- Член од
- 26 јануари 2007
- Мислења
- 2.702
- Поени од реакции
- 27
Не знаев дали темава да ја напишам овде или на Автомобилизам, ама сепак овде е најприкладно.
Инаку за тие што не разбраа, еве за што се работи...
Веќе нема полагања во авто-школите, ќе се креираат нови комсии од „професионалци-правници“ за теорискиот дел на полагањата. За практичниот дел не знам како го решија, нешто слично претпоставувам.
Второ, кога ќе ја земете возачката на 18 години, не смеете да возите возило со сила на моторот повисока од 75KW - 100КС, т.е можете, но со присуство на искусен возач.
Што се подразбира под искусен возач?
Ако лицето зело на 18 години возачка дозвола, мора да има 3 годишно искуство со управување на моторно возило, значи 21 година (нешто слично како за да можете да полагате...мислам Е категорија така беше?), ако пак лицето добило возачка дозвола на 22 години, мора да има минимум 2 годишно искуство. Тоа значи ако на 22 години сте зеле возачка дозвола мора до 24 години да возите возило под 75KW. Плус, после 10ч навечер мора(овие што спаѓаат во неискусните возачи) да возат со искусен возач. И нешто што јас многу го оправдувам (ова горното потполно НЕ го оправдувам) не смее неискусен возач да има НИТУ 0,5 промили алкохол во крвта...значи ниту капка, исто како таксистите и возачите на автобуси.
Што се однесува до моторциклистите, не смеат да ги возат своите миленици после 10ч навечер се до 6ч наутро!
Сега се наметнува прашањето, што ќе се случи ако некое разглаено богаташко дете од З.Европа доаѓа тука со Ferrari со 19 години и патува за Грција еве да речеме, полицијата го застанува...вози автомобил со 300KW мотор (скоро 4 пати над дозволеното), на полноќ?!
Законот е апсурден.
Второ, со моторциклите, ...некои немаат автомобил, па единствен транспорт им се скутерите, што е толку важно да не се вози после 10ч навечер. Плус тоа сега доаѓа летото, време на возење на моторциклите, забрана за слободно движење anyone?
За некои работи се согласувам (за алкохолот на пример), ама за другите не и покрај тоа што има некои логичности тоа се само минорни позитивности, сепак глобалната слика е друга. Некои немаат возила со послаб мотор од 75KW, а имаат потреба да возат и што? Ќе им забраниме да возат?
Инаку за тие што не разбраа, еве за што се работи...
Веќе нема полагања во авто-школите, ќе се креираат нови комсии од „професионалци-правници“ за теорискиот дел на полагањата. За практичниот дел не знам како го решија, нешто слично претпоставувам.
Второ, кога ќе ја земете возачката на 18 години, не смеете да возите возило со сила на моторот повисока од 75KW - 100КС, т.е можете, но со присуство на искусен возач.
Што се подразбира под искусен возач?
Ако лицето зело на 18 години возачка дозвола, мора да има 3 годишно искуство со управување на моторно возило, значи 21 година (нешто слично како за да можете да полагате...мислам Е категорија така беше?), ако пак лицето добило возачка дозвола на 22 години, мора да има минимум 2 годишно искуство. Тоа значи ако на 22 години сте зеле возачка дозвола мора до 24 години да возите возило под 75KW. Плус, после 10ч навечер мора(овие што спаѓаат во неискусните возачи) да возат со искусен возач. И нешто што јас многу го оправдувам (ова горното потполно НЕ го оправдувам) не смее неискусен возач да има НИТУ 0,5 промили алкохол во крвта...значи ниту капка, исто како таксистите и возачите на автобуси.
Што се однесува до моторциклистите, не смеат да ги возат своите миленици после 10ч навечер се до 6ч наутро!
Сега се наметнува прашањето, што ќе се случи ако некое разглаено богаташко дете од З.Европа доаѓа тука со Ferrari со 19 години и патува за Грција еве да речеме, полицијата го застанува...вози автомобил со 300KW мотор (скоро 4 пати над дозволеното), на полноќ?!
Законот е апсурден.
Второ, со моторциклите, ...некои немаат автомобил, па единствен транспорт им се скутерите, што е толку важно да не се вози после 10ч навечер. Плус тоа сега доаѓа летото, време на возење на моторциклите, забрана за слободно движење anyone?
За некои работи се согласувам (за алкохолот на пример), ама за другите не и покрај тоа што има некои логичности тоа се само минорни позитивности, сепак глобалната слика е друга. Некои немаат возила со послаб мотор од 75KW, а имаат потреба да возат и што? Ќе им забраниме да возат?