„Фиат“ официјално ја купи „Застава“

Џои

КИНЕКТиран
Член од
1 февруари 2007
Мислења
8.406
Поени од реакции
2.076
Вујкоми зеде такво Пунто, за 4 месеци ја менуваше цела електрична инсталација, ја отворија цела маска :helou:
Грд звук ваѓа, задна клупа е тесна, лош материјал на седишта премеки се, маваш во железо кога ќе седнеш од што е меко, глупави пластики...не го бива, подобро 5 годишен голф ќе возам, барем знам дека кола возам
Да ама има многу кој сакаат да земат на лизинг или кредит, а на старо ако купуваш тие поволности ги немаш. Ако се ефтини на балканциве богами супер ќе им дојде ова.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Ако се сетите кога Пунто се појави беше прогласено за кола на годината во Европа, а овие кварови што ги спомена можат да му се случат на секого. На моето VW Polo до 50,000 км му цркна и пумпата за вода (ради ова рамнавме и глава и дихтунзи), електрониката има проблеми да држи нормален број на вртежи во лер, сајлите на менувачот 2 пати пукаа, амортизацијата е прилично тврда, плус плаќам прилично скапи делови за толку мала кола...
 
Член од
12 март 2009
Мислења
144
Поени од реакции
7
Вујкоми зеде такво Пунто, за 4 месеци ја менуваше цела електрична инсталација, ја отворија цела маска :helou:
Грд звук ваѓа, задна клупа е тесна, лош материјал на седишта премеки се, маваш во железо кога ќе седнеш од што е меко, глупави пластики...не го бива, подобро 5 годишен голф ќе возам, барем знам дека кола возам
eden drugar koga ispadna golf 3 go kupi nov na 3000 km zariba (potocno skrsi klip) ti se veruva li :toe: i mene ne mi se veruvase ama toa e toa kako ke se pogodi ama od stara kola so 150000km do nova ima golema razlika na izgled se novi ama sepak se 150000km i ke treba nekoj servis da se napravi (reb.kais plocki , gumi , akumulator i drugi sitnici potrosen matrijal )
 
C

cige

Гостин
Хамер се грдосии од џипови кои трошат ко шлепер. Застава произведуваше мали автомобилчиња кои секогаш се продаваат одлично.

Цената се одредува и според тоа машините во фабриките за какви производи се наменети.
нормално е тоа за Амерички Џип, немој да те чуди:nesum:
 
Член од
21 април 2009
Мислења
139
Поени од реакции
16
не знам дали читавте ама кога почна да се произведува пунто во застава со знакот на фиат пред околу 4 или 5 месеци србите турбо произведуваа и продаваа но коа дојдоа претставници од фиат виделе дека секое 5 пунто било исправно и сите ги повлекле на репарација така да сега контролата е далеку поголема од порано
 

_master

*Big Barsa Fan*
Член од
15 август 2007
Мислења
535
Поени од реакции
18
Podobro za 9000 evra ke si zemam nova ASTRA Classic II otkolku Punto za 8500 evra.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Podobro za 9000 evra ke si zemam nova ASTRA Classic II otkolku Punto za 8500 evra.
да, ама нивото на опременост е различно како земја и марс. А и астра класик со 1.2 мотор и 3 врати за 9.900 евра (кај има за 9.000???) не е нешто посебно
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Podobro za 9000 evra ke si zemam nova ASTRA Classic II otkolku Punto za 8500 evra.
Прво Астрата Класик е 10,000 евра и точно е дека моментално е бест бај барем според мене.

Друго Пунтото во Србија започна да се продава за 8,500 евра ама сега падна на 7,000 евра (кога добија веднаш 20 000 порачки) , а планираат со локализација на производството да се дојде до цената до 6,000 евра што би било супер понуда. Сервизирањето на Пунтото не е многу скапо, а ќе биде уште поефтино ако Србија ги прави деловите.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom