L
.Lost Angel.
Гостин
ГРАДОТ СКОПЈЕ НЕ ГО ИСКЛУЧУВА ПРОЕКТОТ ЗА ВОВЕДУВАЊЕ НА НОВ ЈАВЕН ПРЕВОЗ
Украински ЛАЗ го сака и скопскиот трамвај
Од Град Скопје велат дека градот активно работи околу проектот трамвај. Оттаму информираат дека консултантска куќа веќе го изработувала проектот за изградба на трамвај, која треба да покаже каде ќе минуваат трасите и колку ќе чини финансиската конструкција на проектот
Украинците кои на Македонија и испорачаа 80 нископодни автобуси за потребите на јавниот градски превоз сега се заинтересирани и за учество во можните проекти за изградба на трамвај и тролејбус. Украинскиот производител на автобуси холдингот "Лавовски автобусни заводи ЛАЗ" интересот да се прошири и во овој бизнис во земјава го изрази вчера при посетата на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП). Експерти од компанијата на чело со техничкиот директор Игор Малец, позитивно ја оценија употребата на градските автобуси и нивното сервисирање направени во фабриката во Украина за македонскиот пазар.
- Кога ја почнавме соработката со Македонија беше наведено дека во иднина може ќе треба да се развие и една мрежа за производство на тролејбуси. Тролејбусот е економична експлоатација од еколошки аспект. При експлоатацијата дел од енергијата што се користи се враќа во електричниот систем. Со оглед дека сега во Скопје се планира изградба на трамвај, ЛАЗ може да се јави како учесник и во тој проект. Имаше почетен разговор дека кога можеби Украина би ги градела трасите, ние да ги испорачаме тролејбусите - вели Малец.
Според директорот на ЈСП Скопје Мишо Николов, станува збор само за почетни разговори, но ништо не е ставено на хартија.
- Тоа се само разговори. Ги знаете плановите на Градот Скопје за проектот трамвај, така што тоа се само неофицијални разговори, ништо од тоа не е ставено на хартија и не се знае дали ќе се реализира - истакна Николов.
Од Град Скопје велат дека градот активно работи околу проектот трамвај. Оттаму информираат дека консултантска куќа веќе го изработувала проектот за изградба на трамвај која треба да покаже каде ќе минуваат трасите и колку ќе чини финансиската конструкција на проектот. Откако ќе заврши оваа фаза, ќе биде распишан меѓународен тендер, најавуваат градските власти.
Инаку украинскиот ЛАЗ тврдат дека се исполнети сите обврски предвидени во договорот со Министерството за транспорт и врски, односно извршена е целосна испорака на автобусите доставени се резервни делови, и дадена е двегодишна гаранција за секој автобус.
Исплатата на автобусите според, нив, се одвива според утврдената динамика и нема недоразбирање околу тоа прашање. Она што Украинците го негираа на вчерашната прес-конференција е дека доцнеле со испораката на автобусите. За нив тоа било само
една мала задршка и не плаќале пенали на државата. Според нив, моделот на автобусите бил најнов и барал поголем ангажман, а воедно чекале и за испорака на деловите кои се од европско производство.
ЛАЗ за македонскиот пазар произведе 80 нископодни градски автобуси со должина од 12 метри. Првите 15 беа испорачани во јануари годинава. Новите возила се согласно европските стандарди со мотор Евро 4.
(С.М.)
Украински ЛАЗ го сака и скопскиот трамвај
Од Град Скопје велат дека градот активно работи околу проектот трамвај. Оттаму информираат дека консултантска куќа веќе го изработувала проектот за изградба на трамвај, која треба да покаже каде ќе минуваат трасите и колку ќе чини финансиската конструкција на проектот
- Кога ја почнавме соработката со Македонија беше наведено дека во иднина може ќе треба да се развие и една мрежа за производство на тролејбуси. Тролејбусот е економична експлоатација од еколошки аспект. При експлоатацијата дел од енергијата што се користи се враќа во електричниот систем. Со оглед дека сега во Скопје се планира изградба на трамвај, ЛАЗ може да се јави како учесник и во тој проект. Имаше почетен разговор дека кога можеби Украина би ги градела трасите, ние да ги испорачаме тролејбусите - вели Малец.
Според директорот на ЈСП Скопје Мишо Николов, станува збор само за почетни разговори, но ништо не е ставено на хартија.
- Тоа се само разговори. Ги знаете плановите на Градот Скопје за проектот трамвај, така што тоа се само неофицијални разговори, ништо од тоа не е ставено на хартија и не се знае дали ќе се реализира - истакна Николов.
Од Град Скопје велат дека градот активно работи околу проектот трамвај. Оттаму информираат дека консултантска куќа веќе го изработувала проектот за изградба на трамвај која треба да покаже каде ќе минуваат трасите и колку ќе чини финансиската конструкција на проектот. Откако ќе заврши оваа фаза, ќе биде распишан меѓународен тендер, најавуваат градските власти.
Исплатата на автобусите според, нив, се одвива според утврдената динамика и нема недоразбирање околу тоа прашање. Она што Украинците го негираа на вчерашната прес-конференција е дека доцнеле со испораката на автобусите. За нив тоа било само
една мала задршка и не плаќале пенали на државата. Според нив, моделот на автобусите бил најнов и барал поголем ангажман, а воедно чекале и за испорака на деловите кои се од европско производство.
ЛАЗ за македонскиот пазар произведе 80 нископодни градски автобуси со должина од 12 метри. Првите 15 беа испорачани во јануари годинава. Новите возила се согласно европските стандарди со мотор Евро 4.
(С.М.)