Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

Член од
29 јуни 2014
Мислења
Поени од реакции
Не можам да сфатам само зошто толкав хејт кон тие филмови од поединци тука на форумов а и општо Адам Сендлер кога ќе се спомне, па он барем правеше добри комедии, сеа тој жанр е тотална мизерија, ништо не се снима освен оние суперхеројски.

Член од
12 мај 2014
Мислења
Поени од реакции
Не знам ни јас, ок филмчиња има, не дека немаше некој лош, ама сепак за одмарање глава се ок. Баш прееска конечно го начекав Cobler, на Фокс:D

Член од
26 јуни 2013
Мислења
Поени од реакции
Joaquin Phoenix Isn't Afraid of Following Heath Ledger's Joker

“I don't know about that movie or character specifically, but I was thinking about it's interesting with comics there's different writers and artists that come on. It's different than this character from literature being uniquely that. There are different interpretations. It's so interesting; I was just thinking about it today, it seems so unique in some ways to comic books. I think there's probably room for that. Maybe it's like doing a play, like you always hear about people doing something,'You should have seen this actor in this performance,' but then other actors do it and it's a different kind of film. I think that genre, comic books, kind of lends itself to having different people play the same character and interpret it in a different way. It's kind of built into the source material in some ways. I think it's cool when people do that.”

Nicolas Cage Thinks He'd Be The Perfect' Joker

“I mean, I think my comic book days are kind of … I’m on to other things,” he said, “but I always thought I’d make a great Joker and I always thought that I would’ve been a good villain in one of the Marvel [movies] like Doctor Doom. But, Doctor Doom you have to wear that mask, but I thought the story leading up to Doctor Doom could’ve been interesting. At this point if I was to go back into the format it would probably have to be as a villain.” Returning to The Joker, Cage added, “It would be the perfect one for me to go even more off the rails than I’ve ever done before and, y’know, it’d be fun.”

Scirea

ZARDOZ
Член од
4 август 2010
Мислења
Поени од реакции
Во најава уште еден дебакл од типот на последниот Гоустбастерс? :unsure:

Corvus

Latrodectus
Член од
24 јануари 2011
Мислења
Поени од реакции
Во најава уште еден дебакл од типот на последниот Гоустбастерс? :unsure:

Хаха! <3
Вчера баш го глеав трејлеров и си реков Хммм па добро ај ќе му даам шанса не изгледа МНОГУ ужасен, а цела година го хејтам пошо мразам gender swapped римејци, сиквели, и слични идиотштини, ама ништо, попуштив... ме освои со нешто трејлеров, ми изгледа ко да ќе понуди добра забава, па ќе видиме.
Јас имав лоша година со „женскиве“ филмови, па ќе му влезам со скепса на овој, ама ќе му се даде шанса зашто сакам heist филмови, вклучувајќи ја и Оушнс трилогијата, ми се свиѓа што не се сфаќа премногу сериозно па очекувам и од овој таков вајб.

Kajgana Shop

На врв Bottom