- Член од
- 5 септември 2018
- Мислења
- 46
- Поени од реакции
- 50
Го чекам денот кога ќе го копираат и ќе почнат дрил да снимаат кај нас и регионот, ќе има смеење.
EY EYYYY EYYY!
На кое ниво да го дигне и како го замислуваш тоа дигање?Рапот како да вергла у една иста брзина кај нас, толку ли нема некој да дигне ниво малку?
na primer ko smoki vo srbijaНа кое ниво да го дигне и како го замислуваш тоа дигање?
Смоки е вистински репрезент на социјалната класа поради неговото тешко растење, така да имал среќа што имал дарба за оваа музика и ете станува тоа што е. Плус и може да си го вади лебот со тоа поради пазарот, во Македонија раперите ни во најдобрите денови го немале тој луксуз а не па денес. Треба да се поврзат многу работи а и опшеството кај нас е тиња, младината цени други вредности, сите сакаат да се децата на богаташите и сонуваат да се као нив, ги заболе за тоа што се социјална класа и за "правдината".na primer ko smoki vo srbija
Па проблемот е што никогаш сме немале рап сцена - дали е мејнстрим или андерграунд, се на периоди било, една година ќе излезат 2/3 албуми, па наредните 4 години супер ќе е ако излезе едена албум и некое епРапот како да вергла у една иста брзина кај нас, толку ли нема некој да дигне ниво малку?
Смоке има одлична позадина како рап артист, но реално почна премногу да досадува со тоа кој е, што е прав рап,а и покрај смоке и нашиве рап артисти заглавија на тој '90 стил рап и се уште се форсира и се е некоја рециклажа на рапот од златната ера. А и на крајот од денот раперите прават музика за рап фановите, па поради тоа нема потреба од премногу докажување што е прав рап.Смоки е вистински репрезент на социјалната класа поради неговото тешко растење, така да имал среќа што имал дарба за оваа музика и ете станува тоа што е. Плус и може да си го вади лебот со тоа поради пазарот, во Македонија раперите ни во најдобрите денови го немале тој луксуз а не па денес. Треба да се поврзат многу работи а и опшеството кај нас е тиња, младината цени други вредности, сите сакаат да се децата на богаташите и сонуваат да се као нив, ги заболе за тоа што се социјална класа и за "правдината".
Друже сами сте по малку контрадикторни со ова. Викаш здосадил со ова а Смоке баш најдобрата музика и најмногу добива на слава последните години. Ќе се согласам дека е навистина до некој степен досадно да ја користи цело време таа тематика, но на крајот од денот па и рапот е дисување и рпустање, траперите пејат цело време за како они биле најјаки, тепале, ебеле, колеле, се им било за маркетинг и кеш, па ок де, ако е така што не му вратија еднаш на еден дисс со нешто ете да си зголемат маркетинг и популарност. Рексона од басивити во оној дел каде што се оценуваат текстови го "удри" Смоке и го направи тоа на кјрвински начин што на Смоке му дава за право да ги диса колку сака. Само пак ќе кажам полека станува банално као сам со себе да се диса, затоа што овие не враќаат на ништо.Па проблемот е што никогаш сме немале рап сцена - дали е мејнстрим или андерграунд, се на периоди било, една година ќе излезат 2/3 албуми, па наредните 4 години супер ќе е ако излезе едена албум и некое еп
Автоматски споено мислење:
Смоке има одлична позадина како рап артист, но реално почна премногу да досадува со тоа кој е, што е прав рап,а и покрај смоке и нашиве рап артисти заглавија на тој '90 стил рап и се уште се форсира и се е некоја рециклажа на рапот од златната ера. А и на крајот од денот раперите прават музика за рап фановите, па поради тоа нема потреба од премногу докажување што е прав рап.
Па кај смоке проблемот е што битовите се доста слични како секој претходен, како и кај секоја бумбап трака на балканов, ја би сакал да го слушнам смоке и останатите артисти на бумбап битови што се денеска актуелни (на пример битовите како што се на гризелда, коишто направија бумбап ренесанса во америка благодарение пред се на алхемичарот и дарингер) и плус ако си бумбапер нормално е да ги слушаш и рап артистите што се моментално активни (примарно америка и њу јорк) и да се трудиш нивното ниво да го достигнеш, а не да си заостанат во звукот и да не слушаш ништо подалеку од вутанг (мејнстрим времето на вутунг си поминало (нормално, албумите се класици и ќе се слушаат засекогаш), но тие не се труделе да имаат слични битови како раким, паблик енеми итн., изградија свој автентичен стил и сами по себе беа појава кога ќе видиш група рапери на бина како сите рапуваат, а истовремено да не е хаотично), дека рапот никогаш не престанал да расте и се развива, денеска се исто актуелни рап артисти што се па дури и на ниво погоре од претходниците, што треба да е нормално тоа, новата школа рапери да напредува, а старата да претставува прототип кон која насока да се развива звукот (тоа во америка си тече доста нормално). Дека покрај толку албуми, кај смоке не гледам ништо иновативно во звукот, јас би сакал секој нареден албум продукциски да му е понапреден, дека ако си голем рап фан ќе ја пратиш константно културава, а не само периодот околу златната ера и нивните артисти. Во врска со дисањето се согласувам, составен дел е од културава, но само на балканов не знам колку е ефективно, но интересно е секогаш кога има некакви бифови и дисања, а за траперите, па проблемот е што доста се користи тој термин, а никој нема преслушано ни 1 трап албум од било кој амерички артист, а и звукот на трапот не е нешто нов, датира од '90, само што последнава декада се актуелизираше (доста трапот го поврзуваат со звукот од југот). За потегот на рексона би се согласил дека е и доста циничен, а за дисовите на смоке, пак ќе кажам, во 2021 година да ми кажува некој што е прав рап ми е непотребно, како да се труди да се докажува и мета му е пошироката публика ("трап" публиката) да докаже што е прав рап и да ја пренасочи кон себе, дека мислам нема потреба на рап фан да му покажуваш што е прав рап.Друже сами сте по малку контрадикторни со ова. Викаш здосадил со ова а Смоке баш најдобрата музика и најмногу добива на слава последните години. Ќе се согласам дека е навистина до некој степен досадно да ја користи цело време таа тематика, но на крајот од денот па и рапот е дисување и рпустање, траперите пејат цело време за како они биле најјаки, тепале, ебеле, колеле, се им било за маркетинг и кеш, па ок де, ако е така што не му вратија еднаш на еден дисс со нешто ете да си зголемат маркетинг и популарност. Рексона од басивити во оној дел каде што се оценуваат текстови го "удри" Смоке и го направи тоа на кјрвински начин што на Смоке му дава за право да ги диса колку сака. Само пак ќе кажам полека станува банално као сам со себе да се диса, затоа што овие не враќаат на ништо.