- Член од
- 30 мај 2011
- Мислења
- 552
- Поени од реакции
- 130
Не најдов тема транспорт и шпедиција па се одлучив да ја отворам темава бидејќи мислам фоум Кајгана заслужува ваква тема и е потребна на членовите (како мене)
Па затоа ја отварама темава со неколку прашања.
Колку е исплатливо да се купи камион (на бугарски документи) и да го возиш во западните држави?
Каде најчесто возат македонските шофери со бг камини во европа,колку се паќа по километар,кој им ја наоѓа работата таму?Дали е исплатливо камионот да ти го вози шофер?
Кој фирми од МК може да ти најдат работа на запад?
За почетој темата би ја почнал со овие прашања но имам и неколку совети и мислења на мој пријатели шофери и споственици на камиони.
Едниот од нив е многу тазе во оваа професија вели дека има леб во ова но доколку камионот си го возиш сам било многу тешко да се најде прав шофер кој ќе краде но со усул.Па затоа тој одлучи сам да си го вози од 10 дек.Тој е во Малме (шведска) таму му било врталиштето но возеле за Франција,Норвешка и некој пат за Данска.Работата му ја наоѓале некоја фирма од Скопје кој потоа си земале процент од Km.И вториот вели дека има леб во ова пред 1 год купи ден камион и сега купи уште еден што укажува на тоа дека навистина се исплати.И двата му ги возат шофери вика дека така му било поубаво и бил задоволн од нив ги плаќал 1500 е + 200е за трошкови (јадење,пиење,бањање...)Е шоферот му немал бугарски документи и возел со мк возачка на ризик,како е можно тоа?Поминувале по 10 000-14 000 км месечно по камион,никогаш не бил испод 10 000.Али се има и трошкови највеќе што страда било деференциалот и ламела,4 гуми 1 800е.
Горе доле тоа е моето знаење околку оваа тема.Сега оставам на вас да ме надополните,да одговорите на овие прашања,критикувате,и било што друго кое ви лежи на срце да си кажете.
Па затоа ја отварама темава со неколку прашања.
Колку е исплатливо да се купи камион (на бугарски документи) и да го возиш во западните држави?
Каде најчесто возат македонските шофери со бг камини во европа,колку се паќа по километар,кој им ја наоѓа работата таму?Дали е исплатливо камионот да ти го вози шофер?
Кој фирми од МК може да ти најдат работа на запад?
За почетој темата би ја почнал со овие прашања но имам и неколку совети и мислења на мој пријатели шофери и споственици на камиони.
Едниот од нив е многу тазе во оваа професија вели дека има леб во ова но доколку камионот си го возиш сам било многу тешко да се најде прав шофер кој ќе краде но со усул.Па затоа тој одлучи сам да си го вози од 10 дек.Тој е во Малме (шведска) таму му било врталиштето но возеле за Франција,Норвешка и некој пат за Данска.Работата му ја наоѓале некоја фирма од Скопје кој потоа си земале процент од Km.И вториот вели дека има леб во ова пред 1 год купи ден камион и сега купи уште еден што укажува на тоа дека навистина се исплати.И двата му ги возат шофери вика дека така му било поубаво и бил задоволн од нив ги плаќал 1500 е + 200е за трошкови (јадење,пиење,бањање...)Е шоферот му немал бугарски документи и возел со мк возачка на ризик,како е можно тоа?Поминувале по 10 000-14 000 км месечно по камион,никогаш не бил испод 10 000.Али се има и трошкови највеќе што страда било деференциалот и ламела,4 гуми 1 800е.
Горе доле тоа е моето знаење околку оваа тема.Сега оставам на вас да ме надополните,да одговорите на овие прашања,критикувате,и било што друго кое ви лежи на срце да си кажете.