kazioX
Примерен форумџија
- Член од
- 28 април 2011
- Мислења
- 3.823
- Поени од реакции
- 10.551
Има лабораториски вежби и проект?Не е поврзан. Кај Кире/Слободан мислам дека ти е најдобро да слушаш.
Има лабораториски вежби и проект?Не е поврзан. Кај Кире/Слободан мислам дека ти е најдобро да слушаш.
Labs da, proekt ne. Osven za 10kaИма лабораториски вежби и проект?
А поени се пишуваат на лаб? Или се само за потпис?Labs da, proekt ne. Osven za 10ka
Системите за управување со бази податоци си реализираат свои алгоритми, но за да измоделирате нешто што не е тривијален проблем потребно е да знаете како се реализираат структурите во позадина и какви можности даваат за да се употребат различни алгорими за поефикасно пребарување, внесување, читање итн. Предметот Бази не се предава на ниско ниво и алатките за менаџирање не одат на многу ниско ниво, па подразбира дека таквите предзнаења ги имате и дека самите сфаќате зошто и во кои случаи еден модел и негова имплементација би била полоши или подобри и кои точно од понудените алатки во системот треба да ги искористите. На некои универзитети предметот може да е и поширок, па да ги опфати и соодветните делови од структури и алгорими, но кај нас не е така. Следува, потребни се предзнаењата од Структури и Алгоритми.Moже некој да ми каже Бази на податоци кај кој професор е најдобро да се слуша и каква е разликата во полагање? Кај едни гледам на компјутер се работи, кај други на лист. А исто ме интересира и колку Алгоритми е поврзан со овој предмет затоа што го немам положено.
Ќе кажам едно нешто, ако сакате да поминете полесно по предметов, Имајте среќа и не се паѓајте кај Вангел. Барањата кај него се многу поголеми од другите професори, до тој степен што мислам дека станува не фер. Кај вангел 6 е кај други 8. Можеби не до тој степен, ама ми ја сваќате поентата. Тоа кажано,ако сериозно учите, вака ќе научите повеќе.Подобро и полошо нема, но квалитативни разлики од наставник до наставник има. Тоа значи дека има разлики во тоа на кои знаења и на кои содржини си дава поголем фокус самиот наставник, како го образложува, како го вреднува. Тие работи не се објаснуваат во кратка порака на ваков форум, обично се објаснува лично на првите часови. За жал, до пред неколку години имавме јавни предметни сајтови, на кои можеше да видите однапред што и како изгледа, но истите ги снема, па сега реконструираме (или не) одново секој со различна динамика. Не знам дали ќе имате право на избор или едноставно ќе ве распределат некаде во зависност од вашата група, насока и првите букви од името или презимето.
Па тоа што викаш проектот бил голем,можда ќе ти одземе време али стварно утре во фирма или било каде во пракса неочекувај дека проектот на кој што ќе работиш ќе биде мал и прост во 1 ден да можеш да го завршиш така да добра подготовка би се направило доколку уште сега се навикнуваме на потешки проектиЌе кажам едно нешто, ако сакате да поминете полесно по предметов, Имајте среќа и не се паѓајте кај Вангел. Барањата кај него се многу поголеми од другите професори, до тој степен што мислам дека станува не фер. Кај вангел 6 е кај други 8. Можеби не до тој степен, ама ми ја сваќате поентата. Тоа кажано,ако сериозно учите, вака ќе научите повеќе.
Проектот е голем (релативно, во споредба со другите Професори), барањата се често нејасни, и многу време му е потребно за да даде фидбек на задачите.
Би било многу подобро доколку барањата на секоја задача се кондензирани, бидејќи има некои што се реферат, а во него малце објаснето.
Кога станува збор за предавањата, добри се, но заради некоја причина обично дава по 5 минути одмор на 3 саати. И монк од тибет ќе го фати склет да треба да седи толку време во топла соба. После 40 минути веќе тешко дека ќе можете да се фокусирате на предавање,а не па 2+ саати. Според мене ова е најлошиот дел од предметот.
Нешто што не би го ставил како ни позитивно ни негативно е начинот на кој се вршат увидите. Јавни се, и се водат преку маил. Сите студенти можат да видат кој за што се побунил, за што му биле дадени или земени бодови. Едниствената лоша страна на ова е што има спам на маилот кога се случува, т.е е малце не елегантно. Сепак ова како концепт ми се допаѓа.
Испитите се исто така релативно тешки, и строго оценувани. Некогаш има работи кои професорот ги обмислил на еден начин, а заради не 100% чисто поставена задача вие сте го сватилле на друг, па тука оди кратење бодови и 15 маилови на увид. Сепак ова можеби и доаѓа со територијата, па неможам многу да го кривам.
Се на се, Професорот се стреми предметот да биде изведен на некој по американски начин. Во тие универзитети никој не би се бунел за поголем проект или тешки барања. Баш гледав видео на јутуб со еден студент на универзитет во канада и слично беше, Проектни задачи, секоја со под задача, минимални бодови итн. Така да гледам што сака да направи професорот со оваа изведба, но мислам дека му треба помош за се да биде изведено брзо и ефикасно. Асистен или два.
ете ривју, можеби не 100% објективен, Но најверојатно ќе наидете бар во еден од проблемите што ги спомнав.
Инаку го цитираш постот на професорот Вангел... Да ти кажам ако не знаеш дека е тој.Ќе кажам едно нешто, ако сакате да поминете полесно по предметов, Имајте среќа и не се паѓајте кај Вангел. Барањата кај него се многу поголеми од другите професори, до тој степен што мислам дека станува не фер. Кај вангел 6 е кај други 8. Можеби не до тој степен, ама ми ја сваќате поентата. Тоа кажано,ако сериозно учите, вака ќе научите повеќе.
Проектот е голем (релативно, во споредба со другите Професори), барањата се често нејасни, и многу време му е потребно за да даде фидбек на задачите.
Би било многу подобро доколку барањата на секоја задача се кондензирани, бидејќи има некои што се реферат, а во него малце објаснето.
Кога станува збор за предавањата, добри се, но заради некоја причина обично дава по 5 минути одмор на 3 саати. И монк од тибет ќе го фати склет да треба да седи толку време во топла соба. После 40 минути веќе тешко дека ќе можете да се фокусирате на предавање,а не па 2+ саати. Според мене ова е најлошиот дел од предметот.
Нешто што не би го ставил како ни позитивно ни негативно е начинот на кој се вршат увидите. Јавни се, и се водат преку маил. Сите студенти можат да видат кој за што се побунил, за што му биле дадени или земени бодови. Едниствената лоша страна на ова е што има спам на маилот кога се случува, т.е е малце не елегантно. Сепак ова како концепт ми се допаѓа.
Испитите се исто така релативно тешки, и строго оценувани. Некогаш има работи кои професорот ги обмислил на еден начин, а заради не 100% чисто поставена задача вие сте го сватилле на друг, па тука оди кратење бодови и 15 маилови на увид. Сепак ова можеби и доаѓа со територијата, па неможам многу да го кривам.
Се на се, Професорот се стреми предметот да биде изведен на некој по американски начин. Во тие универзитети никој не би се бунел за поголем проект или тешки барања. Баш гледав видео на јутуб со еден студент на универзитет во канада и слично беше, Проектни задачи, секоја со под задача, минимални бодови итн. Така да гледам што сака да направи професорот со оваа изведба, но мислам дека му треба помош за се да биде изведено брзо и ефикасно. Асистен или два.
ете ривју, можеби не 100% објективен, Но најверојатно ќе наидете бар во еден од проблемите што ги спомнав.
Се согласувам, ако го видиш мојот ОП, и јас го изразив тоа.Па тоа што викаш проектот бил голем,можда ќе ти одземе време али стварно утре во фирма или било каде во пракса неочекувај дека проектот на кој што ќе работиш ќе биде мал и прост во 1 ден да можеш да го завршиш така да добра подготовка би се направило доколку уште сега се навикнуваме на потешки проекти
Можеби има забуна бидејќи пишав "Би било многу подобро доколку барањата на секоја задача се кондензирани".Тоа кажано,ако сериозно учите, вака ќе научите повеќе
Добро е ова за професорот, барем ќе слушне реален фидбек. Многу ретко студентите пишуваат критики/пофалби за предметите што ги слушат кога ја пополнуваат анкетата за квалитет на настава. И јас самиот се прашувам (нека биде прашање и до професорот @ajan ) дали професорите ги читаат забелешките од истата таа анкета.Инаку го цитираш постот на професорот Вангел... Да ти кажам ако не знаеш дека е тој.
Ефтим + Калајџиски се најдобра опција. Или ефтим + било кој професор. За бази е најдобар асистент.Moже некој да ми каже Бази на податоци кај кој професор е најдобро да се слуша и каква е разликата во полагање? Кај едни гледам на компјутер се работи, кај други на лист. А исто ме интересира и колку Алгоритми е поврзан со овој предмет затоа што го немам положено.
Да добро е да се види фидбек. Ретко гледаме. Што се однесува до анкетите - дали професорите читаат? Јас да. Но, ретко добивам фидбек, уште поретко доволно детален за да нешто се преземе.Добро е ова за професорот, барем ќе слушне реален фидбек. Многу ретко студентите пишуваат критики/пофалби за предметите што ги слушат кога ја пополнуваат анкетата за квалитет на настава. И јас самиот се прашувам (нека биде прашање и до професорот @ajan ) дали професорите ги читаат забелешките од истата таа анкета.