Цела филозофија е тој процес кој е индивидуален,зависи што кола правиш,за што и што сакаш од тоа да добиеш и не е само фризирање на мотор,секој дел внатре во моторот кога се обработува се друго не е веке исто,еве да кажеме опелов 2.0 турбо се форсира и до 400-500hp па и до 800-1000hp,сакаш само турбина,клипови и други ситници или многу поголем зафат кој би опфатил скоро 90% од моторот,кога ке се донесе до посакуваната моќ нормално и шасиски треба многу работи да се сменат,има комбинација со дискови,друга летва,полуосовини,дискови предни задни,амортизери итн,преносот кој е многу важна работа за да функционира моторот,а и моќта истовремено,пак ќе кажам и тоа е индивидуално,плочки за кочење,чаури претежно (power flex) и усште многу пропратни работи кој се многу пари,не е само мотор како мотор што некој си замислил..