Што да правите со погрешно гориво во резервоарот ?

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Абрееее...
Гориво со повеќе октани значи дека согорува потешко :)
Но тоа потешко согорување неможе да се постигне кај обичните мотори бидејќи тие се конструирани за да работат на 95 октани.Разликата е во тоа што кога моторот ќе го гориш над 7000 вртежи ќе работи помирно и помазно,односно ќе нема предвремено самозапалување на горивото во цилиндарот.
Бројот на октани одредува колку горивото е отпорно на самозапалување.
Така да нема врска колку октанско гориво си ставил освен ако немаш високо туражна машина.Е сега 95 октанското понекогаш му додаваат други примеси кој му го намалуваат квалитетот се со цел да се направи поголема количина гориво.И затоа може да работи колата послабо на 95 октани.
И за крај...вода и бензин или дизел не се мешаат.Тоа ти е исто како да мешаш вода и масло.Кој ќе успее слободно нека пише труд за нобелова награда :):):)
Се е тоа јасно ама што правиме со кола која им апотреба од 100 октанско гориво. Да знаеш колкава е разликата помеѓу "100 октанскиот" на макпетрол и 100 октански од грција а за Shell V-power да не правиме муабет. Правам муабет за кола спремена за трки за тренинг ставаме 100 октански од макпетрол и едно 2-3 октан бустера за да се изгуби штракањето на вентилите.
Иначе разлика од Shell V-power што се наоѓа на бензинските и горивото што го користи ферари немаат некоја голема разлика како што вика Алонсо
 

Mjolnir

Духот на рамковниот договор
Член од
12 декември 2011
Мислења
1.967
Поени од реакции
1.867
100 октанскиот бензин подобро согорува, помалку ѓубре, го прочистува системот...тоа е тоа.
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.078
Се е тоа јасно ама што правиме со кола која им апотреба од 100 октанско гориво. Да знаеш колкава е разликата помеѓу "100 октанскиот" на макпетрол и 100 октански од грција а за Shell V-power да не правиме муабет. Правам муабет за кола спремена за трки за тренинг ставаме 100 октански од макпетрол и едно 2-3 октан бустера за да се изгуби штракањето на вентилите.
Иначе разлика од Shell V-power што се наоѓа на бензинските и горивото што го користи ферари немаат некоја голема разлика како што вика Алонсо
Да,кај високоперформанските машини има разлика ама кај обичните коли нема никаква разлика.Зборот ми беше што некој си мисли дека со 100 октанско гориво колата му иде побрзо.
И...сведоци сме на историјата,честито најскапо гориво до сите возачи.За прв пат до сега имаме волку висока цена :)
Ајде сега да видиме колку ќе се одкажат од возење:)
 

TurboCharger

КарамбатА
Член од
17 јули 2009
Мислења
398
Поени од реакции
14
Ја па на Брако кога ќе ставам нафта,чади повеќе,а на Макпетрол не толку,истиот принцип на возење,од Црна река имам непријатно искуство,татко ми кога ставал нафта,таа таму што работи,му ставила од црвената,демек не го разбрала,и после стариов цел резервоар го дополнил со обична,на Лукоил сум дефинитивно најзадоволен,не чади,и плус помирно работи некако моторот,и не брчи јако,трети пат ставам од тоа ектодизел,на Башино гас немам ставено,и на Окта.Кажете вие за тие две бензински,ако морам да бирам од овие сите Лукоил дефинитивно,само ептен далеку ми е,тунелот живеам.

Јас некна ставав на Башино Гас во Кадетот и наместо 200ден нафта, ми ставија 200тки бензин, па после ради грешка гратис уште за 300 нафта ми ставија
 
L

.Lost Angel.

Гостин
Така ми се чини, или стварно луѓето почнуват да затупуваат?

1. На секое возило ко ќе го отвориш поклопецот на отворот за гориво, со големи букви е напишано : DIESEL FUEL ONLY или UNLEADED FUEL.

2. Дизелските отвори на бензинските станици се поголеми, бензинските се помали. Така да нема теорија во бензинска кола, да туриш дизел гориво. Освен намерно ако не го напрајш то. Зато ич не коментирам на тој дел.


Турање бензин во дизел возило... пред се се прај заради спречување на замрзнување на дизелот, а делува и како чистач на целиот систем за вбризгување. Обично се турат 4-5 литри бензин на 40-50 литри дизел, и то е то.

Е сега, ако туриш во дизел возило бензин, ненамерно или намерно... има неколку сценарија: благ микс, спомнав погоре... микс до 3:1 (во однос на дизел) можи да издржи било кој мотор. Ќе оди малку појќе од нормално, можно е да греј, мада ако се сети на време, и се дотури дизел во резерварот (како би се ублажил ефектот на бензинот) не е ништо страшно. Силен микс бензин со малку дизел, е то е веќе штетно за моторот. Мада ова важи за обичните културни механички дизелаши. Комон реил дизелот е башка муабет, тие имаат мала од неквалитетен дизел, за бензин ич непрајме муабет.

Немој бре да ме јебеш... Раски/прашина, ќе заглават на 1500 места пред да дојдат до цилиндарот. Зато имаш филтер за гориво, сито во резервоарот, дизни или карбуратор. Поголема веројатноста е да те удри автобус во Кушкундалево отколку да ти зариба возилото од раски во горивото. Така да другарчето можи прикаски тебе да ти кажва, нека дојди на форумов, да му подобјасниме оти му зариба колата.

Прво, одма се кажва шо да ти тури. Ако напрај грешка, на трошок на фирмата (или негов трошок) треба да се однесе возилото на сервис, да се испразни резерварот и да се тури правилно гориво. Имаше случај во Битола на грк во Фиат пунто 1.3 ЈТД му шибнаја безоловен... па го испразнија в сервис.

Зато во странство е елиминиран “турачот“... си застанваш на бензинска и сам си полниш гориво, на каса си плаќаш. Па ако сакаш, пробај плин да туриш во резервар за дизел.
(y) :pos:
--- надополнето: 16 август 2012 во 01:07 ---
:pos: ни си нормалан брате !
--- надополнето: 16 август 2012 во 01:09 ---
Треба да имаш посебен тален од ''раџање'' кој другите не го поседуваат за да стаиш бензин уместо дизел и обратно
:pos: :pos: :pos: :pos: :pos: цар си :pos: ме пресмеа !
 
Член од
10 април 2010
Мислења
385
Поени од реакции
121
Значи 100ката на макпетрол е обичната 98-ка само со таканаречено адитивирање.
Муабетот е како и колку добро е направено намешувањето на адитивот со горивото. Обично не му се замараат, посебно па макпетрол.
На пример ако му ставиш 20 литри адитив на илјада литри и ако не се намеша како што треба (се прави со мешалки во резервоар или некаков мерач на проток - протокомерач) 20 посто од тоа гориво ќе има дури и повеќе од 100 октани, а останатото ќе си биде 98.

Е, ама, добар маркетинг.

А за да биде појасно, ако некој има одвишок пари нека земе примерок па да види дека и таа стотка има помалку дури и од 98 октани.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
А за да биде појасно, ако некој има одвишок пари нека земе примерок па да види дека и таа стотка има помалку дури и од 98 октани.
Како? Полниш темна туба од 10 литри до пола и во темна просторија палиш чкорче да видиш колку октани има?

Божее, свашта денес чоек ке прочита. Ко демек ова весник е, отвори средина, таму е сликата со гола женска.
 
Член од
10 април 2010
Мислења
385
Поени од реакции
121
Значи ми се допаѓа твоето размислување, ама не мора да се избрзува со неразмислени коментари.
Лабораторија.
 
G

gk77

Гостин
Работиникот му одговара на газдата т.е. на фирмата. А фирмата ти одговара на тебе ако згрешила нешто. Ако бил сигурен дека бензинот бил со раски тоа е барем лесно да се провери со доказ од автомеханичар одиш со надлежен инспектор(којшто во случајов не знам кој е надлежен:)) во посочената бензинска и се прави проверка на квалитетот на бензинот. Казните претпоставувам се многу гадни:) има и поправка да ти плати и на државата казна.
тоа у САД го има кај нас нема такво нешто ниту ексепрт за тоа ти што кажуваш пошто неможе да се докаже дека му ставиле со раски или не , можеби имал раски претходно во резервоарот а сега запушиле на моторот , а го имам видено процесот во кои се става гориво од цистерни во бензиска така да со сигурност ке ти кажам дека неможе да се промаши квалитетот на горивото освен ако не е како случајот како тие што зимале од мак бензиски и продавале во грција али пак.. одма ке ги фатат (ништо не им можеш на големите компании (ЕВН, бензиски, банки) секогаш ке излезеш како крив/виновен со наведната глава пред нив ке најдат чаре ! : )
 
Член од
30 август 2012
Мислења
4
Поени од реакции
0
:) citam i ne znam gluposti zivi pisuvate voda vo gorivata nema vrska ni makpetrol ni lukoil ne stavaat voda imaat sonda sistem koj meri gustina volumen temperatura dali ima voda i pri najmala kolicina na voda odma se aktivira alarmot, ova go kazuvam go znam i rabotam na takvi merni sistemi,a za toa koja e oktanazata na 100 otkanskiot vo makpetrol 99.6 do 99.8 oktani sto e visok kvalitet na oktani i makpetrol sami go pravat vi nivniot sklad vo ilinden ,za 95 podobro sogoruva od lukoil a za potrosuvacka se isti so makeptrol,dizelot e poekonomicen od lukoil pomala potrosuvacka,i pomirna rabota na motorot, a mocnost ne mozat so noviot ultra jet na mak. go mesaat so avio gorivo i dobiva na mnogu jaka mocnost
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
:) citam i ne znam gluposti zivi pisuvate voda vo gorivata nema vrska ni makpetrol ni lukoil ne stavaat voda imaat sonda sistem koj meri gustina volumen temperatura dali ima voda i pri najmala kolicina na voda odma se aktivira alarmot, ova go kazuvam go znam i rabotam na takvi merni sistemi,a za toa koja e oktanazata na 100 otkanskiot vo makpetrol 99.6 do 99.8 oktani sto e visok kvalitet na oktani i makpetrol sami go pravat vi nivniot sklad vo ilinden ,za 95 podobro sogoruva od lukoil a za potrosuvacka se isti so makeptrol,dizelot e poekonomicen od lukoil pomala potrosuvacka,i pomirna rabota na motorot, a mocnost ne mozat so noviot ultra jet na mak. go mesaat so avio gorivo i dobiva na mnogu jaka mocnost
Многу јака моќност :pos: оф леле што не ке прочиташ. Другар тркачка кола која единствено функционира на 100 октанско гориво зошто не функционира на горивото од макпетрол? Како ти ова може да ми го објасниш?
 
Член од
30 август 2012
Мислења
4
Поени од реакции
0
Многу јака моќност :pos: оф леле што не ке прочиташ. Другар тркачка кола која единствено функционира на 100 октанско гориво зошто не функционира на горивото од макпетрол? Како ти ова може да ми го објасниш?
jas ti vikam za dizel jet jaka mocnost,a za 100 oktanskiot ne e kako na shell ama sepak e dobar,i podobar e od 98 na lukoil kako nekoj sto vikaat deka 100 oktanskiot na mak. e 98. porsheto na cajka od tetovo koristi 100 oktanski i vozese so 304 km so 98 od lukoil ni 300 ,a od grcka so 104 oktanskiot na shell dojde do 308 i podobra rabota imase motorot
 

CELTIK

magionicar
Член од
23 декември 2007
Мислења
2.909
Поени од реакции
839
kaj nas vo malive mesta pumperite ni znaat site znaat sto koli iame pa duri eden od niv gi znae 98 %od tablicite na kolite
 
S

Samurai_Sk

Гостин
Што туку мене ми се случи пичку му матер на работникот убаво му кажав дизел ставил бензин сега се секирам стигнав дома некако али поминав 13 км најмалку, утре со служба да го однесам на мајстор за да го изчисти не сум сигурен дали тоа е проблемот али почна колата многу тешко да пали кога пробав после полнењето не е проблемот со акумулаторот 100 % сум сигурен оти ова година го сменив,се секирам дека само тоа може да биде проблемот а и дека возев најмалку 13 км
 

Kajgana Shop

На врв Bottom