Да точно е многу е скап зелениот картон во Македонија.Ма не само тој се е скапо рег. осигурување итн. итн. а платите за никаде.Со 1 просечна плата во МК не можеш да рег. кола и да извадиш зелен картон.Кад сте већ споменули зелени картон, чуо сам да је у МК преко 100е, јел ово тачно? Нисам могао да верујем. Иначе код нас је 10е, пре неколико дана извадио кад сам регистровао ауто.
Грешиш.Зошто?Еве зошто:Хмммм...ај да ви се мочам у тоа кантите на БГ и сл. табли...
1. Не е УВОЗ на возило, туку само ВОЗЕЊЕ на истото, т.е. кршот наоколу низ Македонија.
Шо бе, ќе се шетате по македонски патишта, а ќе плаќате на Бугарија???
За да го имаш тоа, треба да си бугарски државјанин, а тоа значи предавник...Вреди ли за една канта тоа?
2. Регистрацијата во Бугарија е иста колку и тука, со таа разлика што за тие пари таму имаш и зелен картон.
Правев муабет со еден кој има Астра со 1.4 бензинец машина и рече човекот дека таму излегувало околу 10000 ден. регистрација...
3. Имате среќа што не сум власт...
Да бев власт, таквите возила, сопственост на македонски и нечии други државјани, а не се на МК таблички ќе плаќаа по 10 евра за секој ден во Македонија.
Во спротивно, конфискација на кантата и преса.
Во 95% од случаите таквите возила се издркотини од Италија, Австрија и Германија по кои будала народ се лаже дека е добра кола.
Твојот муабет е чиста реклама за Бугаризмот, ги тераш луѓето за една мочана кола да се пишат Бугари, нели ти е срам море магаре едно .Дајте сугестии и мислења,совети и препораки како да се направи тоа и да не заборавам ова е можно бидејќи е дозволено со закон,затоа навалете
п.с.регистрацијата во Бугарија е 20 евра за цела година па размислете дали вреди
Сега јас ке ти кажам зошто ти грешиш... колку ти се фаќа месечно да имаш 1 вработен во фирмата? Бидејки според европскиот закон (што на сила стапи и кај нас) фирма без вработен е фантомска и неможи да постои. Така да ти треба да плаќаш осигурување + пензиско за еден вработен ако сакаш фирмата да ти опстои. Земајки предвид дека минималната европска плата е 400 евра (можи е и појке) ти ако треба да платиш 10% од тоа, на годишно ниво ти доаѓа 480 евра осигурување и пензија (мада е појке 100%). Па ако ти се исплати, повели вози кола на бугарска фирма.Грешиш.Зошто?Еве зошто:
1.За да отвориш фирма во БГ ти е 400 евра,и не треба да си БГ државјанин за да ја отвориш истата
2.Во случај да сакаш да ја ликвидираш,плаќаш само 100 евра(а јас во МК не сакаш да знаеш колкав ѓавол и пол ме фати со ликвидирање на фирмата,ебате државичкава наша ебате)
3.Не е точно дека регистрацијата е 20 евра,туку 100 е.најевтина па се до 150 макс.зависи од коњажата...
4.Колата можат да ја возат повеќе од едно лице,ама давачките за фирмата се други(поголеми)
5.Верувај дека се исплаќа,цената на колата + 1000 евра ти се фаќа се на се...И оти канти?Ти ако сакаш донеси си и БМВ 5 2009 година,шо пари имаш,таква кола зимаш
6.Кажи ми ти мене,реални ли ни се цениве на половни возила во МК????-Ако се,тогаш повлекувам ја се шо кажав погоре,и стварно не вреди да отвараш фирма во БГ(шо нема блага веза со побугарчување)
САМА си е крива државичкава...место да се полни буџетот со регистрација на увезени возила со одредени граници и правила,она "Не,акциза и царина да те одерам прво,па оди на регистрација"
-Епа чорба чим стојат така работите...
Фантомска?Ти текнува дека порано кога немаше акцизи колите се купуваа на име на фирма?Вујко ми голфче си донесе на име на фирма,и оти тогаш немаше давачки си го префрли на МК...Ни се пиша бугарин ни остана во БГ повеќе од еден ден...јас колку што знам не се плаќа никакво осигурување,а и незнам како може ти да си плаќаш осигурување во туѓа држава,каде што не си државјанин...Да не дојде до забуни,фирма може да отвори странски државјанин,и кај нас е тоа дозволено...Со блгарин шо контактирав за возење кола на фирма(чисто ме интересираше која е процедурата) ми кажа дека 400 евра е за отварање и средување папирологија,после тоа фирмата ја ставаш во мирување,не ти се таложи данок,а за ликвидирање се плаќало само 100 евра...Сега јас ке ти кажам зошто ти грешиш... колку ти се фаќа месечно да имаш 1 вработен во фирмата? Бидејки според европскиот закон (што на сила стапи и кај нас) фирма без вработен е фантомска и неможи да постои. Така да ти треба да плаќаш осигурување + пензиско за еден вработен ако сакаш фирмата да ти опстои. Земајки предвид дека минималната европска плата е 400 евра (можи е и појке) ти ако треба да платиш 10% од тоа, на годишно ниво ти доаѓа 480 евра осигурување и пензија (мада е појке 100%). Па ако ти се исплати, повели вози кола на бугарска фирма.
Е видиш не си го разбрал средниот дел... Фирма не се става во мирување. Или ја отвараш и имаш минимум еден вработен (според сегашните европски закони) или ако сакаш да ја мируваш ке ја ликвидираш.Фантомска?Ти текнува дека порано кога немаше акцизи колите се купуваа на име на фирма?Вујко ми голфче си донесе на име на фирма,и оти тогаш немаше давачки си го префрли на МК...Ни се пиша бугарин ни остана во БГ повеќе од еден ден...јас колку што знам не се плаќа никакво осигурување,а и незнам како може ти да си плаќаш осигурување во туѓа држава,каде што не си државјанин...Да не дојде до забуни,фирма може да отвори странски државјанин,и кај нас е тоа дозволено...Со блгарин шо контактирав за возење кола на фирма(чисто ме интересираше која е процедурата) ми кажа дека 400 евра е за отварање и средување папирологија,после тоа фирмата ја ставаш во мирување,не ти се таложи данок,а за ликвидирање се плаќало само 100 евра...