zoko напиша:
znaci sakas da kazes deka rusite ja ukrale idejata na francuzite i anglicanite prvo ne mi e izvodlivo zoso rusite se poznati po tehnikata a i ovoj bil prv pusten u soobrakaj a za nesrekata valjda se umesani francuzite za da ja namalat popularnosta na tu144, a go favoriziraat konkordot.
Uspehot na Konkord se dolzhi vo golem del na ruskite istrazhuvanja, konkretno za nosot na avionot!
Prikaznata na Zapad e deka Rusite uspeale da gi ukradat celokupnite shemi i podatoci - sto verojatno e tochno. SSSR pred da se raspadne, se odrzhuvashe vo trkata so Zapadot pretezhno preku masovna industriska shpionazha.
No slichnosta vo dizajnot na avionite mozhe da se prepishe na specifichnite problemi so koj se sudiraat konstruktorite i nemanjeto drugi opcii za vakov vid avioni sem da bidat slichni. Glavnite problemi se: neverojatnata toplina shto se razviva za vreme na letot; i kako da se odrzhi stabilnosta na avionot.
Ne bi se slozhil so Andronik okolu nivoto na glasnost, duri i koga avionot ne leta pobrzo od zvukot. Imeno, ogromnite motori na Konkord-ot se najbuchnite na svetot vo sporedba so bilo koj drug avion i/ili motor vo istorijata. Isto taka motorite ispushtaat nitrogenski
"otpad" vo golemi kolichini koi i shtetat na oznosnkata obvivka.
Inaku Boeing ima dizajnirano slichen patnichki avion B-2707.
Letanje so Konkord e uzhivanje, no poletuvanjeto mozhe da bide problematichno za onie shto se plashat od pritisokot na gravitaciona sila (G forces) ako poleta naglo.
Za da leta avion od tipot na Konkordski, Konkord, ili B2707 nema smetka pa koga-togash kje go ukinea - toa prvo go napravija SAD, potoa Rusija, a na kraj Francija i Anglija.