ЧИПТЈУНИНГ: Подобрување на перформансите на вашето возило

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
579
Шо е бе џиз'з?

Имаш превише ако ова,ако она,ама ако овака-онака,шо некој слаткар ке напраи каша попара па коа ке ти дојде дома со турбото у рука ке те прашам после кај ке му најдеш 300€. Веќе кога си решил да продаваш,пиши прво дека се оградуваш од можни последици и дека нема да сносиш одговорност ако исчуриш десетици слаткари.
ама не си ти крив што има напаленковци шо поим немаат шо значат скратеницине у постот.
Ајде веќе кога се истрча како прле пред магаре одговори ми каде прочита дека јас нудам чипување на возилото и дека тоа е мојот бизнис?
Јас два пати напишав дека ако сакаш да правиш такви работи треба да имаш добри познавања а ти што си прочитал и разбрал не знам.
ADAC од Германија нема кажани ништо негативно за чиптјунингот а некои пророци овде кажуваат дека тоа така требало, па не било добро па не знам што...
И колку за твоја информација треба да знаеш дека секој производител ги ограничува моторите а чиптјунингот го подобрува тоа што не го дозволил производителот и сите автомобили немаат исти софтвер затоа што возилата што се произведуваат за Германија имаат еден софтвер а возилата за Русија друг софтвер заради разликата во густината на воздухот во Русија и Германија па према тоа различно е и мешањето на воздухот и горивото...
И да, со чиптјунинг можам да ти кажам дека СНАГА СЕ ОСЕЧА

 

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.439
Поени од реакции
1.955
Во државава само CSS Performance Tuning на Euroimpex, се останато е на ваша рака и не баш сигурно. Голема е можноста да ви се случи некој непланиран дефект или да ги немате ни приближно посакуваните резултати.
 

Username1

шо е бе?
Член од
2 март 2012
Мислења
581
Поени од реакции
550
Ајде веќе кога се истрча како прле пред магаре одговори ми каде прочита дека јас нудам чипување на возилото и дека тоа е мојот бизнис?
Јас два пати напишав дека ако сакаш да правиш такви работи треба да имаш добри познавања а ти што си прочитал и разбрал не знам.
ADAC од Германија нема кажани ништо негативно за чиптјунингот а некои пророци овде кажуваат дека тоа така требало, па не било добро па не знам што...
И колку за твоја информација треба да знаеш дека секој производител ги ограничува моторите а чиптјунингот го подобрува тоа што не го дозволил производителот и сите автомобили немаат исти софтвер затоа што возилата што се произведуваат за Германија имаат еден софтвер а возилата за Русија друг софтвер заради разликата во густината на воздухот во Русија и Германија па према тоа различно е и мешањето на воздухот и горивото...
И да, со чиптјунинг можам да ти кажам дека СНАГА СЕ ОСЕЧА

Не нудиш лично ти ама го браниш тој што нуди,така да изгледа како да имате исти интереси.
Инаку и јас сум да се чипува или ремапува моторот,од тие причини кои ги наброја.Добро знам што е чипување и кои се бенефициите од тоа,лично јас имам RS чип на мојата кола и можам да кажам дека е одлично и се каам зашто порано не сум ја чипувал.
Се противам едино на фушарско неуко чипување демек толку е едноставно ко мењање халогенка.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
940
Ај нека образолжи некој од стручнациве зошто од фабрика не излегуваат моторите со оптимални перформанси? Дали заштедата на гориво го оправдува зголеменото оптеретување = помал век на моторoт?
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.884
Ај нека образолжи некој од стручнациве зошто од фабрика не излегуваат моторите со оптимални перформанси? Дали заштедата на гориво го оправдува зголеменото оптеретување = помал век на моторoт?
Zatoa sto softverski moze da se pravat razlicni izvedbi na istiot motor, za poveke snaga plakas poskapo, za pomalce poeftino.
Fabricki ne se guraat motorite i turbinite do maksimum, posigurno e so momalce snaga i pomal vrtezen moment, dodeka se vo garancija nitu zamaec ke strada, nitu turbo nitu buferi itn. Site motori ne se isti i ne se spremni da podnesat ednakvo zgolemuvanje na snagata. Nekoj ke moze da go nabildas za 50% a nekoj ist tip na motor nema da podnese ni 20% pojacuvanje. Zatoa so profi cipovanje direkno na ecuto se vadat maksimalni performansi za sekoj motor poedinecno.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
940
Zatoa sto softverski moze da se pravat razlicni izvedbi na istiot motor, za poveke snaga plakas poskapo, za pomalce poeftino.
Fabricki ne se guraat motorite i turbinite do maksimum, posigurno e so momalce snaga i pomal vrtezen moment, dodeka se vo garancija nitu zamaec ke strada, nitu turbo nitu buferi itn. Site motori ne se isti i ne se spremni da podnesat ednakvo zgolemuvanje na snagata. Nekoj ke moze da go nabildas za 50% a nekoj ist tip na motor nema da podnese ni 20% pojacuvanje. Zatoa so profi cipovanje direkno na ecuto se vadat maksimalni performansi za sekoj motor poedinecno.
Не би се сложил во целост, повеќе снага повлекува и подобри сопирачки, зголемено ладење, подобри клипови, амортизација итн... Може конфигурациски ист мотор но различни легури и ситни подобрување што ќе го направат сигрен тој мотор за продукција.

Мојот мотор имам опција од (1.4 TSI)160 да го кренам на 220коња само преку софтвер, но гаранцијата е дека тој мотор нема да пројде повеќе од 30К ама со одредени модификации на клипови, ладење итн може и повеќе да издржи.

Затоа и беше поставено прашањето, да, ќе се добие повеќе снага но ако сакате да го зачување моторот мора да направите и прирпрема.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.884
Sopiracki gore dole, ako nov kupis 220 konjski namesto 160 konja ke go platis sigurno najmalce 2-3000 evra poskapo a vo osnova se raboti za istiot motor.
Eve zemi gi za primer intel cipovite za kompjuter. Npr core2duo e6320 so 1.8ghz i e6850 so 3ghz. Ista arhitektura i dizajn. Namerno napraveni razlicni za da edniot koga se prodaval nov bil tri pati poskap. Go overklokuvas e6320 na 3ghz i imas ist performans bez nikakvi posledici za procesorot.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom