Што да пазам пред да купам возило на старо?

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од NekojBatka, 5 мај 2018.

  1. NekojBatka

    NekojBatka

    Член од:
    21 јули 2017
    Мислења:
    74
    Допаѓања:
    15
    Имам некои 2500-2600 евра за фрлање. Би сакал некое возило да си купам.
    До сега не сум купил на старо, уствари прво вакво искуство ќе ми биде.

    Се мислам за некое Волксваген Поло на старо. Од прилика тука 2500 евра цена.

    Што ќе ми препорачате да пазам пред да го купам?
    Ако може некаков совет.
     
  2. kicodarker

    kicodarker

    Член од:
    29 јуни 2006
    Мислења:
    509
    Допаѓања:
    552
    Чим ти се за фрлање,одличен начин си нашол да ги фрлиш.Буквално. Со купување половно возило.
    Цената што ќе ја платиш за возилото е почетна цена. Од тука почнуваш со буквалното фрлање пари.Па почетен сервис,па гуми,регистрација,некој ситен дефект,па гориво..па си зел бензинец па гледаш плин колку е...па перални козметики,те фатил бесот си затемнил стаклата,па атест и така далје.

    Ако ги имаш максимално тие 2500 за кола, тогаш барај кола до 2000 евра. Чувај 500 евра за да и направиш од старт еден сервис (масло,филтри,каиши) регистрација и валјда гумите што ќе ги има колата ќе бидат гној како по обичај па ќе се осетиш ко да се возиш на шпедитер па ќе треба и за тоа да фрлиш околу 200 евра.
     
    На Ron0n и NekojBatka им се допаѓа ова.
  3. Nikolaben2 @ YT

    Nikolaben2 @ YT Carspotter

    Член од:
    11 јули 2009
    Мислења:
    1.411
    Допаѓања:
    955
    Провери ги сериските бројки на сите стакла дали се исти, ако не се исти најверојатно имал сообраќајка или сл. Гледај мењачот добро да менува да не прави звуци, моторот константно да работи, да не му варираат вртежите во место. Види гумите дали се истрошени рамномерно, да не се на внатрешна страна поистрошени од надворешната (и обратно).
    Сум слушнал дека е добро да се земе колата на пробно возење, ако е загреан моторот, стави ја во трета остави да паднат вртижите дур да почне да затресува (пред да угаси колата) и стисни гас до крај и нека оди до повисоки вртежи, така најмногу се оптеретува машината и менувачот и би покажал дали има некој проблем.
    Ако најдеш некоја со каросериски мани од типот на гребаници и мали длабки нека не те одвраќаат, се тоа се прави кај некој маалски фарбар за ситна пара.
    Ако одиш деновиве после дождов пушти рака по тапацирот доле под секое седиште, види дали се мокри, може да пропушта од негде ако се запушени сливните каналчиња

    Tire Wear.jpg
     
    На t20p18, Roy Fokker, STEALTH и уште 10 други им се допаѓа ова.
  4. mendieta

    mendieta

    Член од:
    18 март 2015
    Мислења:
    330
    Допаѓања:
    405
    Шура ми зеде поло 2003 год увезено за 2400 еу, ма да му викав да не брза и да почека ама запна и зеде, како ќе се погоди нз,,инаку овие долу види ги ти се најдобри на огласиве моментално за околу 2500 еу, а би ти препорачал да ја видиш шкодата со 30 000 поминато ,би ја дал за 900 еу , има да ја изнавозиш па за 5 год продај ја за 500 тина еу и нема ништо да загубиш

    https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2879334

    https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2804806

    https://www.pazar3.mk/Оглас/Се-продава/Скопjе/Аеродром/ВОЗИЛА/Автомобили/Renault/Clio/Renault-Clio-1-5--Dci/2912534

    https://www.pazar3.mk/Оглас/Се-продава/Скопjе/Аеродром/ВОЗИЛА/Автомобили/Škoda/Favorit/Skoda-Favorit--nova-kola-/2912525

    https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2821209

    имаше и едно југо стакло со 15 000 поминато , 2008 год од карпош за 1200 еу ама сега гледам тргнат е огласот
     
    Последно уредено: 5 мај 2018
    На NekojBatka му/ѝ се допаѓа ова.
  5. GreenRoot

    GreenRoot ^Зелен^

    Член од:
    20 јули 2011
    Мислења:
    2.196
    Допаѓања:
    1.513
    Плин зa шкoдaтa е плус 300 еу. Имaм истa тaквa, делoвите се мнoгу ефтини нo дa купувaм сегa пaк би јa зaoбикoлил и нејзе и фелицијa. Сепaк е дoстa стaрa и не е квaлитетнa, скoрo се нa нејзе е пoтрoшенo.

    Sent from my LG-H830 using Tapatalk
     
    На mendieta му/ѝ се допаѓа ова.
  6. Ron Burgundy

    Ron Burgundy

    Член од:
    29 јуни 2014
    Мислења:
    7.107
    Допаѓања:
    7.627
    можеш некоја астра г за тие пари да земеш сто пати поарна од тоа поло
     
    На NekojBatka му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Forza Milan!!!

    Forza Milan!!!

    Член од:
    1 јуни 2011
    Мислења:
    19.174
    Допаѓања:
    28.682
    Ако си неискусен гледај да земеш од некој познаник за кој знаеш дека го одржувал.

    Иначе кај непознат прво види дали податоците во документите се точни, дали има оштетување кај броевите што покажува дека се обидува да ги сокрие вистинските. Од надвор растојанието помеѓу каросеријата со вратите, околу фаровите, гепекот и хаубата. Ознаките на прозорите, фаровите и трепкачите. Со магнет пробај дали лепи насекаде, може под лакот да има кит. :D

    Носи го да го гледаат од канал, затоа што оштетувањата на долниот многу потешко може да ги сокријат. Дали е заваруван во долниот дел, каква е состојбата под тапацирот во гепекот кај резервната гума. Дали гумите еднакво се излижани, дали педалата се излижани.

    Кога ќе прочиташ некој оглас каде пишува дека нема ниедна гребнатинка,
    тогаш ќе знаеш дека е префарбан и претходно имал оштетувања. :D

    Тест возење по нагорнина итн.
     
    На NekojBatka му/ѝ се допаѓа ова.
  8. Кеплер

    Кеплер

    Член од:
    14 јануари 2015
    Мислења:
    4.516
    Допаѓања:
    5.451
    Вака само во Македонија може да тестирате возило, во Словенија и Германија ако побараш вака нема ни да влезеш во колата. Може да ти ја дадат евентуално околу плац да ја свртиш и тоа е тоа.
    Истово може да се провери на дијагностика, а тој што разбира ќе ја сети и на менување до каде е менувачот.
    Уште ве држи тој балканскиот менталитет, ќе си платите фино лепо дијагностика и механичар да ви ја провери, за помалку од 2000 денари ќе ја изгледа целата и ќе ви ги каже сите недостатоци, сепак купувате старо возило, особено па за 2000 евра, најефтина кола од салон ви е околу 8000ки, а обично овие што се возат најчесто кај нас за сума од 2000 евра во салон биле по 14-20 000 евра, што значи дека од старт треба да е секој свесен дека купува возило кое си го има дадено своето.
     
    На Morgan Freeman и NekojBatka им се допаѓа ова.
  9. Име И Презиме

    Име И Презиме

    Член од:
    26 февруари 2014
    Мислења:
    941
    Допаѓања:
    1.180

    Во право си за се.Но да надполниме дека во Македонија се носат коли со реални километри поминати а потоа се вракаат (баба возела до пазар) муабет. Во Македонија се крпат, полираат фарбаат коли што требало да завршат во отпад (поради оштетувања од собраќајки ) .


    Во контекст на муабетот за возило половно , треба да се види за што е потребно тоа возило ? Градско возило или поголемо (фамилијарно ) ? Да се резимира со точно буџет (секогаш има ако додадам + 300 еу имам ова па после +200 имам она ) . Да се одреди тоа возило дали е за подолгорочна употреба или за 1-2 год пример. Сите овие работи придонесуваат од каде да се почне да се бара и гледа . Нормално битен фактор е дизел, бензин или бензин-плин . Кога ке се пикира некое возило се настапува со цена па гледање (мајстори ова она ) .
     
    На NekojBatka му/ѝ се допаѓа ова.
  10. Кеплер

    Кеплер

    Член од:
    14 јануари 2015
    Мислења:
    4.516
    Допаѓања:
    5.451
    Секаде има со вратени километри, Турците низ Германија и Балканците партал прават со превари.
    Тоа е она што најчесто го грешат кај нас, како прво потребите, како второ цената на одржување на тоа возило, колку и да е здраво и одржано едно возило ако стигнало да се продава за 2000 евра, треба секој да е свесен дека го очекуваат давачки и тоа не баш малечки, годишно би рекол просек над 300 евра за одржување, ако некој очекува дека ќе купи возило старо 15-20 години и ќе биде пали вози јако се заебал, тоа не е ни на возила под 10 години.
     
    На NekojBatka и Име И Презиме им се допаѓа ова.
  11. HellRaiser

    HellRaiser Реметам кајганџии

    Член од:
    1 јануари 2014
    Мислења:
    545
    Допаѓања:
    466
    Да пазиш да не е на старо брат.
     
  12. Ron0n

    Ron0n The Mercedes Guy

    Член од:
    16 август 2009
    Мислења:
    316
    Допаѓања:
    156
    Еве и мој осврт на твоето прашање. Половни возила кои се добри има и кај нас (можда ќе бараш малку повеќе, но има). Не продаваат сите отпад и не се сите преваранти (има луѓе кои си ги купиле возилата за нив, ги одржувале па потоа решиле да ги продадат).

    Убаво кажаа погоре во коментарите, купи кола за 2000 евра, па да имаш простор со остатокот од парите да и направиш еден сервис, да си купиш гуми, да и направиш едно хемиско итн... Јас генерално кога купувам кола планирам 5-10% од цената која што сум ја платил да ја потрошам на сервис.

    Секоја половна кола се расипува, тука нема бегање. Гледај да најдеш кола на која ќе и направиш поситни корекции, да не треба мотор и мењач да менуваш одма штом ја земеш.

    И можда најважен детал кој никој не го спомна до сега: дали имаш некој што може да ја поправа колата? Дали имаш пријател или некој што го познаваш да е добар автомеханичар? Денес е многу тешко да најдеш искусен механичар кој нема да те заколе и точно ќе знае секогаш да ја дијагнозира, поправа и одржува колата. КУПИ КОЛА КОЈА ЌЕ ИМА КАДЕ ДА ЈА НОСИШ НА СЕРВИС. Пошто после крајот кој ќе ти го гледа кога ќе вртиш по 50 бричикур сервиси, ќе даваш вреќи пари и пак нема да возиш кола. Верувај ми, не си се соочил со таков проблем.

    Мој совет: прашај по поблиски пријатели дали има некој што продава кола или да познава некој што продава солидна кола. Обавезно земи механичар со тебе да ја види колата пред да ја земеш, немој на своја рака ако немаш добро познавање. Како надоврзување на се што кажаа погоре: гледај колата да не изгледа истрошено од внатре и од надвор: седишта да не се пропаднати и искинати, мењачот кога ќе го фатиш да не врти кругови околу лежиштето, моторот мора да работи мирно, да не трокира, да не дрма.
    Растојанието помеѓу деловите од каросеријата (врати, браници, крила...) да биде исто секаде. Обавезно провери ја на возење дали мењачот убаво и лесно влегува во брзина, да нема крчење, тресење и слично. Ако е турбодизел треба над 1800-2000 обртаи да има осетно зголемување на влечна сила, ако е атмосферски бензинец ова нема да го осетиш. Отвори ја хаубата од моторот и гледај да нема траги од истечено уље (прашина и такви работи се небитни). Откога ќе ја купиш колата, не верувај дека има сменето уље и филтри - смени ги пак!


    Со среќа во изборот па да се пофалиш на форумот што си купил.
     
    На NekojBatka му/ѝ се допаѓа ова.
  13. NekojBatka

    NekojBatka

    Член од:
    21 јули 2017
    Мислења:
    74
    Допаѓања:
    15
    Мене ми треба градско возило, затоа во видик ми е Поло. Ни мало, ни големо.

    Ми треба да вртам по улици и за потреби од видот, иди до теретана и врати се. Иди до град и врати се. Иди до пазар и врати се.

    У главно не мислев да го користам за да одам на работа, бидејќи стварно е гужва градов. Пред се млад возач сум, и овие пари сакав да ги искористам за да научам нешто од прилика за коливе и да повозам малце.

    Да е пали вози не очекувам, и знам дека ќе треба да се фрлаат пари за одржавање.

    Го мислам Поло бидејќи може да се продаде и наводно германска технологија, не се расипува, или ќе пројдам со малку поправки. Не знам колку е точно ова?
    Се согласувам и со изборот за Опел Астра или Опел Корса. Ок, ај и Пунто ќе го ставам во изборот :)
    Се согласувам и со забелешката, да чувам 10-15% од парите за поправки. Но као за мене, 2500 евра некако таман ми делуваа за возило на старо. Еве ајде нека се 3000 ако ми позајмат моите. :)

    За италијанските коли увек ми се метка мисла дека само добро изгледаат ама не се толку квалитетни.

    Се мислев за бензинец бидејќи веројатно дизел е за долги патувања. За во град и не е толку потребно да е дизел.
    Не мора ни да е плин. Јас да го купам како што е, читаво, најбитните делови, па за плин ич не се секирам. :)

    Имаме старо Југо кое што татко ми го зеде за 400 евра. Сеа и тој мајсторот почна да бега од нас бидејќи стварно му се смачи од глупи поправки на тоа ѓубре од кола као што е Југо(без навреда ама стварно е за во отпад.)

    Друго, Југо на ново беше 4000 евра и е заникаде кола. Значи за на ново ми требаат бар 6000 евра за некој од тие Спарковите. ;) Дур да соберам 6000 евра, ехеее :)
     
    Последно уредено: 7 мај 2018
  14. dalfisa

    dalfisa

    Член од:
    12 декември 2009
    Мислења:
    149
    Допаѓања:
    65
    Другар штом ти е за кратки релации земи си бензин(помалку се извозени на километража). Најдобра опција е да земеш од некој што е прв газда купена во Мк,реткост е али можат да се најдат добри примероци. Секоја кола над 10 години си има свои недостатоци колку и да е добро одржувана. Фактори за тоа се Лоши патишта, Сол,Квалитет на нафтени деривати,Квалитет на резервни делови и други потрошни материјали. Ако ти е за кратки дестинации земи си бензин Корса Ц,Форд КА,Пунто,Панда...(Бензин градско возење под 6,5-7литри немаш никој да не те лаже за помалку) Инаку за увезените коли што се кај нас во Мк можем со сигурност да кажем дека 90% се со вратена километража,ударани со мали и поголеми штети,внатрешно фарбање на пластики,кожа,волан,менување на кожа на мењач и што ли уште не.
     
    На t20p18 и NekojBatka им се допаѓа ова.

Сподели преку: