ЧИПТЈУНИНГ: Подобрување на перформансите на вашето возило

Член од
28 јануари 2015
Мислења
5
Поени од реакции
3
Ако сте во потрага за подобрување на перформансите на вашето возило, чиптјунинг може да биде добра опција за вас. Чиптјунинг е процес во кој се менува или модифицира софтверот од програмабилниот мемориски чип на електронската контролна единица - компјутер од вашето возило, кој процес овозможува возилото да постигне супериорни перформанси. Најновата технологија на чиптјунинг се состои и од вградување на дополнителен компјутер односно контролна единица која се нарекува чиптјунер и е помоќна од таа во возилото. Резултатите вклучуваат подобрувања како што се помала потрошувачка на гориво, поголема моќ и почисти издувни гасови.

Ако размислувате за чиптјунинг уредите од МАКОБД може да биде вистинскиот избор за вас. Исклучително едноставна процедура за инсталација која може да трае помалку од 15 минути. Во зависност од типот на моторот на вашето возило чиптјунинг модулот одговара за Common-Rail, пумпа-инјектор (PD), турбо бензински мотори, Bosch VP и останати системи.

Не се потребни никакви посебни алатки или специфични знаења за автомобилски мотори за да го инсталирате чиптјунинг модулот на вашето возило. Се што треба да направите е да го поврзете чиптјунинг модулот со моторот и електронската контролна единица - ECU на моторот до два едноставни приклучоци и да го фиксирате чиптјунерот со стеги кои доаѓаат во пакет со секој чиптјунер - чиптјунинг модул. Пред да се започне со најновиот процес на чиптјунинг бидете сигурни дека не тече струја низ системот, прво исклучете го моторот а потоа отворете ја хаубата околу моторот и заклучете го возилото. Почекајте околу 10 минути да се стабилизира струјата а потоа започнете со процесот на инсталирање на чиптјунинг модулот добиен од МАКОБД.

Секој чиптјунинг модул доаѓа со детални инструкции кои ве водат низ процесот на инсталација, што ја прави целата постапка уште полесна за вас. Ако ви треба дополнителна помош, можете да се јавите во техничката служба за услуги на клиентите и да побарате дополнителни информации за самиот инсталационен процес.

 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.322
Поени од реакции
7.781
Му ја уништи рекламата на човекот :pos:
Хак д ворлд :icon_lol:.

А бе не си играјте со овие работи ко ќе почни пеесе насто гориво да троши има тунирано да биде :icon_lol:, особено оригиналните фајлови од автомобилот ако не се зачуваат :icon_lol:.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Kolku sto znam ja tunitranjeto ide preku net taka sto orginalnniot softver samata fabrika go tunira.
I zimi k*r sto trosi pomalce.
Za kolku procenti e tunurana tolku poveke trosi
 
Последно уредено:

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
582
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
Prav ciptuning se pravi direkno na samiot kompjuter. Se drugo e gola voda. Tocno e deka se namaluva potrosuvackata. So nadvoresni tuning boxovi zgolemuvanjeto na mokta e daleku pomalo nego so poseg vo samiot ecu. 80% od tuning boxovite se skart so obicni otpornici za da gi lazat senzorite za temperatura i vazduh. Najdobri boxovi proizveduva steinbauer, ama se i daleku najskapi. I pokraj cenata ni priblizno nemaat takvi podobruvanja na performansite kako profi tuning na samiot kompjuter.
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Ако сте во потрага за подобрување на перформансите на вашето возило, чиптјунинг може да биде добра опција за вас. Чиптјунинг е процес во кој се менува или модифицира софтверот од програмабилниот мемориски чип на електронската контролна единица - компјутер од вашето возило, кој процес овозможува возилото да постигне супериорни перформанси. Најновата технологија на чиптјунинг се состои и од вградување на дополнителен компјутер односно контролна единица која се нарекува чиптјунер и е помоќна од таа во возилото. Резултатите вклучуваат подобрувања како што се помала потрошувачка на гориво, поголема моќ и почисти издувни гасови.

Ако размислувате за чиптјунинг уредите од МАКОБД може да биде вистинскиот избор за вас. Исклучително едноставна процедура за инсталација која може да трае помалку од 15 минути. Во зависност од типот на моторот на вашето возило чиптјунинг модулот одговара за Common-Rail, пумпа-инјектор (PD), турбо бензински мотори, Bosch VP и останати системи.

Не се потребни никакви посебни алатки или специфични знаења за автомобилски мотори за да го инсталирате чиптјунинг модулот на вашето возило. Се што треба да направите е да го поврзете чиптјунинг модулот со моторот и електронската контролна единица - ECU на моторот до два едноставни приклучоци и да го фиксирате чиптјунерот со стеги кои доаѓаат во пакет со секој чиптјунер - чиптјунинг модул. Пред да се започне со најновиот процес на чиптјунинг бидете сигурни дека не тече струја низ системот, прво исклучете го моторот а потоа отворете ја хаубата околу моторот и заклучете го возилото. Почекајте околу 10 минути да се стабилизира струјата а потоа започнете со процесот на инсталирање на чиптјунинг модулот добиен од МАКОБД.

Секој чиптјунинг модул доаѓа со детални инструкции кои ве водат низ процесот на инсталација, што ја прави целата постапка уште полесна за вас. Ако ви треба дополнителна помош, можете да се јавите во техничката служба за услуги на клиентите и да побарате дополнителни информации за самиот инсталационен процес.

Да се стабилизира струјата?????????????????
Ајде објасни ми баш ме интересира која струја да се стабилизира,бидејки сум од таа струка.Ај може и ке научам нешто ново.....
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Да се стабилизира струјата?????????????????
Ајде објасни ми баш ме интересира која струја да се стабилизира,бидејки сум од таа струка.Ај може и ке научам нешто ново.....
Најверојатно мисли на напонот на акомулаторот кој варира поради внатрешни светла,централно...........
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Досега не сум сретнал саглам фирма во Мк што се занимава со тјунирање.Освен маалски гаражи каде деци мали си играат со некој крш и со тешка пиратерија,други и не верувам дека постојат......

Прво ако имате ама малку познавање од таа технологија треба да разберете дека тоа ECU e како процесор во еден ПЦ.Просто зголеми му го clock-от на секој процесор и тој ке работи побрзо.Ама до когааааа?????

Во ЕУ и останадите технолошки развиени земји има цели фирми кои се занимаваат до тјунирање.

Затоа во oldschool технологијата беше многу лесно.Немаше компјутери туку беше чиста механика.Еден издув на грана,дупли Вебер,брегаста со поостри брегови,главата за 2мм и ете ти 15КС без да се замараш со компјутери.

Прашањето е до стручњакот кој ја пуштил таа реклама.Ако го ебе ECU на моја кола,ке има само два избора.Или магаре или змија.Па нека промисли со лејката дали друг пат ке бута глава кај што не му е место
 

Username1

шо е бе?
Член од
2 март 2012
Мислења
585
Поени од реакции
550
Што сте се напалиле за еку меку и тие ситници?! Глеам експертите се јавија одма.
Прво и основно што авторов заборавил да го напомене а и останативе експерти , е состојбата на моторот,односно одредени делови како турбо,бош пумпа,усис/издув итн..ако нешто од тоа е у лоша состојба,за кратко време после тјунирање ќе откаже а штетата од таков квар е најмалце 300€ па нагоре.затоа прво се прави проверка на тоа па ако е во ред се тјунира,ако не,не се тјунира.
Затоа другари,прво проверка па после се останато.
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Експерти велиш,а?Па на форумот пола немаат поим што е тјунирање бе.Мислат ова е Виндоус 7 па ке инсталирам пиратска врезија и ке тера......

Мислат ова е карбуратор па смени му дизни и ке лета 200 на саат!!!!!!!

Цели фирми се занимаваат со таа проблематика,со софтвери и останати глупости.Таа кола ако требала да биде 200КС од фабрика ке ја направеле да биде 200КС......

Прво за да се занимаваш со чиптјунинг треба да имаш поим од електроника,значи или да си електроничар или барем електроинженер и да имаш основни познавања околу електрониката......

Порано пак ке кажам,беше лесно.Но пак мораше да се има некое познавање околу моторите......

Ова ми личи ко америчкото plug and play.....Сервус
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
582
Гледам дека многу членови на форумот се поголеми христијани и од Исус и се знаат.

Постојат да два вида на електронско чипување на моторот, со директна инсталација на софтверот во ECU-то што е и најдобро за самиот мотор или со чип тјунинг модул кој се закачува со кабел на ECU-то и зависи кој процесор го има внатре така ќе реагира и моторот.

Единствен проблем е што автомобилите произведени после 2010 година имаат ECU што не дозволува да се чита или да се внесе друг софтвер. Има разноразни уреди за премостување ама за да се нафатиш да го отвориш ECU-то и да чепкаш по него треба да имаш стварно добро познавање од електрониката.
Автомобилите до 2010 имаат пиши бриши ECU и можете и сами да си го појачате моторот ама се разбира треба пак да имате некои основни познавања.

Еден од програмите за отчитување и пишување во ECU-то е MPPS во која можете да најдете многу модели на коли а самата програма е лесна за користење и за некои си 30-40$ можете хардверот да го порачате од Кина а со него добивате и дискета со софтвер.
Оние што сакаат да експериментираат нека ја најдат програмата MPPS и нека го даунлодираат оригиналниот софтвер кој можете сами да си го преработите со програмата Titanium ECM 1.61 и веќе изменетиот софтвер да си го вчитате во автомобилот.

Чиптјунингот може да биде штетен за моторот само ако претерате со додавање на коњските сили, торк моментот ако го зголемите повеќе од колку што може да поднесе моторот или турбо полначот.

Најдобар ефект има на дизел моторите со турбо полнач како и на бензинските мотори што имаат турбо полнач.

Ако ги подесите параметрите исправно можете да добиете во заштеда на горивото и до 15% што не е за занемарување ако возите долги релации,, особено е корисно за камионите.
 

Username1

шо е бе?
Член од
2 март 2012
Мислења
585
Поени од реакции
550
Гледам дека многу членови на форумот се поголеми христијани и од Исус и се знаат.

Постојат да два вида на електронско чипување на моторот, со директна инсталација на софтверот во ECU-то што е и најдобро за самиот мотор или со чип тјунинг модул кој се закачува со кабел на ECU-то и зависи кој процесор го има внатре така ќе реагира и моторот.

Единствен проблем е што автомобилите произведени после 2010 година имаат ECU што не дозволува да се чита или да се внесе друг софтвер. Има разноразни уреди за премостување ама за да се нафатиш да го отвориш ECU-то и да чепкаш по него треба да имаш стварно добро познавање од електрониката.
Автомобилите до 2010 имаат пиши бриши ECU и можете и сами да си го појачате моторот ама се разбира треба пак да имате некои основни познавања.

Еден од програмите за отчитување и пишување во ECU-то е MPPS во која можете да најдете многу модели на коли а самата програма е лесна за користење и за некои си 30-40$ можете хардверот да го порачате од Кина а со него добивате и дискета со софтвер.
Оние што сакаат да експериментираат нека ја најдат програмата MPPS и нека го даунлодираат оригиналниот софтвер кој можете сами да си го преработите со програмата Titanium ECM 1.61 и веќе изменетиот софтвер да си го вчитате во автомобилот.

Чиптјунингот може да биде штетен за моторот само ако претерате со додавање на коњските сили, торк моментот ако го зголемите повеќе од колку што може да поднесе моторот или турбо полначот.

Најдобар ефект има на дизел моторите со турбо полнач како и на бензинските мотори што имаат турбо полнач.

Ако ги подесите параметрите исправно можете да добиете во заштеда на горивото и до 15% што не е за занемарување ако возите долги релации,, особено е корисно за камионите.
Шо е бе џиз'з?

Имаш превише ако ова,ако она,ама ако овака-онака,шо некој слаткар ке напраи каша попара па коа ке ти дојде дома со турбото у рука ке те прашам после кај ке му најдеш 300€. Веќе кога си решил да продаваш,пиши прво дека се оградуваш од можни последици и дека нема да сносиш одговорност ако исчуриш десетици слаткари.
ама не си ти крив што има напаленковци шо поим немаат шо значат скратеницине у постот.
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Богами за чип тјунинг има стручњаци на форумот боли глава,ама ајде нека им биде.....

Еве едно видување не како чип тјунинг гение,зш сум од old school,бидејки во тоа време ги немаше овие сра..а ко сега,туку видување како човек кој се занимава со електроника еден голем период од животот....
Да точно е дека возилата до 2009-2010 имаат ECU кое дозволува промена на параметрите бидејки самиот процесор е RAM или скратено за Random Access Memory кој дозволува баш буквално пиши бриши на информациите(софтверот)кој е вчитан во самиот процесор
Поновата генерација на возила имаат ECU со ROM процесор или Read Only Memory кој дозволува само исчитување на параметрите на ECU кои се предходно внесени во самиот процесор.

На пазарот има доста пиратски копии на оригиналните софтвери преку кои може да се исчитаат сите параметри и истите да се променат,нормално ако се има познавање......

Најприменет начин е мегу компаниите кои се занимаваат со оваа проблематика,замена на самиот процесор со друг каде сите параметри се променати,почнувајки од време на палење на смесата,до количината на воздух-бензин,вртежен момент,итн.....

Чепкање на автомобил во маалска гаража со пиратски софтвер,мене лично не ми изгледа како најдобра идеја.Тоа не е ПЦ,па ајде ке бараме драјвери за графичка на нет.....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom