- Член од
- 16 март 2017
- Мислења
- 12
- Поени од реакции
- 20
Здраво на сите!
И така си возам 1.4hdi и постепено почна да си свирка турбинава. На почеток не беше страшно ама после 20.000км сега можам да ја слушнам и внатре во кабина. Заглавив минатиов месец на граница 40минути и колава работеше во место па кога тргнав на граница зад мене направив облак колку печурката од хирошима. Турбината работи перфектно, колата има моќ и се, само што маслото почна да го пие како да нема утре. Си појдов кај мојов матичен мајстор и добив информација дека таа некоја пиксна задолжена за маслото, го пропушта и уствари маслово некако си наоѓа пат кон моторот и е согорено за да низ ауспух биде исфрлено како некоја нијанса на син дим после одреден период мирување (работа во место). Количината на димот се зголемува право пропорционално со времето на мирување. Е тука дојдоа маките. Прашувам по мајсториве за репарирање кај нас, сите ми рекоа има еден куп што репарираат но немаат добри машини за тестирање/балансирање. Зет ми ја репарирал во турбо сервисот во Тетово на голф 5ката пред 2 години па од тогаш нема мака. Друга опција е да ја праќам во Ужице - Србија = сите ми препорачаа таму. И последна опција ми е половна турбина, макар што може да налетам и на нешто полошо од ова. Со оглед на тоа што минувам 35-40к годишно не би сакал другата година да купувам турбина пак. И колата не ми се продава бидеќи имам се живо и диво сменето + сетови гуми, бар за наредните 100.000км. Споделете искуства кој каде репарирал, купил половна и тн
И така си возам 1.4hdi и постепено почна да си свирка турбинава. На почеток не беше страшно ама после 20.000км сега можам да ја слушнам и внатре во кабина. Заглавив минатиов месец на граница 40минути и колава работеше во место па кога тргнав на граница зад мене направив облак колку печурката од хирошима. Турбината работи перфектно, колата има моќ и се, само што маслото почна да го пие како да нема утре. Си појдов кај мојов матичен мајстор и добив информација дека таа некоја пиксна задолжена за маслото, го пропушта и уствари маслово некако си наоѓа пат кон моторот и е согорено за да низ ауспух биде исфрлено како некоја нијанса на син дим после одреден период мирување (работа во место). Количината на димот се зголемува право пропорционално со времето на мирување. Е тука дојдоа маките. Прашувам по мајсториве за репарирање кај нас, сите ми рекоа има еден куп што репарираат но немаат добри машини за тестирање/балансирање. Зет ми ја репарирал во турбо сервисот во Тетово на голф 5ката пред 2 години па од тогаш нема мака. Друга опција е да ја праќам во Ужице - Србија = сите ми препорачаа таму. И последна опција ми е половна турбина, макар што може да налетам и на нешто полошо од ова. Со оглед на тоа што минувам 35-40к годишно не би сакал другата година да купувам турбина пак. И колата не ми се продава бидеќи имам се живо и диво сменето + сетови гуми, бар за наредните 100.000км. Споделете искуства кој каде репарирал, купил половна и тн