Што ни продаваат авто-дилерите и импортерите во Македонија?

Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Risto_PoP_Trajanov_VIII

Не спорам во нешто што не сум директно инволвиран само дадов мое мислење базирано на некаква логичка интрепретација кое и можеби не е точно.
Пак ќе кажам мое мислење е дека корпарациите имаат солидна контрола на квалитет (ово со сигурност бидејќи сум работел во една).
Друга работа е што многу го потценувате источниот пазар, железниот зид падна уште во 90тите и сега само Русија, Украина односно источнот блок има поголем пазар од цела ЕУ и таму е поголемо конзумерско општество од кога било.
И ако некој автомобилски бренд го изгуби пазарот во Русија од причина што праќа автомобили од втора класа ќе го погоди повеќе од тоа да го изгуби пазарот во една Холандија со смешен број на жители.
Друга работа на која го темалам моето тврдење е цената на автомобилите и нивните оригиналнио делови.
Цената на една Ц3 е идентична или поскапа кај нас заради поголемата маржа на трговците, него ли во Германија, Холандија, да не земам да споредам со САД каде цените се 20% поефтини.
Па според тоа интерпретирам дека тоа се истите возила, веќе спомнав погоре дека квалитетот може да варира од фабриката на производство. Пример Цитроенот произведен во Унгарија, да е поквалитетен од Цитроенот произведен во Индија од причина што контролата на квалитет работи поодговорно во Унгарија.
Ако ти овде купиш унгарски Цитроен и некој Штраус во Германија купи унгарски Цитроен претпоставувам дека тоа е иста кола.
Значи примерот што ти го дадов иако не беше од сферата на колите ( дека баш и не се разбирам од коли ) сепак е чист пример за како бренд од некој тип во овој случај General Electric намерно праќа дефективна роба овде со цел да направи профит.

Дефектноста на тие сијалици беше очигледна и гледано од перспектива на функционалност на сијалица катастрофална и на исто ниво како да не работат кочниците во кола.Али некој директор на GE одлучич место да бидат исфрлени,да бидат "поправени" и тоа на многу лош начин и испрани во некој регион како нашиот.

А сега доаѓа и најголемата причина зошто ова ни го прават а тоа е отсуство на владеење на законот на правото и нефункционален судски систем.Ако некој во Америка купувач му се случи тоа што ни се случува кај ќе ги тужи на суд и има да ги одере до коска за продавање фалична роба.Кај нас возач згазил човек и судијкава го оставила предметотво фиока додека не стане застарен.


.
 

Shemsa

Певаљка
Член од
2 октомври 2012
Мислења
174
Поени од реакции
285
Значи примерот што ти го дадов иако не беше од сферата на колите ( дека баш и не се разбирам од коли ) сепак е чист пример за како бренд од некој тип во овој случај General Electric намерно праќа дефективна роба овде со цел да направи профит.

Дефектноста на тие сијалици беше очигледна и гледано од перспектива на функционалност на сијалица катастрофална и на исто ниво како да не работат кочниците во кола.Али некој директор на GE одлучич место да бидат исфрлени,да бидат "поправени" и тоа на многу лош начин и испрани во некој регион како нашиот.

А сега доаѓа и најголемата причина зошто ова ни го прават а тоа е отсуство на владеење на законот на правото и нефункционален судски систем.Ако некој во Америка купувач му се случи тоа што ни се случува кај ќе ги тужи на суд и има да ги одере до коска за продавање фалична роба.Кај нас возач згазил човек и судијкава го оставила предметотво фиока додека не стане застарен.


.
Не само судскиот систем, туку и власта. Пхемиерот треба прво да ја тури сијалицата во купатило и сам да ја тестира па да ти даде тебе сертификат за квалитет. Не може пазарот сам да ги регулира овие работи, треба судови за сијалици.
 
Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Не само судскиот систем, туку и власта. Пхемиерот треба прво да ја тури сијалицата во купатило и сам да ја тестира па да ти даде тебе сертификат за квалитет. Не може пазарот сам да ги регулира овие работи, треба судови за сијалици.
Не знам дали си трол или само се правиш паметен али јас не барам сертификати од државни агенции дека истите го пуштиле шлеперот со истите на граница туку да може успешно да биде тужена компанија која продава намерно фалична роба како бренд.

Знаат дека е фалична и сепак ја праќаат овде али не ја рекламираат како фалична туку ја рекламираат како бренд со загарантиран квалитет.Ако ја рекламираат како фалична роба тогаш е ОК,али не може 3 саати да ти збори како е ова "германски квалитет" или такви глупости,а тоа е дефектната роба што ти ја продава.Нека ја рекламира како дефектна роба и нека ја продава по цени како дефектна роба.



.
 

miki002

Фејл гејмер
Член од
18 февруари 2010
Мислења
369
Поени од реакции
269
Е тоа погоре нема никогаш да го слушнеш, бидејќи вредноста на производот во големо зависи од обработката и транспортот (физичка манипулација), а не од цената на материјалите кои се вградени, па ако тие сијалици ги фрлат едноставно, врлиле неколку € за рециклирање на материјалите, но и многу повеќе пари за тоа како производ (исправен или фаличен) стигне овде. Е сега одлуката да се пратат тие производи овде е на производителот, кој за овој пазар нуди баш такви, по нормална цена, или квалитетни како за поразвиените пазари, по многу поголема цена.
 

Shemsa

Певаљка
Член од
2 октомври 2012
Мислења
174
Поени од реакции
285
Е тоа погоре нема никогаш да го слушнеш, бидејќи вредноста на производот во големо зависи од обработката и транспортот (физичка манипулација), а не од цената на материјалите кои се вградени, па ако тие сијалици ги фрлат едноставно, врлиле неколку € за рециклирање на материјалите, но и многу повеќе пари за тоа како производ (исправен или фаличен) стигне овде. Е сега одлуката да се пратат тие производи овде е на производителот, кој за овој пазар нуди баш такви, по нормална цена, или квалитетни како за поразвиените пазари, по многу поголема цена.
Вредноста на производот зависи само од еден фактор: колку е купувачот спремен да плати за него.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__
L

Luki Junior

Гостин
Форд Пинто аферата е интересна за овај маабет. Шо е спремна корпорацијата да направе, заради финансиски причини...
 
L

Luki Junior

Гостин
Гланц Нова ли?

На една пријателка и купија гланц нова корса од салон. Возил сам ја неколку пати. 1.2 80 којна мислам бешe. Исто иам изнајмувано таква... Малку е бучна у натре после 110, работе на релативно високи вртежи. овие двете лапкат некаде 6-7 на отворено со 120-130... И двете беа на помалку од 15 000, ама се осеќа оти е евтина кола, и евтина пластика у натре.. Ама прима задоволително, над 130-140 се осеќа оти е мала кола и јас се осеќаах нестабилно у неа.. (ама јас сам навикнан само на големи коли, и у секоја мала кола се осеќам како у затка)
Пријателката досега е немала никакви проблеми со неа... (на 20 000 е некаде сега корсичката)... Со 2 збора, ако ми ја дадат поклон, не ја одбивам... Дизајно е убав, и си имат сите клима стандард, и цд плеер. Изнајмената имаше дури и борд компјутер...

Мал резервоар (42 литра).
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.029
Поени од реакции
711
Гланц Нова ли?

На една пријателка и купија гланц нова корса од салон. Возил сам ја неколку пати. 1.2 80 којна мислам бешe. Исто иам изнајмувано таква... Малку е бучна у натре после 110, работе на релативно високи вртежи. овие двете лапкат некаде 6-7 на отворено со 120-130... И двете беа на помалку од 15 000, ама се осеќа оти е евтина кола, и евтина пластика у натре.. Ама прима задоволително, над 130-140 се осеќа оти е мала кола и јас се осеќаах нестабилно у неа.. (ама јас сам навикнан само на големи коли, и у секоја мала кола се осеќам како у затка)
Пријателката досега е немала никакви проблеми со неа... (на 20 000 е некаде сега корсичката)... Со 2 збора, ако ми ја дадат поклон, не ја одбивам... Дизајно е убав, и си имат сите клима стандард, и цд плеер. Изнајмената имаше дури и борд компјутер...

Мал резервоар (42 литра).
У која смисла евтина? А тоа дека над 120 ќе биде бучна, очекувано ми е. Инаку да, нова.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Луки е навикнан на Бемвиња, нормално оти Корсата му делуве ефтино.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Шо знам, ги возев сите у класата и корсата баш не ми делуваше евтино.
Јас се имам возено неколку пати во Корса - во поглед на комфор (друго не можам да оценувам) е океј. Над 110-120 станува малку напорна.
 
L

Luki Junior

Гостин
У која смисла евтина? А тоа дека над 120 ќе биде бучна, очекувано ми е. Инаку да, нова.
Пластиката у натре ми е евтина, и крута... Не знам како да ти го објаснам... Можно е да е до навика.. Пластиката не е мека на допир (а како да допираш запечени влечки од евтина кинеска пластика, и лска и свете коа е избришана убаво... Нема мат отсјај... абе јас сам маанаџија, сакам да е поголемко, комфортно, и пријатно за допир..
--- надополнето: 30 октомври 2012 во 18:46 ---
Луки е навикнан на Бемвиња, нормално оти Корсата му делуве ефтино.
Луки се ќефе и на трактори, така да луки не е никакво мерило за квалитет... :pos::pos::pos:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom