Формула 1 - сезона 2021

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2021 ?


  • Вкупно гласачи
    113
Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
4 јуни 2009
Мислења
11.320
Поени од реакции
27.799
Абе се по список не сите што ми глумат love for everyone им ебам тоа циганите. Што не искочи тоа ѓуптинот со извинување кон фановите за педерскиот потег што го направи? Што не се извини што скокаше ко мајмун додека Макс беше во болница? Абе генг бенг 3ца да му праат му ебам тоа циганот педерски.

Стоп за педери и цигани. Гомно човек, гомно!
 

Mojso

uneducated knob
Член од
14 септември 2009
Мислења
4.606
Поени од реакции
12.390


Смирете се ало.
Чудно како, ваквите фаци што го потат за права на црнците ( не за сите малцинства, туку само за црнците ) обично најмногу го јадат со расистички коментари.
 
Член од
16 јануари 2013
Мислења
3.815
Поени од реакции
7.502
Нека не прај џупски работи, никој нема да го задева.
 

nE0n1nja

Eat nerds get shredded
Член од
25 јануари 2007
Мислења
3.468
Поени од реакции
3.270
Изјава на Маси околу казната:

“Looking at the incident, I agree with the stewards and the penalty they applied,” said Masi. “One of the big parts [of stewarding] that has been a mainstay for many, many years [is] that you should not consider the consequences in an incident.

“So when you judge incidents, they judge the incident itself, the merits of the incident and not what happens after as a consequence, and that’s been something the stewards have done for many years and have been advised to do from the top down – and I’m talking team involvement and so forth. That’s the way the stewards judge it, because if you start taking consequences into it, there are so many variables rather than judging the incident itself.”
 

AceCaleb

Деспот на Адот
Член од
31 декември 2007
Мислења
5.807
Поени од реакции
10.916
Не ја гледав трката, денеска видов што се случувало. Spiegel најконкретно ја објасни ситуацијата и како доведоа работите до целиот инцидент. Хамилтон апсолутно требаше да биде повнимателен во ситуацијата и ја сноси кривицата за настанот. Тоа што го викаат understeer е тоа што се деси, преголема брзина во кривината и џабе беше колку и да вртеше со воланот, не можеше повнатре да биде. Глупо е да станува збор за нешто намерно, во ситуација кога си 33 поени назад, па се некоректно што ќе пробаш да направиш може да ти се удри од глава и ти да завршиш во песокта. Не сметам дека намерата беше исфрлање на Макс од стаза, едноставно јасно беше дека тука ако не ја добие битката, многу тешко дека ќе има нова шанса. Во тој поглед се многу лични шофери и нема попуштање. Како што кажа и Spiegel, останува прашањето дали требаше да добие поголема казна Хамилтон.
Сеуште мислам дека Мерцедесиве немаат чаре за Макс и Ред Бул, очекувам да продолжат да победуваат Ред Бул, престабилни се годинава, ова во Силверстоун немаше никаква врска со некоја нивна погрешна одлука.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
12.748
Поени од реакции
13.965
Изјава на Маси околу казната:



Рон напиша добар пост на темава

треба да има некои измени за овие работи, не може ова со она на Чеко во австрија да е слично. Не може мало искачање надвор од патека и предизвикување ваков судар да биде разлика од 5 секунди у поглед на казна. При вакви ситуации би гледал според штетата да биде и казната. Колку позиции изгубил тој шофер ради неговиот маневар исто тој да биде толку позиции казнет. Не можеш некому победа да му земаш и да го пратиш у ѕид и така лесно да поминеш.
Не ми е јасно баш зошто не ги земаат во предвид последиците од сударот. Под последици не мислам тоа дека Макс заврши во болница, тотално небитно, туку тоа дека му заврши трката без да биде виновен. Под ова мислам и на судари на мала брзина ама со големи последици за удрениот (ебате зборот).

Хипотетичко сценарио: на најспориот свиок во Монако Макс пробува да го претекне Луис со divebomb ама прави лоша проценка и го удира Хамилтон. Слаб удар, ама доволно колку да го залепи за ѕидот и да го избаци надвор од трката. Додека Хамилтон излегува од болидот, Макс оди рикверц и се враќа на патеката без штета на формулата. Верстапен е 100% виновен во ситуацијава.

Е сега, стујардите за ова му даваат 10 секунди казна и Макс завршува или на истата позиција каде што бил или изгубил максиум едно-две места на крај. Во секој случај он зема да речеме 15 поени, а Хамилтон 0.

Казнет ли е доволно Верстапен во случајов? Според мене не. За казната да биде ефективна треба да добие барем drive through или stop & go penalty.

Ме интересира некој со спротивно мислење што има да каже на ваквото видување бидејќи еве очигледно ФИА и стујардите не се согласуваат со мене и според нив е побитно тоа колку бил агресивен кривецот отколку колкава штета (во бодовна/шампионатска смисла) му направил на противникот.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.359
Поени од реакции
38.334
најјака ми беше изјавата на хамилтон после трката дека макс бил агресивен возач, и ако продолжел агресивно да вози овие работи почесто ќе се дешавале. :icon_lol:

“I don’t know,” replied Hamilton. “I’m open to it, I don’t have any issues, I mean, I don’t really know what we’ll say. Just game on, we’ll just keep on attacking, there needs to be respect on track, but if not, this will happen more often I guess.

 
Член од
8 септември 2008
Мислења
11.831
Поени од реакции
10.144
Аха, за него "needs to be respect" значи да му попуштаат и да го оставаат да прави што сака. Ја така ја сфаќам таа изјава.
Нема проблем, ок е и вака не мора да попуштаат :pos:

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 

AceCaleb

Деспот на Адот
Член од
31 декември 2007
Мислења
5.807
Поени од реакции
10.916
Е сега, стујардите за ова му даваат 10 секунди казна и Макс завршува или на истата позиција каде што бил или изгубил максиум едно-две места на крај. Во секој случај он зема да речеме 15 поени, а Хамилтон 0.

Казнет ли е доволно Верстапен во случајов? Според мене не. За казната да биде ефективна треба да добие барем drive through или stop & go penalty.

Ме интересира некој со спротивно мислење што има да каже на ваквото видување бидејќи еве очигледно ФИА и стујардите не се согласуваат со мене и според нив е побитно тоа колку бил агресивен кривецот отколку колкава штета (во бодовна/шампионатска смисла) му направил на противникот.
Вакви ситуации би се решавале после трка, така да додека трае трката не би знаеле што ќе се случи. Па после следуваат жалби лигавења и тегнења. Со моменталниов формат на правилата, вака ќе се одвиваат настаните. Е сега ако убацат нов формат со стриктни и јасни правила можеби би било подруго.
Пример, ако се донесе одлука дека едниот шофер бил крив за инцидентот, според тоа за колку позиции е оштетен другиов, таква казна да добие тој што е крив без жалби и полемики. Си го заебал за 10 позиции, океј таква и таква казна, си го сјебал за да не ја заврши трката, уште построга казна итн.
Премногу ситуации има во тркиве па прашање е дали воопшто би можело да се донесат соодветни казни за секоја пригода.
 
Член од
1 март 2021
Мислења
44
Поени од реакции
96


Смирете се ало.
Човек во болница, се е океј може да се слави. Луѓе го нарекле нигерискиот потег нигерски и сега мора изјава да се даде.:pos:

Многу интересно како во интерес им е мешањето во америчка политика толку, скоро цел спорт е сеуште вмешан од политиките што ги донесе циганот. Се знаеше во времето на Берни немаше ова. Ќе биде интересно во Холандија како ќе биде пречекан. :)
 
Последно уредено:
Член од
8 септември 2008
Мислења
11.831
Поени од реакции
10.144

nE0n1nja

Eat nerds get shredded
Член од
25 јануари 2007
Мислења
3.468
Поени од реакции
3.270
Ама како вака сега тркачки инцидент, а кајгана днопертиза? :vozbud:
Поткоњак пиша по Пајо Верстапен :pos:

Па кажи отприлика која минута зборат за сударот, видеово е 2 ипол саата.
 
Член од
8 септември 2008
Мислења
11.831
Поени од реакции
10.144
Па кажи отприлика која минута зборат за сударот, видеово е 2 ипол саата.
Цела емисија од почеток е за инцидентот, милион работи се елаборираа, се вклучи некој хрват што учествува во Наскар и на крај сѐ се сведе на тоа дека е тркачки инцидент, 90% кајгана дноперти на апарати.


Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom