Увоз на автомобили?

  • Креатор на темата Kiko
  • Време на започнување
K

Kiko

Гостин
Сакам да увезам автомобил од страство.. да речеме Германија.
Има ли некој со искуство овде? Како оди постапката?
Колку царина треба да се плати? Колку чини со сите давачки?
Се исплаќа ли?
Време?
Ве молам ако може некои информации.
Благодарам!
 
С

Спенсер

Гостин
Сакам да увезам автомобил од страство.. да речеме Германија.
Има ли некој со искуство овде? Како оди постапката?
Колку царина треба да се плати? Колку чини со сите давачки?
Се исплаќа ли?
Време?
Ве молам ако може некои информации.
Благодарам!
царината и давачките мислам зависат од кубикажата на колата...(акциза мислам беше) и за кола над 2000 кубика (тука некаде беше,дури и помалце) се плаќа висока акциза...јас толку знам...почекај поупатените да кажат поточно///
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
вака некако ти иде акцизата

под 1.000 цм кубни не се плаќа
од 1.000-1.500 цм кубни е 1200-1300 евра
од 1.500-2.000 цм кубни е 2.500 евра
од 2.000-2.500 цм кубни е 5.000 евра
над 2.500 цм кубни е 7.500 евра

на тоа додаваш царина, 18%ДДВ, хомологација, А-тест и тн....
 
Член од
13 октомври 2007
Мислења
3.175
Поени од реакции
434
вака некако ти иде акцизата

под 1.000 цм кубни не се плаќа
од 1.000-1.500 цм кубни е 1200-1300 евра
од 1.500-2.000 цм кубни е 2.500 евра
од 2.000-2.500 цм кубни е 5.000 евра
над 2.500 цм кубни е 7.500 евра

на тоа додаваш царина, 18%ДДВ, хомологација, А-тест и тн....
На која основа се рачуна царината?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
На која основа се рачуна царината?
Некако ја одредуваат по каталог, според вредноста на возилото во авто салон (да речиме 10.000 евра е ново), колку е старо (пример амортизирано 3 години) и од сето тоа добиваат некоја цифра (да речиме 4.000 евра) на која ти ке платиш (10% или така нешто не сум точно сигурен колку е) царина (и би ти дошло 400 евра).
 
Член од
25 април 2009
Мислења
367
Поени од реакции
135
Некако ја одредуваат по каталог, според вредноста на возилото во авто салон (да речиме 10.000 евра е ново), колку е старо (пример амортизирано 3 години) и од сето тоа добиваат некоја цифра (да речиме 4.000 евра) на која ти ке платиш (10% или така нешто не сум точно сигурен колку е) царина (и би ти дошло 400 евра).
така нешто од прилика, а и возилото да ти е над 2000 година.
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
така нешто од прилика, а и возилото да ти е над 2000 година.
максимум 7 години старо...шо значи од 2002 навака модели...


Во врска со прашањето за увоз на половен автомобил од странство Ве информираме за следното: За да се оцарини употребувано Постапката за царинење на патничко моторно возило подразбира задолжително приложување на целокупната потребна оригинална документација за царинење, утврдување на царинската вредност, приложување на издадена Потврда за сообразност (Хомологација) на возилото и плаќање на вкупните увозни давачки. На граничниот премин за возилото се изготвува транзитна декларација со која се упатува на царинење во внатрешна царинска испостава од каде што се упатува на технички преглед во овластена институција. По извршениот преглед и проверка на исполнување на хомологациските услови, се поднесува увозна царинска декларација. По проиложување на документацијата и утврдување на оцаринската основица се пресметуваат увозните давачки кои изнесуваат: - за употребувани патнички автомобили, со клипен мотор (освен ротационен клипен мотор) со внатрешно согорување со палење со помош на свеќички со зафатнина на цилиндаротѕ што надминува 1000 см³ но не надминува 1500 см³: царина 10%, DDV 18% и акциза 15.000,00 денари; - за употребувани патнички автомобили и патнички каравани, со клипен мотор (освен ротационен клипен мотор) со внатрешно согорување со палење со помош на свеќички со зафатнина на цилиндарот што надминува 1500 см³ но не надминува 2000 см³: царина 10%, DDV 18% и акциза 74.000,00 денари; - за употребувани патнички автомобили и патнички каравани, со клипен мотор (освен ротационен клипен мотор) со внатрешно согорување со палење со помош на свеќички со зафатнина на цилиндарот што надминува 2000 см³ но не надминува 2500 см³: царина 10%, DDV 18% и акциза 160.000,00 денари за патнички автомобили и 180.000,00 денари за патнички каравани; - за употребувани патнички автомобили и патнички каравани, со клипен мотор (освен ротационен клипен мотор) со внатрешно согорување со палење со помош на свеќички со зафатнина на цилиндарот што надминува 2500 см³ но не надминува 3000 см³:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Некако ја одредуваат по каталог, според вредноста на возилото во авто салон (да речиме 10.000 евра е ново), колку е старо (пример амортизирано 3 години) и од сето тоа добиваат некоја цифра (да речиме 4.000 евра) на која ти ке платиш (10% или така нешто не сум точно сигурен колку е) царина (и би ти дошло 400 евра).
Точно така. Имам јас таков каталог од 1995 во него ги има цените за скоро сите модели кои што се произведени во светот а цената се определува според староста
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.545
Поени од реакции
7.251
Ако не се лажам царина ќе те ошурат со 10 посто од каталошка цена, без разлика колку возилото е амортизирано...и на сето тоа, 18 посто ДДВ. :)

Ти најдобро распрашај се, ама нема ништо поефтино да ти дојде од половно возило што се продава овде, само поскапо.
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
И да испаѓа исто (а не е) пак би го зел увезеното возило...возено на подобри патишта,квалитет како за западна Европа...во никој случај не е исто со нашиве половни набилдани цени:smir:
 
Член од
13 октомври 2007
Мислења
3.175
Поени од реакции
434
И да испаѓа исто (а не е) пак би го зел увезеното возило...возено на подобри патишта,квалитет како за западна Европа...во никој случај не е исто со нашиве половни набилдани цени:smir:
Така е . пример колава кошта 2200 еу , ама е во топ форма
http://www.blocket.se/uppsala/Bensinsnal_ford_fiesta_22573804.htm?ca=15&w=3
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
И да испаѓа исто (а не е) пак би го зел увезеното возило...возено на подобри патишта,квалитет како за западна Европа...во никој случај не е исто со нашиве половни набилдани цени:smir:
пред 2 недели вујко ми донесе мондео 2.0 тдци 2003. Акциза плати 2.500 евра а царина некаде околу 1.000 евра, така да тоа погоре што си го напишал незнам од каде ти е извадено. Се на се Мондеото од Германија земено за цена од 3.000 евра, регистрирано тука дојде 7.500е.
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
пред 2 недели вујко ми донесе мондео 2.0 тдци 2003. Акциза плати 2.500 евра а царина некаде околу 1.000 евра, така да тоа погоре што си го напишал незнам од каде ти е извадено. Се на се Мондеото од Германија земено за цена од 3.000 евра, регистрирано тука дојде 7.500е.
тоа горе е од customs.gov.mk и важи за бензиски мотори...бензинец требало да плати 150 000,вујко ти платил 152 000 за дизел...не го ошуриле премногу
 
J

Johnny Stulic

Гостин
Сега ако ве разбрав плаќаш три пати

-Царина 10 %
-ДДВ 18 %
-Акциза во зависност од кубикажата

Ако го купиш возилото од Германија дали Швабиве ти го оддбиваат ДДВ-то нивно од цената?

Не се нормални бре овие колегата ми продава Јагуар С 2003 со 3000 кубици за 8000 евра овде ќе ме кошта да го префрлам најмалку 20000 според цениве.

Ништо ќе си купам некоја половна Буба или Тико дур не намалат со овие давачкиве.
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
Државава ни е толку проста што попроста не може да биде...Зима пример за акцизиве од Германија,франција,италија,земји кои што си го штитат домашниот пазар,и оправдано е тоа кај нив,затоа што имаат автомобилска индустрија.А ние,што немаме ни вода во очите ставаме ненормални акцизи,за просечниот човек да не може да си донесе просечна кола од Бугарскиот пазар(кој што ни е најблиску и најефтин)
-после ќе возат луѓето БГ коли,и место тука да регистрираат возила,ќе регистрираат во БГ,и ќе го полнат нивниот буџет а не нашиот...Државата си е крива.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom