Ред Бул собираат докази да го протестираат задното крило на Мерцедес. Нели на почетокот на сезоната Мерцедес го протестираше крилото на РБ дека многу било флексибилно и успеаа да воведат нови регулации за тоа преку ФИА во Баку. Тогаш стануваше збор за горниот дел на спојлерот, а сега РБ викаат дека Мерцедес прави некои дубари со долниот елемент на спојлерот и така добиваат дополнителна брзина на правците.
Затоа Макс го допираше
долниот дел од спојлерот прво на неговиот болид па после на Хамилтон. Гледаше дали има некоја разлика помеѓу двата.
РБ викаат дека Мерецедес во Бразил имале downforce setup како за во Монако, а пак биле најбрзи на правците што нема некоја логика дури и со нов мотор. Наводно според телеметрија од претходни трки, Мерцедес никогаш немале толкава предност на правците кога двата тима биле со сличен левел на downforce.
Друг сомнеж им е дека Мерцедес прави дубари со ладењето на моторот. Нешто слично како Ферари 2019 кога го заобиколуваа сензорот за проток на горивото, само сега овие демек прават слично со
сензорот за мерење на темепература на воздухот во моторот.
Трето обасјнување (не според РБ) е дека моторот на Мерцедес кога е во party mode е толку супериорен што и да стартуваат последни пак ќе победат.
Според Paddy Lowe кој беше дел од тимот до 2018, Мерцедес во 2014 биле толку супериони што намерно не ги подесувале моторите на највисоки нивоа за да не бидат пребрзи и со тоа да предизвикаат паника кај ФИА и ФОМ да ги сменат регулациите во нивна штета. Они вака со "угасени" мотори се прошетаа 2014-2016 ко ништо... замислете кој масакр ќе беше да покажеаа се што имаат.
8 ебани сезони доминираат ради турбо моторот крв им ебам лобистичка.