Формула 1 - сезона 2014

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
За болдот се согласувам. Имаат неколку океј одлукти тек тук али во глобала се е лошо. Ептен се поалчи по парите Берни.

А за Сузи, што знам. Доколку може да го изджува притисокот ( а не гледам зошто не би можела, сепак е тест возач/трет возач долго време ), дури и може да има предности. Одамна не е формулата „машки“ спорт, не е потребна толку сила колку брзина и агилност. Затоа и повеќето возачи се „нежни џуџиња“ :D
Кажи еден кој е нежно џуџе..Магнусен е доста агресивен возач,Сутил е искусен,Малдонадо само срања прави,со Бјанки знаеш што се деси..Памтиш Вебер кога се преврти за 360 степени во Монте Карло,со Фетел заедно беа,после Кубица,мојот миленик што му се деси,на Маса нели му падна некое железо,па у кома беше..Не е сепак тоа за жени според мене..Го нема тој шмек..
 

Mojso

uneducated knob
Член од
14 септември 2009
Мислења
4.614
Поени од реакции
12.416
Кажи еден кој е нежно џуџе..Магнусен е доста агресивен возач,Сутил е искусен,Малдонадо само срања прави,со Бјанки знаеш што се деси..Памтиш Вебер кога се преврти за 360 степени во Монте Карло,со Фетел заедно беа,после Кубица,мојот миленик што му се деси,на Маса нели му падна некое железо,па у кома беше..Не е сепак тоа за жени според мене..Го нема тој шмек..
Нежно џуџе коментарот ми беше за висината и градбата на моменталниве возачи. Во просек сите се 170-175 цм, 65-70 кила :)
 
Член од
25 април 2012
Мислења
443
Поени од реакции
580
Што ќе биде интересно?Жими куров ќе биде..За жените се знае каде им е местото,во одбојка,ракомет чување бебиња,курвање и слично..Женско кај ќе влезе попара прави..Сети се на Берлускони ќерката ми се чини беше,влезе во управата и администрацијата на AC.MILAN,и каде се сега Миланезите,за опстанок се борат..Пу
Така де :D истото и јас го велам, не иде во овој опасен спорт во кој често се случуваат незгоди да се натпреваруваат жени и деца. Ај за женава пак трет возач ке сфатам некако, ама за детето што го земаа во ТР незнам што да кажам. Нема ни 17 години, во поголем дел од светот ни возачка дозвола не би можел да поседува ваму го направија Ф1 пилот. Ко да нема други мото категории кај што ке вози па тате морал одма во формула да го седне. Катастрофа.
 

JB00F

DDoS
Член од
21 јануари 2014
Мислења
3.408
Поени од реакции
2.750
Кажи еден кој е нежно џуџе..Магнусен е доста агресивен возач,Сутил е искусен,Малдонадо само срања прави,со Бјанки знаеш што се деси..Памтиш Вебер кога се преврти за 360 степени во Монте Карло,со Фетел заедно беа,после Кубица,мојот миленик што му се деси,на Маса нели му падна некое железо,па у кома беше..Не е сепак тоа за жени според мене..Го нема тој шмек..
Валенсија, не Монте-Карло. :D
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571


Ovako će izgledati nos novog Ferrarijevog bolida za 2015

Premda još uvijek nije poznato kako će se zvati i kad će biti predstavljen, u talijanskim medijima su se već pojavile informacije i ilustracije tehničkih solucija koje će Ferrari primijeniti na svom novom bolidu.

Izgleda da će Projekt 666 – što je kodno ime novog bolida – imati nos u stilu Red Bull Racinga, a OmniCorse piše da bi istu soluciju mogli primijeniti McLaren, Toro Rosso, a možda čak i Mercedes.

Talijanski mediji s velikom sigurnošću pišu i da će Ferrari zadržati pull-rod konfiguraciju prednjeg ovjesa. Ona teoretski ne bi trebala odgovarati ni Vettelu ni Raikkonenu, no Ferrarijevi inženjeri su detaljnom analizom utvrdili kako pull-rod nije bio uzrok tendenciji ovogodišnjeg bolida prema podupravljanju.

I dok će zadržati osnovni koncept, izvedba prednjeg ovjesa na novom Ferrariju bit će unaprijeđena kako bi se postigla veća sinergija s prednjim krilom.

Ferrari je eksperimentirao i s radikalnim repozicioniranjem spremnika ulja ispred motora i MGU-K generatora u mjenjač, no talijanski mediji pišu kako su u Maranellu na kraju odustali od takvih solucija te da će pakiranje motora biti konvencionalno. Još nije poznato hoće li razdvojiti turbinu i kompresor po uzoru na Mercedes, a čini se, i Hondu.

Od novog Ferrarijevog bolida ne bi trebalo puno očekivati. Novi šef Maurizio Arrivabene je rekao kako u najboljem slučaju u 2015. očekuje dvije ili tri pobjede, a ista očekivanja ima i Ferrarijev predsjednik Sergio Marchionne.

Osim toga, ljudi koji su vodili razvoj Projekta 666 su u međuvremenu otpušteni, a jedini od ključnih ljudi koji je zadržao svoje mjesto je tehnički direktor momčadi James Allison.

-----------------------

pak preden pull rod? pa ne im odgovara na kimi i Seb
nisto i od slednata sezona

cestitki do Britni za titulata

p.s nosot na bolidot e kako kondom :pos:
ama ako nosi rezultati neka e ako treba i kako Caterham...
 

JB00F

DDoS
Член од
21 јануари 2014
Мислења
3.408
Поени од реакции
2.750


Ovako će izgledati nos novog Ferrarijevog bolida za 2015

Premda još uvijek nije poznato kako će se zvati i kad će biti predstavljen, u talijanskim medijima su se već pojavile informacije i ilustracije tehničkih solucija koje će Ferrari primijeniti na svom novom bolidu.

Izgleda da će Projekt 666 – što je kodno ime novog bolida – imati nos u stilu Red Bull Racinga, a OmniCorse piše da bi istu soluciju mogli primijeniti McLaren, Toro Rosso, a možda čak i Mercedes.

Talijanski mediji s velikom sigurnošću pišu i da će Ferrari zadržati pull-rod konfiguraciju prednjeg ovjesa. Ona teoretski ne bi trebala odgovarati ni Vettelu ni Raikkonenu, no Ferrarijevi inženjeri su detaljnom analizom utvrdili kako pull-rod nije bio uzrok tendenciji ovogodišnjeg bolida prema podupravljanju.

I dok će zadržati osnovni koncept, izvedba prednjeg ovjesa na novom Ferrariju bit će unaprijeđena kako bi se postigla veća sinergija s prednjim krilom.

Ferrari je eksperimentirao i s radikalnim repozicioniranjem spremnika ulja ispred motora i MGU-K generatora u mjenjač, no talijanski mediji pišu kako su u Maranellu na kraju odustali od takvih solucija te da će pakiranje motora biti konvencionalno. Još nije poznato hoće li razdvojiti turbinu i kompresor po uzoru na Mercedes, a čini se, i Hondu.

Od novog Ferrarijevog bolida ne bi trebalo puno očekivati. Novi šef Maurizio Arrivabene je rekao kako u najboljem slučaju u 2015. očekuje dvije ili tri pobjede, a ista očekivanja ima i Ferrarijev predsjednik Sergio Marchionne.

Osim toga, ljudi koji su vodili razvoj Projekta 666 su u međuvremenu otpušteni, a jedini od ključnih ljudi koji je zadržao svoje mjesto je tehnički direktor momčadi James Allison.

-----------------------

pak preden pull rod? pa ne im odgovara na kimi i Seb
nisto i od slednata sezona

cestitki do Britni za titulata

p.s nosot na bolidot e kako kondom :pos:
ama ako nosi rezultati neka e ako treba i kako Caterham...
Не е дозволено користење на таков ,,нос,, догодина: http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1246.html

Догодина само вакви ќе смее:
Capture.JPG
 

JB00F

DDoS
Член од
21 јануари 2014
Мислења
3.408
Поени од реакции
2.750
Абе овие од ФИА не се нормални... На сите производители на мотори им одобри да ги подобруваат моторите ВО ТЕКОТ НА СЕЗОНАТА, а на Хонда НЕ, односно мора да им биде хомологиран до 28.02 :eek:
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
Кој сака малку постручно да се информира што све и колку можи да се менува во моторот за 2015 во рамките на тие 32 токени,како и во следните години доколку не се сменат правилата(се шушка за нови мотори од 2016 со истава основа од V6 само со две турбини и исфрлање на обврската за ограничувањето на моменталната потрошувачка на горив0-се шпекулира со над 1000 КС)

 

JB00F

DDoS
Член од
21 јануари 2014
Мислења
3.408
Поени од реакции
2.750
Кој сака малку постручно да се информира што све и колку можи да се менува во моторот за 2015 во рамките на тие 32 токени,како и во следните години доколку не се сменат правилата(се шушка за нови мотори од 2016 со истава основа од V6 само со две турбини и исфрлање на обврската за ограничувањето на моменталната потрошувачка на горив0-се шпекулира со над 1000 КС)

Само што сето ова не се однесува за Хонда во следната сезона...[DOUBLEPOST=1420832448][/DOUBLEPOST]Мекларен ќе го објави на 29.01. http://www.formula1.com/news/headlines/2015/1/16759.html
VSC влегува во употреба од оваа сезона http://www.formula1.com/news/headlines/2015/1/16758.html
Двојните поени и стоечките стартови после SC ќе бидат исфрлени од следната сезона.
 
Последно уредено:

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
КЛУЧ за темата

нема смисла да пишиме уште во оваа,имам нова отворено со АНКЕТА

доколку некој после овој пост напиши нешто во оваа тема ќе крка казна од 2500 e (сега се знај колку пари ви лежат на банка)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom