S
StormRage
Гостин
ми се напрај туршија пак клипот и сеа начекав кит од 80ка... иначе 4тактен кинез... сега корни маму му ебам влечи ко ненормално ама пак палењето заебава...
Што те заебава палењето ?ми се напрај туршија пак клипот и сеа начекав кит од 80ка... иначе 4тактен кинез... сега корни маму му ебам влечи ко ненормално ама пак палењето заебава...
И двата ги имав кај мојот скутер, giannelli се покажа многу подобар. Ми го украдоа па имаше само технигас али не се покажа, џабе парите фрлени..ух мртва тема веќе 2 години
некој да продава Giannelli Extra или Technigas RR до кај 4000+/- ?!
Мислам дека се најдобри за стандард машина, па што најдам тоа земам.
--- надополнето: 22 април 2012 во 03:10 ---
ух мртва тема веќе 2 години
некој да продава Giannelli Extra или Technigas RR до кај 4000+/- ?!
Мислам дека се најдобри за стандард машина, па што најдам тоа земам.
Најубво моторче, а не оние кинески срањаСпоред мене еден убаво на изглед среден скутер
Да пишеше бар перформанси пред/потоа. Гледам кинез е овој, баш ме интересира што перформанси си добил, по можност клипчеОваа тема.... ммм... моја специјалност
Еве го тјунинг коњот. Го спремам за трка, ама оди полека заради недостаток на средства...
Giannelli Extra Carbon ауспух
Motoforce Racing варијатор
Malossi MHR Delta ламела
Malossi ролни (не ми текнува која грамажа)
Malossi Red Sponge филтер
Malossi бел контра федер
Malossi бели федерчиња за MHR ламела (стартот е подесен на 8.000 вртежи)
Malossi каиш
Stage 6 R/T ѕвоно
Racing CDI (yamaha TZR)
NGK R BR8HS свеќица
STR8 усмеривач за ладење
STR8 Oversize перка за ладење
Continental ContiTwist Sport задна гума + комплет нов бандаж
Тјуниран блок за подобро ладење
*Dellorto PHBG 19 карбуратор (не е намонтиран, купен е за кит)
+Styling by Ron0n
Прегледај го приврзокот 45686Прегледај го приврзокот 45687Прегледај го приврзокот 45689
Моментално пола е расклопен заради дополнително тјунирање - обработување на преливните канали и усисот на цилиндарот за да се извлече апсолутниот максимум, монтирање на нова каишница, по можност да го напасувам dellorto 19ката и некои слични дребулии за да го добијам она што го сакам од стандарден цилиндар. Понатаму ќе оди и некој моќен, високообртаен кит од алуминиум-никасил со 1 карика.
Не планирам многу да го чепкам пошо со реверс само ќе извадам преку 95% од силата на моторот а ако веќе сакам нешто саглам да го појачам ќе треба 70 кит но тоа можеби ко ќе пројдам преку 20.000км здравје.Ова е тјунирано повеќе време и постепено така што не се сеќавам колку кошташе до сега. Ако одиш да ги купуваш деловите се на ново од продавница и монтажа за нив, би рекол грубо околу 1000 евра (ме мрзи сега да ги барам цените по интернет кое колку кошта). Меѓутоа, јас не ги купив сите на ново, ниту пак платив за монтажата на сите
Само реверс стави и терај го, не се малтретирај со вакви големи тјунинг зафати како мојот особено ако не си некој особен мераклија на веспи. Новите априлии имаат доста добар пренос, така што тоа е еден плус за нив и затоа одат добро и од фабрика.
А за крајната, не се потпирај на точноста на брзинометарот (во 90% од случаите, покажуваат повеќе него што реално оди моторот). Пред некое време возев едно бенели со обичен малоси гусан кит и брзинометарот кажуваше 120! Сите беа: „Уау ова е лудило“. Ама после меревме со GPS и испадна 95 е точната максимална брзина (што не е лошо со фабрички диференцијал)