Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата vmx
  • Време на започнување
Член од
19 април 2008
Мислења
87
Поени од реакции
3
Колку е реално просечната брзина во М пакетот down/upload (ADSL)?
 
T

Trajce Vasilev

Гостин
Добро,работава од чудна почудна неможе да биде...
Отидов пред минатата недела во салон во Капитол пошто знаете момците од кабтел ни кажаа да идеме да пријавиме бидејки во мојата зграда има оптички интернет.И ние отидовме,и таму дојде една (малце)постара жена да не услужи(бевме јас и татко ми)и фино културно и објаснивме се.Не праша за информации (број на улица, телефонски број,итн...)и ние и кажавме се конкретно и 100% точно.Она го отвори системот и гледаше и рече: кај вас нема оптички приклучок.Ја очекувајки да каже дека има таа не го кажа тоа,и одма видов лично и кога видов се зачудив.Едино што немаше оптички приклучок туку ситемот покажуваше дека нема ни ADSL приклучок,туку дека има само VDSL и дека сме приклучени на ADSL приклучок но дека кај нас има само VDSL.Ни кажа таа да дојдеме во работен ден до 4 саат да збориме со шефови,али неможевме и плус татко ми изнервиран нејќеше да им се врати во Капитол од многу причини.После тоа зборев со татко ми за да го раскинеме договорот со Телеком и дека мора да плаќаме пенал и он пошо беше изнервиран од нив кажа: сега ке им викнам адвокат они за 30 дена ако не дојдат да ми наместат оптички интернет ке ги тужам и они ке мора да ми плаќаат пенал ако не наместат.Кажа и дека оваа пат идеме во Рамстор во Среда да правиме приговор за тоа што немаме оптички интернет.Отидовме и кажавме за приговор (знаевме дека за тоа неможе приговор да се прави,но иди ти докажи му на изнервиран човек).Кажавме за ситуацијата што не снајде сиве овие месеци,и таа се нафати да ни помогне љубезно.После долгиот разговор кажа дека она од 4 идела на работа а шефицата до 4 била па она шефоцата се знаела од тие што се главни за местење/менаџирање на оптичката мрежа на Телеком па дека ке се чуела ке исконтактирала со неа за нашиот проблем(пошто ние од одредени причини неможвме да дојдеме)и дека наредниот ден ке ни се јави.Оставивме број за контакт и еве помина 1 недела и никој не се јавил.И ништо таа не се јави,но петокот дојде еден муштерија кој што работи во одделот за техничка служба и ние се му кажавме за ова и ни кажа да се јавиме во понеделник.Се јавивме и му ги дадовме сите информации.Подоцна кажа дека ке провери и дека ке се јави во скоро време.Во овој веруваме пошто ни е муштерија и ни доаѓа често а и во близина живее па сигурно ако он не среди работа тогаш ја незнам кој.А знам дека овој гарант ке среди,дајбоже.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.210
Поени од реакции
3.594
Добро,работава од чудна почудна неможе да биде...
Отидов пред минатата недела во салон во Капитол пошто знаете момците од кабтел ни кажаа да идеме да пријавиме бидејки во мојата зграда има оптички интернет.И ние отидовме,и таму дојде една (малце)постара жена да не услужи(бевме јас и татко ми)и фино културно и објаснивме се.Не праша за информации (број на улица, телефонски број,итн...)и ние и кажавме се конкретно и 100% точно.Она го отвори системот и гледаше и рече: кај вас нема оптички приклучок.Ја очекувајки да каже дека има таа не го кажа тоа,и одма видов лично и кога видов се зачудив.Едино што немаше оптички приклучок туку ситемот покажуваше дека нема ни ADSL приклучок,туку дека има само VDSL и дека сме приклучени на ADSL приклучок но дека кај нас има само VDSL.Ни кажа таа да дојдеме во работен ден до 4 саат да збориме со шефови,али неможевме и плус татко ми изнервиран нејќеше да им се врати во Капитол од многу причини.После тоа зборев со татко ми за да го раскинеме договорот со Телеком и дека мора да плаќаме пенал и он пошо беше изнервиран од нив кажа: сега ке им викнам адвокат они за 30 дена ако не дојдат да ми наместат оптички интернет ке ги тужам и они ке мора да ми плаќаат пенал ако не наместат.Кажа и дека оваа пат идеме во Рамстор во Среда да правиме приговор за тоа што немаме оптички интернет.Отидовме и кажавме за приговор (знаевме дека за тоа неможе приговор да се прави,но иди ти докажи му на изнервиран човек).Кажавме за ситуацијата што не снајде сиве овие месеци,и таа се нафати да ни помогне љубезно.После долгиот разговор кажа дека она од 4 идела на работа а шефицата до 4 била па она шефоцата се знаела од тие што се главни за местење/менаџирање на оптичката мрежа на Телеком па дека ке се чуела ке исконтактирала со неа за нашиот проблем(пошто ние од одредени причини неможвме да дојдеме)и дека наредниот ден ке ни се јави.Оставивме број за контакт и еве помина 1 недела и никој не се јавил.И ништо таа не се јави,но петокот дојде еден муштерија кој што работи во одделот за техничка служба и ние се му кажавме за ова и ни кажа да се јавиме во понеделник.Се јавивме и му ги дадовме сите информации.Подоцна кажа дека ке провери и дека ке се јави во скоро време.Во овој веруваме пошто ни е муштерија и ни доаѓа често а и во близина живее па сигурно ако он не среди работа тогаш ја незнам кој.А знам дека овој гарант ке среди,дајбоже.
Batica istorija napravi so ova ( telekom ) ...... ne znam kako neti e jasno deka nema da ti namestat za skoro optika .....baraj si druga alternativa, neotel,telekabel, ....
 
T

Trajce Vasilev

Гостин
Batica istorija napravi so ova ( telekom ) ...... ne znam kako neti e jasno deka nema da ti namestat za skoro optika .....baraj si druga alternativa, neotel,telekabel, ....
Ке се мењавам за 2 години,пошто ние будали продуживме договор мислејки дека ке ни наместат оптички интернет во скоро време.До токаш ке мора од Телеком да ни наместат....а после тоа ке цепаме на Неотел пошто тие нудат многу за малце пари и многу интересни пакети имаат со она Android Smart TV Box.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.502
Поени од реакции
11.570
Добро,работава од чудна почудна неможе да биде...
Отидов пред минатата недела во салон во Капитол пошто знаете момците од кабтел ни кажаа да идеме да пријавиме бидејки во мојата зграда има оптички интернет.И ние отидовме,и таму дојде една (малце)постара жена да не услужи(бевме јас и татко ми)и фино културно и објаснивме се.Не праша за информации (број на улица, телефонски број,итн...)и ние и кажавме се конкретно и 100% точно.Она го отвори системот и гледаше и рече: кај вас нема оптички приклучок.Ја очекувајки да каже дека има таа не го кажа тоа,и одма видов лично и кога видов се зачудив.Едино што немаше оптички приклучок туку ситемот покажуваше дека нема ни ADSL приклучок,туку дека има само VDSL и дека сме приклучени на ADSL приклучок но дека кај нас има само VDSL.Ни кажа таа да дојдеме во работен ден до 4 саат да збориме со шефови,али неможевме и плус татко ми изнервиран нејќеше да им се врати во Капитол од многу причини.После тоа зборев со татко ми за да го раскинеме договорот со Телеком и дека мора да плаќаме пенал и он пошо беше изнервиран од нив кажа: сега ке им викнам адвокат они за 30 дена ако не дојдат да ми наместат оптички интернет ке ги тужам и они ке мора да ми плаќаат пенал ако не наместат.Кажа и дека оваа пат идеме во Рамстор во Среда да правиме приговор за тоа што немаме оптички интернет.Отидовме и кажавме за приговор (знаевме дека за тоа неможе приговор да се прави,но иди ти докажи му на изнервиран човек).Кажавме за ситуацијата што не снајде сиве овие месеци,и таа се нафати да ни помогне љубезно.После долгиот разговор кажа дека она од 4 идела на работа а шефицата до 4 била па она шефоцата се знаела од тие што се главни за местење/менаџирање на оптичката мрежа на Телеком па дека ке се чуела ке исконтактирала со неа за нашиот проблем(пошто ние од одредени причини неможвме да дојдеме)и дека наредниот ден ке ни се јави.Оставивме број за контакт и еве помина 1 недела и никој не се јавил.И ништо таа не се јави,но петокот дојде еден муштерија кој што работи во одделот за техничка служба и ние се му кажавме за ова и ни кажа да се јавиме во понеделник.Се јавивме и му ги дадовме сите информации.Подоцна кажа дека ке провери и дека ке се јави во скоро време.Во овој веруваме пошто ни е муштерија и ни доаѓа често а и во близина живее па сигурно ако он не среди работа тогаш ја незнам кој.А знам дека овој гарант ке среди,дајбоже.
Дете, твоите родители можат да поднесат приговор до АЕК единствено ако веќе почнале од Македонски Телеком да ви наплаќаат за оптички Интернет, а притоа да не сте корисници на оптички Интернет.

Ако тоа е случајот, можете договорот слободно да го раскинете кога сакате и без пенали, бидејќи имате валиден аргумент - плаќате за услуга која не ви е достапна, а доколку од Македонски Телеком одлучат да мудруваат и да филозофираат, слободно можете да поднесете приговор до АЕК.

Но пред да полеташ како мува без глава, провери убаво за кој пакет ви пристигнува сметка, бидејќи ако сте корисници на Internet S или на Internet M пакет, тогаш ја добивате услугата за која плаќате и ќе плаќате пенали за предвремено раскинување на договорот.

Доколку во наредната месечна сметка - за месец ноември 2017 - пишува дека сте корисници на Internet L или на Internet XL пакет, тогаш значи Македонски Телеком ви наплаќа за оптички Интернет кој не го користите, а по таа логика воопшто не сте обврзани да ја платите сметката и слободно можете предвремено да го раскинете договорот, а ако Македонски Телеком се осмели да ви наплати пенали поради предвременото раскинување на договорот, тогаш слободно можете да поднесете приговор до АЕК.

Како и да е, не полетувај како мува без глава, провери убаво кога твоите родители последен пат потпишале претплатнички договор со Македонски Телеком и за кој конкретен пакет го потпишале тој договор.
 
T

Trajce Vasilev

Гостин
Дете, твоите родители можат да поднесат приговор до АЕК единствено ако веќе почнале од Македонски Телеком да ви наплаќаат за оптички Интернет, а притоа да не сте корисници на оптички Интернет.

Ако тоа е случајот, можете договорот слободно да го раскинете кога сакате и без пенали, бидејќи имате валиден аргумент - плаќате за услуга која не ви е достапна, а доколку од Македонски Телеком одлучат да мудруваат и да филозофираат, слободно можете да поднесете приговор до АЕК.

Но пред да полеташ како мува без глава, провери убаво за кој пакет ви пристигнува сметка, бидејќи ако сте корисници на Internet S или на Internet M пакет, тогаш ја добивате услугата за која плаќате и ќе плаќате пенали за предвремено раскинување на договорот.

Доколку во наредната месечна сметка - за месец ноември 2017 - пишува дека сте корисници на Internet L или на Internet XL пакет, тогаш значи Македонски Телеком ви наплаќа за оптички Интернет кој не го користите, а по таа логика воопшто не сте обврзани да ја платите сметката и слободно можете предвремено да го раскинете договорот, а ако Македонски Телеком се осмели да ви наплати пенали поради предвременото раскинување на договорот, тогаш слободно можете да поднесете приговор до АЕК.

Како и да е, не полетувај како мува без глава, провери убаво кога твоите родители последен пат потпишале претплатнички договор со Македонски Телеком и за кој конкретен пакет го потпишале тој договор.
Не,ние не плаќаме за Оптика или VDSL туку за ADSL мрежа која што пред 15+ години е воспоставена од Телеком.Пенали не ни се плаќа,а ако некој треба да плаќа тоа ке биде Телеком,а адвокатот што ке не услужи ке биде доказ за нашиот случај бидејќи и тој самиот е поврзан на оптичката мрежа од Телеком.Секако ако не ни наместат оптика од Телеком.Ме чуди тоа што пишува кај нивниот систем дека нема ни оптика ни ADSL туку само VDSL но во договорот ни пишува дека сме корисници на ADSL мрежа со 10 mb/s Download и 1 mb/s Upload брзина.Грешката е до системот ваљда.Треба да се среди.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.502
Поени од реакции
11.570
Не,ние не плаќаме за Оптика или VDSL туку за ADSL мрежа која што пред 15+ години е воспоставена од Телеком.Пенали не ни се плаќа,а ако некој треба да плаќа тоа ке биде Телеком,а адвокатот што ке не услужи ке биде доказ за нашиот случај бидејќи и тој самиот е поврзан на оптичката мрежа од Телеком.Секако ако не ни наместат оптика од Телеком.Ме чуди тоа што пишува кај нивниот систем дека нема ни оптика ни ADSL туку само VDSL но во договорот ни пишува дека сме корисници на ADSL мрежа со 10 mb/s Download и 1 mb/s Upload брзина.Грешката е до системот ваљда.Треба да се среди.
Провери си го убаво последниот договор кој го потпишале твоите родители, дете, и од утре - петок, 1 декември 2017 - па понатаму, кога ќе ви пристигне сметката од Македонски Телеком за месец ноември 2017, провери убаво кој Интернет пакет го користите ти и твоите.

Ако сте потпишале договор за Internet S или за Internet M пакет, тогаш го добивате тоа за кое сте потпишале договор во салонот и приговорот ќе ви биде отфрлен.

Или вработениот/вработената во салонот ве изиграл(а) затоа што поисплатливо му/и` е да дојдете два пати за да потпишете нов договор, па така да може два пати да си земе бонус за нов склучен договор наместо само еднаш, или не сте знаеле што потпишувате, бидејќи ADSL Интернетот следува со договор за Internet S или за Internet M пакет, а оптичкиот Интернет следува со договор за Internet L или за Internet XL пакет.

Ова им го прават и на фирми, јас лично бев со еден мој поранешен работодавач пред повеќе од 3 години во тогашен Ти-Хоум за да поднесеме барање за оптички пакет, но наместо тоа дојдоа монтери за да пуштат ADSL приклучок. Потоа моравме да поднесеме ново барање, овој пат за миграција од бакарната телекомуникациска мрежа кон оптичката телекомуникациска мрежа. Тоа е добро организирана шема на вработените во Македонски Телеком - зошто да земат еден бонус за поврзување на нов корисник кон оптичката телекомуникациска мрежа, кога можат да земат два бонуса - првиот бонус за поврзување со бакарната телекомуникациска мрежа, а вториот бонус за миграција кон оптичката телекомуникациска мрежа ?

Ако сте потпишале договор за Internet L или за Internet XL пакет, тогаш треба да сте поврзани со оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком и да користите оптички Интернет. Доколку сте потпишале договор за Internet L или за Internet XL пакет, и доколку во наредната месечна сметка за месец ноември 2017 пишува дека сте корисници на Internet L или на Internet XL пакет, тогаш имате основа за поднесување на приговор бидејќи Македонски Телеком ви наплаќа за услуга која не ја користите.

Од друга страна, ако сте потпишале договор за Internet L или за Internet XL пакет, а во наредната месечна сметка за месец ноември 2017 пишува дека сте корисници на Internet S или на Internet M пакет, тогаш договорот е ставен во мирување и Македонски Телеком не ви наплаќа за услуга која не ја користите, а со тоа по автоматизам и не можете да поднесете приговор бидејќи Македонски Телеком не ви наплаќа за услуга која не ја користите.

Не го праќај сега и адвокатот да лета како мува без глава, земи прочитај што потпишале твоите, а што пишува во месечната сметка за месец ноември 2017.
 
Член од
16 јуни 2013
Мислења
418
Поени од реакции
344
Не,ние не плаќаме за Оптика или VDSL туку за ADSL мрежа која што пред 15+ години е воспоставена од Телеком.Пенали не ни се плаќа,а ако некој треба да плаќа тоа ке биде Телеком,а адвокатот што ке не услужи ке биде доказ за нашиот случај бидејќи и тој самиот е поврзан на оптичката мрежа од Телеком.Секако ако не ни наместат оптика од Телеком.Ме чуди тоа што пишува кај нивниот систем дека нема ни оптика ни ADSL туку само VDSL но во договорот ни пишува дека сме корисници на ADSL мрежа со 10 mb/s Download и 1 mb/s Upload брзина.Грешката е до системот ваљда.Треба да се среди.
:facepalm:
 
T

Trajce Vasilev

Гостин
Провери си го убаво последниот договор кој го потпишале твоите родители, дете, и од утре - петок, 1 декември 2017 - па понатаму, кога ќе ви пристигне сметката од Македонски Телеком за месец ноември 2017, провери убаво кој Интернет пакет го користите ти и твоите.

Ако сте потпишале договор за Internet S или за Internet M пакет, тогаш го добивате тоа за кое сте потпишале договор во салонот и приговорот ќе ви биде отфрлен.

Или вработениот/вработената во салонот ве изиграл(а) затоа што поисплатливо му/и` е да дојдете два пати за да потпишете нов договор, па така да може два пати да си земе бонус за нов склучен договор наместо само еднаш, или не сте знаеле што потпишувате, бидејќи ADSL Интернетот следува со договор за Internet S или за Internet M пакет, а оптичкиот Интернет следува со договор за Internet L или за Internet XL пакет.

Ова им го прават и на фирми, јас лично бев со еден мој поранешен работодавач пред повеќе од 3 години во тогашен Ти-Хоум за да поднесеме барање за оптички пакет, но наместо тоа дојдоа монтери за да пуштат ADSL приклучок. Потоа моравме да поднесеме ново барање, овој пат за миграција од бакарната телекомуникациска мрежа кон оптичката телекомуникациска мрежа. Тоа е добро организирана шема на вработените во Македонски Телеком - зошто да земат еден бонус за поврзување на нов корисник кон оптичката телекомуникациска мрежа, кога можат да земат два бонуса - првиот бонус за поврзување со бакарната телекомуникациска мрежа, а вториот бонус за миграција кон оптичката телекомуникациска мрежа ?

Ако сте потпишале договор за Internet L или за Internet XL пакет, тогаш треба да сте поврзани со оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком и да користите оптички Интернет. Доколку сте потпишале договор за Internet L или за Internet XL пакет, и доколку во наредната месечна сметка за месец ноември 2017 пишува дека сте корисници на Internet L или на Internet XL пакет, тогаш имате основа за поднесување на приговор бидејќи Македонски Телеком ви наплаќа за услуга која не ја користите.

Од друга страна, ако сте потпишале договор за Internet L или за Internet XL пакет, а во наредната месечна сметка за месец ноември 2017 пишува дека сте корисници на Internet S или на Internet M пакет, тогаш договорот е ставен во мирување и Македонски Телеком не ви наплаќа за услуга која не ја користите, а со тоа по автоматизам и не можете да поднесете приговор бидејќи Македонски Телеком не ви наплаќа за услуга која не ја користите.

Не го праќај сега и адвокатот да лета како мува без глава, земи прочитај што потпишале твоите, а што пишува во месечната сметка за месец ноември 2017.
Те сватив се.Брзината на интернетот е 10/1 што мислам дека е ADSL M Интернет пакет(Ке проверам).Но кога дојдоа Телеком да местат оптика ние уште одамна со продолжување на договорот се сменивме на магента L за да можеме да се префрлиме на оптичката мрежа,но до ден денес интернетот ни е тој на кој што сме биле досекогаш,на ADSL.Не планираме да плаќаме пенали, татко ми викаше дека они ке плаќаат ако не ни наместат (не дека ке биде навистина така).За едно 2 години ке се мењавам.Да се вратиме на главното грешката е до Телеком(Поточно до нивниот зафркнат систем)не до тие од техничка,они сами дојдоа и кажаа дека има.
Еве денес имав можност лично да отидам кај комшиите и да се уверам дека се на оптички интернет.Добро де што треба цела мрежа да им ја сликам на Телеком за да ме префрлат?.Ја искрено незнам што се дешава во моментот со Телеком ама утре ке го прашаме оној човекон од Техничка што дојде кај нас,па дајбоже он ке ни заврши работа...до тогаш peace...
 
T

Trajce Vasilev

Гостин
Добри вести:
Сабаље татко ми се јави на тој човекот од техничка и ни кажа дека не вовел таму(баш не сватив али ваљда не има стаено на листата за приклучок кон оптичката мрежа на Телеком)и да му се јави татко ми пак да се договорат(или он ке се јави)али важно е дека човекот ке ни заврши работа и најдоцна до крајот на овој месец сигурно ке бидам поврзан на оптичката мрежа од Телеком.Пакетот ке биде 50/50 за почеток а после ке видиме.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom