Струмикс
Еден...не го знаеш!
- Член од
- 9 декември 2005
- Мислења
- 13.811
- Поени од реакции
- 3.343
Што да се купи од компактната или т.н Голф класа?
Тоа е класата која на сите пазари ја игра главната улога. Најпродавани се возилата од оваа класа. И, затоа, тука има и најголема „гужва“ на пазарот на нови возила. А и Македонецот веќе почна најчесто да купува возила од оваа класа, наместо една класа подоле (Поло, Пунто...)
Скоро и да нема марка која го нема својот адут тука...
И, логично, следува прашањето: Што да се купи во компактната класа?
Голф V: Самото име кажува, бестселер, цела класа го доби името по него, германски квалитет, широка гама на мотори...ама прескапо. Имаше во Хрватскиот Ауто клуб некои критики околу изработката, па дури беше и помалку оспоруван квалитетот, но...Голф е! Искрено, јас не сум некој љубител на Голфот, но реалноста е таа. А и еден од омилените предмети на кражба е, а како половен држи безобразно висока цена, најчесто нереална.
Астра: Опеловиот производ во оваа класа е еден од главните конкуренти на Голфот. Традиционално солидни возила, лесни за одржување, со цена нешто пониска од Голфот се наметнува како важен играч во класата. Исто така, држи висока цена како половен, лесно како и Голфот се продава понатаму, а ризикот од кражба е нешто помал во однос на Голфот.
Фокус: Форд Фокус е третиот голем играч во класата. Убав дизајн, фордова прецизна и трајна механика, одлична целосна изработка, се гледа дека Германец го правел. И овде нема замерка на било што, и овој автомобил лесно се продава како половен, ама и е предмет на кражби...
Француски возила: C4, Меган, 307. Што да се каже? Се доближуваат во последно време до Германците. А, поевтини се од нив и слично опремени се продаваат поефтино! И деловите веќе не се како на времето - изгор скапи. Сите имаат убав дизајн, 307 е веќе стар модел, но се држи уште...Имаат убави трајни мотори, просечно силни, но траат. Комотни и удобни возила, со завршна изработка нешто под нивото на германските конкуренти. Како половни губат доста на цена, но пак затоа не се чест предмет на кражба.
Италијански возила: Алфа 147 и Фиат Стило: Алфата е скапа, но пружа посебно задоволство. Мала спортска maccina. Не е некоја прилика за купување ако сте од оние со дигитронот во џеб. Алфа се купува со срце, не со разум. Разумот ќе ве однесе во некој друг салон, на некоја друга марка...Стило беше неуспешен модел, а дизајнерски прекрасен...Не дека беше како Типо на времето според изработката, но си треба време да се врати угледот на марката кој почна да се враќа со Браво/Брава. Верувам дека Фиат ќе се врати на пазарот со новата серија Браво/Брава.
Одржувањето не е скапо, а и нив не ги крадат често. Реткост е кражба на Фиат. Алфата е почеста мета. И тие драстично губат на цената како половни.
Јапонски возила: Сивик, Алмера, Корола.... Квалитетни и трајни возила. Со издржливи мотори, прецизност во изработката и со никаков дизајн. Станаа скапи веќе...Често страдаат од немање идентитет. Кога ги гледаш, а не гледаш знакот, лесно може да ги помешаш... Но, затоа враќаат со долготрајност, и ретки посети на сервиси. Релативно се со мал ризик за кражба.
Како половни држат реални цени и лесно се продаваат.
Корејски возила: Како на времето јапонските возила, доаѓаат ефтини, нудат многу опрема, исто така се безлични, трагаат по свое место под сонцето...Многумина се жалат на неквалитетни Кумхо гуми (или Ханкок) и на проблематична електроника во текот на експлоатацијата на возилото. Губат многу на цена како половни и се ефтини. Скоро и да не ги крадат, освен за возење додека има бензин...
Не се спомнати Шкода Октавија која е тука некаде со Голф и Сеат Леон. Тие се всушност, Волксвагенов производ, најчесто пробни балони за модели на Волксваген, но сами по себе се одликуваат како и секое германско возило, иако се произведени во Чешка, односно Шпанија.
Тоа е класата која на сите пазари ја игра главната улога. Најпродавани се возилата од оваа класа. И, затоа, тука има и најголема „гужва“ на пазарот на нови возила. А и Македонецот веќе почна најчесто да купува возила од оваа класа, наместо една класа подоле (Поло, Пунто...)
Скоро и да нема марка која го нема својот адут тука...
И, логично, следува прашањето: Што да се купи во компактната класа?
Голф V: Самото име кажува, бестселер, цела класа го доби името по него, германски квалитет, широка гама на мотори...ама прескапо. Имаше во Хрватскиот Ауто клуб некои критики околу изработката, па дури беше и помалку оспоруван квалитетот, но...Голф е! Искрено, јас не сум некој љубител на Голфот, но реалноста е таа. А и еден од омилените предмети на кражба е, а како половен држи безобразно висока цена, најчесто нереална.
Астра: Опеловиот производ во оваа класа е еден од главните конкуренти на Голфот. Традиционално солидни возила, лесни за одржување, со цена нешто пониска од Голфот се наметнува како важен играч во класата. Исто така, држи висока цена како половен, лесно како и Голфот се продава понатаму, а ризикот од кражба е нешто помал во однос на Голфот.
Фокус: Форд Фокус е третиот голем играч во класата. Убав дизајн, фордова прецизна и трајна механика, одлична целосна изработка, се гледа дека Германец го правел. И овде нема замерка на било што, и овој автомобил лесно се продава како половен, ама и е предмет на кражби...
Француски возила: C4, Меган, 307. Што да се каже? Се доближуваат во последно време до Германците. А, поевтини се од нив и слично опремени се продаваат поефтино! И деловите веќе не се како на времето - изгор скапи. Сите имаат убав дизајн, 307 е веќе стар модел, но се држи уште...Имаат убави трајни мотори, просечно силни, но траат. Комотни и удобни возила, со завршна изработка нешто под нивото на германските конкуренти. Како половни губат доста на цена, но пак затоа не се чест предмет на кражба.
Италијански возила: Алфа 147 и Фиат Стило: Алфата е скапа, но пружа посебно задоволство. Мала спортска maccina. Не е некоја прилика за купување ако сте од оние со дигитронот во џеб. Алфа се купува со срце, не со разум. Разумот ќе ве однесе во некој друг салон, на некоја друга марка...Стило беше неуспешен модел, а дизајнерски прекрасен...Не дека беше како Типо на времето според изработката, но си треба време да се врати угледот на марката кој почна да се враќа со Браво/Брава. Верувам дека Фиат ќе се врати на пазарот со новата серија Браво/Брава.
Одржувањето не е скапо, а и нив не ги крадат често. Реткост е кражба на Фиат. Алфата е почеста мета. И тие драстично губат на цената како половни.
Јапонски возила: Сивик, Алмера, Корола.... Квалитетни и трајни возила. Со издржливи мотори, прецизност во изработката и со никаков дизајн. Станаа скапи веќе...Често страдаат од немање идентитет. Кога ги гледаш, а не гледаш знакот, лесно може да ги помешаш... Но, затоа враќаат со долготрајност, и ретки посети на сервиси. Релативно се со мал ризик за кражба.
Како половни држат реални цени и лесно се продаваат.
Корејски возила: Како на времето јапонските возила, доаѓаат ефтини, нудат многу опрема, исто така се безлични, трагаат по свое место под сонцето...Многумина се жалат на неквалитетни Кумхо гуми (или Ханкок) и на проблематична електроника во текот на експлоатацијата на возилото. Губат многу на цена како половни и се ефтини. Скоро и да не ги крадат, освен за возење додека има бензин...
Не се спомнати Шкода Октавија која е тука некаде со Голф и Сеат Леон. Тие се всушност, Волксвагенов производ, најчесто пробни балони за модели на Волксваген, но сами по себе се одликуваат како и секое германско возило, иако се произведени во Чешка, односно Шпанија.