„Фиќо“ со четири врати! - Seat 800

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Пред Ибицата, Толедото... СЕАТ беше под закрила на FIAT не како сега на VW исто како Застава. Значи се што беше ФИАТ во Шпанија се продаваше како СЕАТ, кај нас како Застава (значи одите во Шпанија со вашето 101...или 128...Лада..си купувате дел за СЕАТ :) ).

Шпанците, многу го бендисаа FIAT 600 (Zastava 750) и направија своја популарна варијанта, со 4 врати, значи фамилијарна кола, наречена SEAT 800...

Еве бујрум сличиња...

Моторот е 750-ка и 850-ка. 25КС и 32КС...



 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Rasporedot na tezinite mu e malku OFF , ama fino kolice......posebno so toa prednata vrata......
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
941
Многу е поубав него тој со 2 врати. Би земал едно вакво да најдам во МК.
 
Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
Kolava e nenormalno dobra. Use zastava vakvi da gi praese na vremeto... Ali nema veze i obicnoto e OK.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Количево е гром, само можеле да го стават моторот напред, да личи на нешто. Инаку дизајнот е гром.
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Убаво е што е моторот назад, не е тоа проблем. Само штета овде што не ги правеа...

А можеби можи некако да се довлечка до овде...и некаква си „каросериска трансплантација“?
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Прашање...

Пример во МКД да почнема со производство на Фичо, 128...101 ќе треба да бараме дозвола од ФИАТ или од Застава? (Лиценцата)
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Ама од кои? ФИАТ или Застава?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.342
Зависи договорот за лиценца каков е. Можеби Застава има право да дава во подлиценца, можеби треба директно од ФИАТ.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Прашање...

Пример во МКД да почнема со производство на Фичо, 128...101 ќе треба да бараме дозвола од ФИАТ или од Застава? (Лиценцата)
NE....samo kako toa mislis da go proizveduvas?????
Nekoja serija ili na parce po poracka???:)
Za prvoto treba min.4 mil.evra da postavis linija i protok na materijali i komponenti , za vtoroto okolu 200 iljadi ...PA SEGA VIDI...:)!!!!
Ke zaboravev , vakvo kakvo e nema da pomine denesni homologacii.........dodadi uste 2 miliona , ako odis vo serija...:)!!! A toa znaci deka edno 10000 treba da sitnes za da dojdes na svoe.....BATALI...:)
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Од каде знаеш можеби имам пари? :)

Не, муабетот ми беше...во Србија има (пикец тунинг), прават од фибер глас школки, па зошто да не тоа да почне овде. Само што популарноста на Фиат (Фичото) не е толку голема. Пикец прави школка од VW karmann Ghia...малце скапо...ама тоа што се добива е мерак (1800 евра), врз шасија од Буба. Зборуваме само школка...без стакла, и под. Подот треба или да се порача, или рачно да се прави. Не дека е голема филозофија, ама додатно трошење пари. како и да е...за 2500 евра имате „нова“ карман гиа...
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.539
Поени од реакции
7.214
Да не имаш слики како изгледаат?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom