Што мотор возите?

DracevoTheCity

Чиста Македонија !
Член од
7 ноември 2008
Мислења
8.650
Поени од реакции
9.855
n55804192305378754725.jpg
Site pi4ki gi svrtev kaj mene u selo so ova !!
 

SrRulz

Siempre Real Madrid
Член од
8 декември 2007
Мислења
4.845
Поени од реакции
221

Шеј Лонг

Koristam kirilica.
Член од
16 јуни 2010
Мислења
1.987
Поени од реакции
1.610
Aprilia sr50 2008год Портокалова извадена налепници, стандардна 8000км изминати нема никаков проблем пали-вози:toe:
 
Член од
3 декември 2007
Мислења
2.681
Поени од реакции
182
Имам Kymco Vitality 2T, колку да не е без ич. ><
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Еве јас ќе ти кажам... со промена на клип/цилидар не се променува машината. Менувачот, кутијата и сите тракатанци остануваат, вклучувајќи го и бројот на мотор. Така да никој неможе да познае дали е менувано нешто или не (уствари можат ама не се замараат). И сума сумарум си го регистрираш како 125.
Мене тоа баш ме интесира. Купувам нова кинеска од 50 кубика. Додавам уште 100 евра и ја праам 125-150 кубика. Не плаќам регистрација и возам Б категорија?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Мене тоа баш ме интесира. Купувам нова кинеска од 50 кубика. Додавам уште 100 евра и ја праам 125-150 кубика. Не плаќам регистрација и возам Б категорија?
Ноп... си фураш како 50-че. + 50-ките се трајно регистрирани, еднаш откако ќе ја пишиш на твое име секоја година само вадиш ново осигурување кое е 800 денари. Ако сакаш 1400 кубици клај му машина никој не те гледа.
 
B

BooBojan

Гостин
Морам да кажам дека сум горд сопственик на APN6.
АПН6 1991година
5брзини
липник(спортски ауспух)
максимална брзина 75km/h.
Слики ке ставам за неколку дена.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Ноп... си фураш како 50-че. + 50-ките се трајно регистрирани, еднаш откако ќе ја пишиш на твое име секоја година само вадиш ново осигурување кое е 800 денари. Ако сакаш 1400 кубици клај му машина никој не те гледа.

не е 800 денари туку 680 + 15 денари ман. трошкови 695 денара...
 

Песимист

Добро информиран оптимист
Член од
11 ноември 2008
Мислења
1.676
Поени од реакции
181
Hа времето имаше едно кинешче ама слупа го и сеа ништо неам.

 
Член од
17 јули 2010
Мислења
3
Поени од реакции
0
брат ме интересира дали си задоволен од моторчето??? загреан сум да земам едно такво Yamaha dt 80. Можеш да ми кажеш нежто повеке околу него???
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
брат ме интересира дали си задоволен од моторчето??? загреан сум да земам едно такво Yamaha dt 80. Можеш да ми кажеш нежто повеке околу него???
Ај пошо си нов... добредојде на форумот за почеток.

После, кога ќе поставуваш прашање, убо е да го цитираш некој. Од кај да знам дека е за мене наменето прашањето (мада се пронајдов во муабето :))?

Е сега кај моторчето.... прашање е колку години имаш и колку досега си возел мотори. Прилично е силна машинеријата за почетник, и не би го препорачал на човек што прв пат се качува на мотор. Иако е 80цц има 6 брзини и крева 10.000 вртежи во минута шо е доволно да прајш циркузи од типот возење на едно тркало и тн... крајна некаде околу 110-115 му е. Прилично е добра машината, и крепи доста матлретирање. Само треба редовна контрола на мешавината, пошто знаат пумпите за масло да затајат и да рикни за 10 км.

Маана на овие модели на Yamaha е тоа шо немаат палење со анласер, па мора на курбла да го палиш, а недостаток е тоа што осовината на која е прицврстена курблата е направена од мек матерјал и лесно се крши. Ако се скрши, си набал, ќе го туркаш за да запали. Ако си од оние помалерозните, можно е да се скрши средина, па да ти течи масло од менувачот.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
za meshavinata lesno se reshava.... izmeshaj go u rezervoar koa sipash benzin i nema da ti se sjebe... ama za kurblata.. e toa e veke problem... mora vnimavanje...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom