Ако јас ги увезувам директно од централата на Најк, не од лево десно, дали наша царина има право да ми побара примерок од договорот помеѓу Дизни и Најк, со кој е регулирано користењето на Мики Маус кај производите на Најк?
Како прво ти увезуваш патики со брендот Најк а не Дизни. Ако веке има застапник за Најк во МК тогаш може да се соочиш со тужба за кршење на дистрибутивни договори со таа компанија. Но тоа овде нема да ти се случи бидејќи за производи за широка потрошувачка како што се патиките нема да имаш проблеми. Иначе таков договор царина не ги интересира, битна им е цената да е реална. Давачки за патики се 25% царина и 18% ДДВ на тоа се додава и основицата од транспортот.
пример за патики од 100 еур и транспорт за нив 50еур ке платиш следно: 150x1.25x1.18=221.25-150= 71.25 eur
Па сега ти види дали ти одговара.
Ако јас ги увезувам директно од централата на Најк, не од лево десно, дали наша царина има право да ми побара примерок од договорот помеѓу Дизни и Најк, со кој е регулирано користењето на Мики Маус кај производите на Најк?
Данок ти е или 18% или 5% (повластена стапка), на вкупниот износ (цената за производот + транспорт)
Царина ти е од 0 до 15% (за најголем број производи), во зависност од повеќе работи.
„Водичот за царинење на стоки“ е корисна алатка со која се олеснува царинската постапка за царинските службеници и останатите учесници во меѓународната трговија при правилно утврдување на царинските давачки и други давачки и мерки пропишани со над...
www.customs.gov.mk
Зависи од каде е производот, ако е од земја со која МКД има склучено договор за слободна трговија, нема царина (ЕУ,Србија, Турција), нема царина, но ако има документ за потекло на робата.
Продавачот треба да издаде документ за потекло на производот, бидејќи може да е од Србија, ама ако не е таму произведен, т.е. нема потекло на робата, тогаш царина ќе имаш секако, а износот колкав е, ќе си провериш во според тарифниот код. Прашај го продавачот под кој тарифен код ќе го прави извозот, па ти тој код ќе си го побараш и во табелата ќе видиш колкава царина следи. Може да е 0, а може и 15%.
Производот ќе е од Кина, и затоа прашав дали ќе е 5% или 18% ДДВ-то, исто и за царината поточно ми треба информација како би го царинеле, дали 5% или 15%, го гледав екселот ама искрено не се снајдов во која категорија да го ставам апаратот? Не знам дали е во медицински помагала или пак е во апарати за убавина или нешто трето, четврто...
Треба подетално да се информирам зашто 5%ддв и 5% царина е 10% плус, а 18% ддв и 15 % царина е веќе 33% плус, ако продктот со транспорт би бил 1200евра, 120 и 400 евра менува.
Производот ќе е од Кина, и затоа прашав дали ќе е 5% или 18% ДДВ-то, исто и за царината поточно ми треба информација како би го царинеле, дали 5% или 15%, го гледав екселот ама искрено не се снајдов во која категорија да го ставам апаратот? Не знам дали е во медицински помагала или пак е во апарати за убавина или нешто трето, четврто...
Треба подетално да се информирам зашто 5%ддв и 5% царина е 10% плус, а 18% ддв и 15 % царина е веќе 33% плус, ако продктот со транспорт би бил 1200евра, 120 и 400 евра менува.
Здраво дечки. Планирам да купам одредена производна линија. Најдов половна во Бугарија (вредност 9000€ ако е битно) и дечкото што ја продава не брка ништо околу транспорт, така да би требал јас да го организирам тоа.
Има ли некој искуство како би се извршил транспортот од бг до мк на прилично гломазна машинерија, значи тешко товарно возило ке биде потребно имено камион?
Колку би коштал ваков подвиг?
И дали ова би се царинело, и ако да, како иде таа работа?
Здраво дечки. Планирам да купам одредена производна линија. Најдов половна во Бугарија (вредност 9000€ ако е битно) и дечкото што ја продава не брка ништо околу транспорт, така да би требал јас да го организирам тоа.
Има ли некој искуство како би се извршил транспортот од бг до мк на прилично гломазна машинерија, значи тешко товарно возило ке биде потребно имено камион?
Колку би коштал ваков подвиг?
И дали ова би се царинело, и ако да, како иде таа работа?
За транспорт треба да видиш прво димензии колкави се на машината. Ако се до 2.5 метри во ширина, тогаш обичен транспорт ќе ти треба, без дозволи, а со тоа и пониска цена за транспорт. Тежината ако е до 24тони нема проблем. Ама за секој случај и за да нема недоразбирање со транспортерот, мораш да имаш точни димензии на машината (должина, ширина, висина колку зафаќа и колкава е бруто тежината).
За царина дали ќе треба да платиш, тоа со шпедитерот, ако немаш некој со кого досега си работел, побарај си, бидејќи информации треба да им доставиш за да ти кажат дали ќе треба да платиш царина и колку.
Од искуство Викторија шпед (ја би со овие), Фершпед, Боми10, Мултишпед ти се доста професионални, а и транспорт можат да ти понудат.
Извозникот не пишува во фактурата тарифен број, ама шпедитерот кој му ги врши извозните процедури мора да напише што роба е, под кој тарифен број е, вредноста на робата, дал има ЕУР1 (потекло на робата) или нема.
Сам освен на шпедитерот да му објасниш што како, па он ако успее да погоди тарифен број.
Секако можеш. Најдобро прашај шпедитер, врска ддв.
По логика моја , бидејќи ја изнесуваш одма од нивната држава, без ддв ќе ти биде. И да треба да го платиш, сигурно ќе ти кажат, достави документ/доказ дека си прешол граница, па ќе ти вратат ддв-то.
После при влез во МКД ќе си платиш ддв + сите други пропратни давачки.
Јас со Боми 10 работам Ок се дечките(девојчињата )!
Околу машината од Бугарија, најпрво сите работи треба да се разјаснат, од димензии до тарифен број. После за транспорт од таму е лесно, има превозници едно чудо!
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.