat bugarskite sovinisticki istoricari kako e mozno edna ista drzva da ima dva patrijarsi I dve nezavisni crkvi, paralelno, istovremeno. Opstopoznato e deka istocnoto hristijanstvo ima nacionalni crkvi I vo edna drzava moze da opstojuva samo edna aftokefalna crkva. Kako sto gledame od samite bugarski izvori, istovremeno vo Samoilovoto Carstvo postojat makedonskata crkva so centar vo Ohrid I bugarska crkva so sediste vo Preslav cie postoenje za vreme na Samuilovoto Carstvo e diskutabilno, bidejki Patrijarhot Gligorij podocna e predstaven kako Mitropolit na Bugarija t.e. bugarskata crkva Car Samoil ja ukinal. Nepobiten dokaz za toa e sto bugarskite eparhii bile podeleni megu Ohridskata I Carigradskata Patrijarsija. So ova samo se dokazuva deka Samuilovoto Carstvo voopsto ne bilo bugarsko, bidejki si imalo I svoja posebna aftokefalna crkovna uprava, sosema razlicna I nezavisna od tatarskiot Preslav.

Za vreme na vtoroto bugarsko Carstvo, bugarskiot Car Kalojan gi odzema eparhiite vo Bugarija koi bile pod jurizdikcija na Ohridskata I Carigradsta Patrijarsija I so pomok na papata Inokentij III na 7-mi Noemvri 1197 g. proglasuva Bugarska Nezavisna Crkva, a svestenikot Vasilij e proglasen za “Patrijarh na cela Bugarija” (Ц'рковен Вестник, Издание на Б'лгарската Праvославна Ц'рква, Година 103, број 9 и 10, Софија, 1-30 мај 2003, naslov “Б'лгарските патриарси през Средновековието” Александра КАРАМИХАЛЕВА ). Kako Vi se cini dragi bugarski istoricri ovoj fakt potvrden od samata bugarskata istorija deka Bugarskiot Car Kalojan odzel eparhii na Ohridskata Arhiepiskopija, za da sozdade svoja bugarska crkva za citiran “cela Bugarija”. Dokolku navistina Ohridskata Arhiepiskopija bila bugarska, nemalo potreba da se sozdava nova aftokefalna bugarska crkva, oti kako sto kazav porano edna nacija moze da ima samo edna aftokefalna crkva. A celata istorija ni kazuva deka Makedonskata I Bugarskata Crkva sekogas bile dve razlicni aftokefalni crkvi.

Kakvi se tie spekulacii za nekakva bugarska crkva I bugari vo Ohrid? Kako sto veke nekolku pati napomenac, Ohrid e centar na slovenskata pismenost I kultura, pa da imase bugari vo Ohrid ke najdevme pisani dokumenti ili pak napisi po crkvite; naprotiv, NE POSTOI APSOLUTNO NITU EDEN SREDNOVEKOVEN DOKUMENT VO KOJ NEKOJ MAKEDONEC SE DEKLARIRA KAKO BUGARIN. Kardinalot J. Patra vo 1891 g. ima obajveno 155 dokumenti od Ohridskata Arhiepiskopija od vremeto na Arhiepiskopot Dimitrija Homatijan (1216-1235 g.) koi kazuvaat deka mnozinskoto naselenie na Makedonija bile MAKEDONCI (J. Pitra, Analacta sacra et classica specilegio Solesmensi parta, t. VI Juris ecclesiastici graecorum selecta paralipomena. Parissis et Romae 1891, col. 315.). A {to se odnesuva na bugarskite tvrdewa deka Ohridskata Arhiepiskopija bila oficijalna crkva na “cela Bugarija” sekoj covek so prosecna intelegencija bi znael deka ne e mozno dve razlicni crkvi da bidat odgovorni za cela Bugarija.

Ohridskiot Arhiepiskop sebesi se tituliral kako Patrijarh na Justinija Prima od Ohrid I site delovi na Makedonija; Justinija Prima ne bilo anti~ko ime po gre{ka dadeno na Ohrid, tuku Justinijana Prima e prvata aftokefalna crkva na Balkanot, sozdadena vo 6-ot vek od Imperatorot Justinijan II, rodum od Skopje so dioceza na “Gorna Makedonija” ~ija nasledni~ka e Ohridskata Arhiepiskopija. Crkovnite velikodostojnici od drugite crkvi, vklu~uvajki gi I papite Makedonskite Arhiepiskopi gi oslovuvale so Patrijarsi na Justinijana Prima od Ohrid, so nivnite podredeni Mitropoliti vo Bugarija, Srbija, Albania I DRUGITE DELOVI NA MAKEDONIJA (A. Theiner, Vetera monumenta Slavorum II, (Zagrebiae 1875), p. 123). Spored oslovuvaweto, Bugarija bila del od Makedonija, a ne obratno. Ohridskata Arhiepiskopija bila makedonska, ne bugarska ili srpska.


abe soglasan li si so ovo ha? :lol:
 
The people in Bulgaria in XVIII and XIX Cent were declaring themselves as Serbs and Greeks, but not as Bulgarians. Bulgarian history sources say that people of Bulgaria hated the Bulgarians and Bulgarian name (Source: Slavianob`lgarska Istoriya - <Славјаноб'лгарска историја><Паисиј Хилендарски> / Georgiev Kosta, “Filetizm ili proklyatie”, Sofia 1995 - Георгиев Коста, "Филетиз'м или проклјатие" Софија, 1995.)


shto ti dedo beshe, srbin ili grk?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom