Јас мислам дека грешка на Макс беше шо ги форсираше гумите до даска, ако се сеќавате откако Луис излезе од последниот пит сите очекувавме да смалува околу секунда и пол од круг (нови медиум наспроти стари хард + мерцедес) и режисерот имаше кајрон дека се очекува таква разлика по круг неколку круга разликата беше околу 0,2 секунди по круг во корист на Луис шо беше далеку недоволно за да 5-6 круга до крајот наеднаш почна Луис да кини по 2,5 - 3 секунди од круг и јасно веднаш го стигна и уште полесно го помина, тоа беше кога Макс на радио кажа "tyres is death" Ако подобро ги менаџираше и дозволеше Луис да кини секунда до секунда и пол од круг, јасно побрзо ке го пристигнеше ама ке можеше поуспешно да се брани како претходно, со ДРС на правците, блокирање на брзите свиоци како претходно што тоа го правеше успешно, ке имаше подобар грип, пак не е гаранција дека и така ке се добранеше ама ке имаше шанса, вака дојде до степен да мора 2 круга пред крај да менува за да може да ја заврши трката, а да влезеше одма по Луис и да го брка мерцедесот до крајот - тоа не беше опција за РБ, ке беше поголема грешка