потребно на сцена:
... на прво место за една опера треба да се има главни соло пеачи кој ќе ја носат целата приказна на самата опера, потоа треба да се има група на пеачи кои ќе пеат во позадина како хор и ќе ги подржуваат гласовите на соло пеачите, а сето тоа координирано од еден човек диригент кој решава за брзината на музиката, хорското пеење и влезот на главните соло пеачи.
... скоро во сите опери има еден, двајца или група танчери или балерини/балетани кои во даден момент ја извдуваат целосно својата точка на подиумот или пак делимично околу главните соло пеачи ги придружуваат со својот денс.
... главен инструмент кој доминира во текот на целата опера, најчесто тоа е клавир кој со своите ноти го покрива немото глумење на солото пеачите кога ќутат.
потребно позади сцена:
...асистенти кои се одговорни за светлото на сцена, за звукот на сцена, за менување на самата сцена доколу има самата опера чинови со различни декорации на сцена.
...најчесто оперските сцени на средина има еден отвор покриен да не се гледа од страна на публиката, каде седи човек „ суфлер“ кој се грижи околу текстот ако пеачите го заборават, па тој им помага во суфлирање, шепотење на текстот или неколкуте зборови да се присети пеачот на својата улога и песна.
секоја опера мора да има свој креатор тоа е режисерот, сценарист, кореограф:
...режисерот е задолжен за целото сценско дејствување кој каде треба да се движи и целиот концепт на приказната што ја има самата опера во координација со кореографот кој е одговорен за танчерите, облеката на сите учесници на операта.
...секоја опера кога се изведува најчесто се пее на странски јазик отколку на мајчин, па мора да пеачите да ја задржат вистинската дикција и правилно изговарање на зборовите во текот на пеењето, за да би самата опера би ја задржала оригиналноста било каде да се изведува во светот со било какви пеачи од различни држави.
- ова би било во смисла на човечки потенцијал за изведување на една опера.
... во смисла на место каде треба да се одржи операта, објектот мора да има акустична сала со полукружни куполи и седишта на одредна далечина од самата сцена која мора да биде централно и одсекоја страна на седиштата гледачот да може да ја гледа целосно сцената каде се одвива операта.
- доволно да погледнеш една опера, па ќе видиш самиот све што може све да има да се изведе истата!