малку е тешка за тај мотор. Ама доста добро оде. Здрава кола. Деловите не са скапи ако знаеш од дека да ги зимаш. Ама у основа, супер лимузинка.шо мислите за БМВ 520и 2000та година дали има некој слабости ова она и за делови како се цените .фала
20ската не е за автоматик/стептроник. Малку ЊутнМетри има... 190 се на се...Барем 523/528....фала на одговор иначе заинтересиран сум за аутоматик менувач
а шо не си земеш 525 ТДС ? многу јака на снага, и нека биде со рачен мењачшо мислите за БМВ 520и 2000та година дали има некој слабости ова она и за делови како се цените .фала
Оти му мислеш лошо на човеко?а шо не си земеш 525 ТДС ? многу јака на снага, и нека биде со рачен мењач
зашо??Оти му мислеш лошо на човеко?
Индиректно вбризгувајне на мотор морално остареен од 88ма, на тешка шасија и со над 400 000 километри зад грб, најверојатно гмечен до посерувајне (сепак е Бимер)...зашо??
погрешно ме сфати, значи зборев за бмв ама од 97/98 година.....Индиректно вбризгувајне на мотор морално остареен од 88ма, на тешка шасија и со над 400 000 километри зад грб, најверојатно гмечен до посерувајне (сепак е Бимер)...
Ќе мене паметна дизна/плочка на бош пумпа, па ќе ремонтира бош пумпа, па ќе почне да не пале топла (па ајде малку затегачи на ланец, нови зупчаници, ново ланче), па ќе почне маалку ујленце да поттрошнува.... ТДС си е малку каприциозна машина, и ного зависе как е чувана од претходните газди (ќе има барем 3-4 сменено), каква нафта е ставано (самио горивен систем е дизајниран за сулфурна нафта).... И оде колку 520ка, иако се осеќа посилен...
Ах да, градско си лапка 9-10 нафта како од шала.....
Ако е дизел, нека е комонрејл... ТДС-о е иссвирена песна... Ного добар мотор 90та/91ва у е34ката... денеска, само може главата да те боле од него.
Исти е моторо, само има понов софтвер у ЕКУ-то.погрешно ме сфати, значи зборев за бмв ама од 97/98 година.....