So istite argumenti 10meseci im se javuvav i prijavuvav a voedno i vo naplatniot na sekoe plajkajne isto im kazuvav se samo ke bide/ke sredime ke.....i uste sreduvaat pominaa 4godini.... Pred 1nedela bev na gosti vo komsii i stavile tamu tv 49'' i sto da vi kazam da gi baras tamu boite i nedajgospod da gledas tenis i takv sportovi so pomalo topce*ke si pomislis deka bez topce igraat....
Stramota nisto ne podobrile...
Не ми е јасна политиката на Телекабел, гледаат-знаат самите дека со одредени ТВ канали имаат технички проблеми, згора на тоа претплатниците упорно во голем број оправдано реагираат на недостатоците и од страна на Телекабел не се МРДНУВА СО ПРСТЕ СО МЕСЕЦИ, ГОДИНИ. Зошто?
Ќе бидам можеби дрзок, немаат ли пари за соодветна опрема за реемитување на посочените ТВ канали, немаат искуство да менаџираат со истата??? Многу контрадикторно, нелогично.
На HRT1 што им е адут во понудата 2 месеци не можат да го изменаџираат сигналот, звукот им е несинхронизиран, сликата мизерија (срамота за Телекабел), а каналот на сателитскиот feed оди во HD...значи Телекабел е една светлосна година назад со овој канал. Дајте средете го веќе еднаш, пуштете го HRT1 во HD и решен проблем.
Друг момент со нивната понуда е DOWNSCALE на ТВ каналите, сите оператори „гризат“ да додадат што повеќе HD канали, само Телекабел прави обратно, ако ТВ каналот е HD веднаш го прават SD (Al Jazeera, RTS Svet, N1, HRT1, Travel и други).
Највеќе „навредува“ кога по телефон ќе ти кажат да знаеме, ќе пренесеме на надлежните да го проверат каналот и од тоа ништо. А врвот е, господине проблемот е кај Вас, рестартирајте, прескренирајте...работава е не ви чини телевизорот од 50.000 денари, Ви треба поскап од 130.000.
Едноставно, не е фер...