Фризирање на мотор

Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
29
kako se izveduva sto vsusnost znaci ...... koi motori se najdobri za friziranje i za kolku pari otprilika moze da se napravi dobro friziran motor
 
Член од
23 септември 2010
Мислења
645
Поени од реакции
385
Е стварно си најјачу у свету,
Каков мотор мислиш да фризираш, за мотоцикл или за кола?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
Клај мотор од југо 5 во фиќо. Пасира без проблем, ќе смениш место приљубници, хомкинетички и за почеток е доста, после можеш моторчето да го тјунираш да изадиш уште некој коњ.....
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
kako se izveduva sto vsusnost znaci ...... koi motori se najdobri za friziranje i za kolku pari otprilika moze da se napravi dobro friziran motor
Тоа е широк поим, зависи што сакаш да добиеш и што подразбираш под тоа. За 1.6 многу слаб избор на делови освен ако не сакаш да ставиш турбо кит. Инаку можеш да почнеш со едноставно додавање на спортски издув и "печуркa" филтер за воздух. Ама пак сето тоа ке биде минимално т.е. незначително. :)
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
хах прашањево ти е добро пријател.
1. секој мотор се фризира.
2. најдобар мотор за фризирање според мене НЕМА ( зависи што сакаш ти од моторот да добиеш)
3. можеш иљадници евра да дадеш за фризирање на мотор сепак ке кажам зависи што сакаш и колку пари имаш за давање.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Стави во Југо 1,6 мотор од Фиат/Ланча. Пасува на штраф и со 90+КС екстра влече.
 
Член од
23 септември 2010
Мислења
645
Поени од реакции
385
Ако си доволно храбар:
прошири му го усисот и издувот на главата, прошири ги цилиндрите, олесни му ги клиповите, олесни го замаецот и корпата со ламела, олесни ги клипњачите, прошири ги седиштата не вентилите со тоа и нови поголеми вентили, стесни го компресиониот простор, прошири ги цилиндрите- што е до механика тоа
кој се разбира во електроника нека напише
 
Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
29
znaci vaka ZOCC go prasuvam za turbo kit dali ke moze da se vgradi vo ovoj motor i koja bi bila cenata i dali moze bez izlaganje od stranstvo toa da go napravam ....... imam okoli 2000E za frlanje pa taka da kazete inace kolata e besprekorno dobra
PERFORMANSI
0-100 za 11 sec moze i pomalku
maksimalna 200
2 i 3 brzina kolku sto imam oseteno najimpulsivno raboti motorot
menjanjeto e DIRECT SHIFT ...na VW odgovori cekam
pominati kilometri 136.000
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
56
Поени од реакции
7
znaci vaka ZOCC go prasuvam za turbo kit dali ke moze da se vgradi vo ovoj motor i koja bi bila cenata i dali moze bez izlaganje od stranstvo toa da go napravam ....... imam okoli 2000E za frlanje pa taka da kazete inace kolata e besprekorno dobra
PERFORMANSI
0-100 za 11 sec moze i pomalku
maksimalna 200
2 i 3 brzina kolku sto imam oseteno najimpulsivno raboti motorot
menjanjeto e DIRECT SHIFT ...na VW odgovori cekam
pominati kilometri 136.000
Абе земи си тди 130кс и не се зезај со турбо китови, кој ке те гледа како плачеш после кога ќе бараш мењач за 1,6 ;)
 
Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
29
a da prasam dali na ovoj gol t.e na golfovite 4 pasiraat motori pojaki od drugi 4 ki naprimer 1.8 t il 1.9 tdi da se menja skroz motor ????
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Јас се имам возено во Голф 4 ТДИ со 130КС и колата невероатно добро влече и има јак старт, но при поголеми брзини од 160 станува нестабилна за разлика од поголеми коли. Она што особено ми се допадна е тоа што многу малку троши, на автопат околу 5 литри, а на мешан пат 5,8 според борд компјутерот товарен со 5мина.
 

JerryMK

Prime Сasual Dating - Genuine Damsels
Член од
5 мај 2009
Мислења
259
Поени од реакции
12
So tie pari staj si nekoj bandazi kulturni , izduv i filter kako sto kaza nekoj pogore za da dobies podobar zvuk potspusti malku i ic ne se zamaraj so turbo kitovi ova ona inaku motori pasuvaat ali so motorot ide i menjac so niv odat uste 100 drugi raboti pa ke trazis delovi ,majstori samo ke tepas vreme i ke trosis pari .
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
или најубаво, продај го тој голф и купи си појак бидејки имаш еден куп заебанции
 
Член од
22 јануари 2016
Мислења
124
Поени од реакции
61
Цела филозофија е тој процес кој е индивидуален,зависи што кола правиш,за што и што сакаш од тоа да добиеш и не е само фризирање на мотор,секој дел внатре во моторот кога се обработува се друго не е веке исто,еве да кажеме опелов 2.0 турбо се форсира и до 400-500hp па и до 800-1000hp,сакаш само турбина,клипови и други ситници или многу поголем зафат кој би опфатил скоро 90% од моторот,кога ке се донесе до посакуваната моќ нормално и шасиски треба многу работи да се сменат,има комбинација со дискови,друга летва,полуосовини,дискови предни задни,амортизери итн,преносот кој е многу важна работа за да функционира моторот,а и моќта истовремено,пак ќе кажам и тоа е индивидуално,плочки за кочење,чаури претежно (power flex) и усште многу пропратни работи кој се многу пари,не е само мотор како мотор што некој си замислил..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom