Текстови од ваши омилени (странски) песни

Medea

Облинеса
Член од
25 април 2007
Мислења
2.900
Поени од реакции
3.262
You think that I cant live without your love
Youll see,
You think I cant go on another day.
You think I have nothing
Without you by my side,
Youll see
Somehow, some way

You think that I can never laugh again
Youll see,
You think that you destroyed my faith in love.
You think after all youve done
Ill never find my way back home,
Youll see
Somehow, someday


All by myself
I dont need anyone at all
I know Ill survive
I know Ill stay alive,
All on my own
I dont need anyone this time
It will be mine
No one can take it from me
Youll see

You think that you are strong, but you are weak
Youll see,
It takes more strength to cry, admit defeat.
I have truth on my side,
You only have deceit
Youll see, somehow, someday


All by myself
I dont need anyone at all
I know Ill survive
I know Ill stay alive,
Ill stand on my own
I wont need anyone this time
It will be mine
No one can take it from me
Youll see
 

[zEUs]

Go England!! GO!!
Член од
1 јули 2008
Мислења
4.401
Поени од реакции
535
Metallica - Fight Fire With Fire

Do unto others as they've done to you
But what the hell is this world coming to?

Blow the universe into nothingness
Nuclear warfare shall lay us to rest

Fight fire with fire
Ending is near
Fight fire with fire
Bursting with fear
We all shall die

Time is like a fuse, short and burning fast
Armageddon is here, like said in the past

Fight fire with fire
Ending is near
Fight fire with fire
Bursting with fear
We all shall die

Soon to fill our lungs the hot winds of death
The gods are laughing, so take your last breath

Fight fire with fire
Ending is near
Fight fire with fire
Bursting with fear

Fight fire with fire x8
Fight! :vozbud:
 

Clen 7

Од Форумот
Член од
5 јуни 2007
Мислења
2.843
Поени од реакции
360
Roger Sanchez- Again

Question…Have you ever had one of those days where nothing
seems to go right?
I mean u wake up in the morning at what u think is the crack
Of dawn…only 2 realize that your alarm clock didn’t go off 4
The 3rd time this week…
And now you are 2 hours late 2 work..and u say 2 yourself…
Here we go again
So u jump out of bed, brush your teeth,skip breakfast, run
Down the stairs…only 2 discover that u park in the tow away
Zone, which, had u been up on time, wouldn’t have been a
Problem…but u weren’t up on time were u? which means they
Took your car…and now u have 2 go 2 the impound yard and
Pay that astronomical fine just 2 get it back…and u think
Here we go again
Of course now u are 3 hours late 2 work, and when u finally
Get there, your boss just looks at u and says
There you go again
Don’t even bother 2 explain, he says, cuz I don’t wanna hear it
Just get..your shit..and go!
Man u cant catch a break..like me..it’s like..
I’m up in the club on a Saturday night, just kickin it with my
Boys u know…chillin..having a good time….the dj throws on
My favourite song..im dancing with this sexy-ass honey…
And in walks my girlfriend.
She takes one look at the situation, comes directly up 2 me and
Proceeds 2 trip..aw man
Here we go again!

We go up, down, turn around
Baby here we go again
We go left, right, and do it all night
Baby here we go again

When I’m out in the clubs and I’m lookin fine
And I hear the same old tired lines
I think
Here we go again
U spent all night buying up the bar
And they just turned down your credit car
Uh oh!

So why is it that everytime u get into a little disagreement with
Your girl about what just happened..
She has 2 bring up 25 things that happened 2 years ago
And addit up into one Big problem that u didn’t even know
Existed…Oh!

Here we go again
Her: U see that? That’s just what I am talking about! Uh huh,
That’s right
There you go again
U don’t even realize what u did, do you? U men are all alike,
Just got one thing on your mind., don’t even pay attention 2
What’s really important, like my feelings…
I swear 2 God, I don’t even know why I put up with u
Ok…stop!
Let’s try this agaïn
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.173
Поени од реакции
1.930
I want to know what love is-Foreigner

Gotta take a little time
A little time to think things over
Better read between the lines
In case I need it when I'm older
Ooh yeah
This mountain I must climb
Is like the world upon my shoulders
Through the clouds I see love shine
It keeps me warm as life grows colder
In my life
There's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
Can't stop now
I've traveled so far
To change this lonely life
I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me
Yeah
Gonna take a little time
A little time to look around me
Got nowhere left to hide
Looks like love has finally found me
In my life
There's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
Can't stop now
I've travelled so far
To change this lonely life
I wanna know what love is
I want you to show me
I feel what love is
I know you can show me
Yeah
Lord help me to be strong
On this road I travel on
When I'm lost and lonely
Find me
My journey's just begun
And I'm not the only one
Cause I wanna know
I wanna know
Yes I've found out
I want you to show me
I wanna feel what love is
Oh yeah
I know you can show me
I wanna know what love is
Yes I've found out
I want you to show me
I wanna feel what love is
You can't hide
I know you can show me
Yeah, Nah yeah
Cause I wanna know
Wanna know
Tell me what love is
Do you know what it is
Tell me what love is
Show me what love is
 

Маца_мк

♫♥good girl gone bad♥♫
Член од
13 февруари 2007
Мислења
6.421
Поени од реакции
464
Phil Collins - In the air tonight

I can feel it coming in the air tonight, oh lord
And I've been waiting for this moment for all my life, oh lord
Can you feel it coming in the air tonight, oh lord, oh lord

Well, if you told me you were drowning
I would not lend a hand
I've seen your face before my friend
But I don't know if you know who I am
Well, I was there and I saw what you did
I saw it with my own two eyes
So you can wipe off that grin, I know where you've been
It's all been a pack of lies

And I can feel it coming in the air tonight, oh lord
Well I've been waiting for this moment for all my life, oh lord
I can feel it coming in the air tonight, oh lord
And I've been waiting for this moment for all my life, oh lord, oh lord

Well I remember, I remember don't worry
How could I ever forget, it's the first time, the last time we ever met
But I know the reason why you keep your silence up, no you don't fool me
The hurt doesn't show, but the pain still grows
It's no stranger to you or me

I can feel it coming in the air tonight, oh lord
Well I've been waiting for this moment for all my life, oh lord
I can feel it in the air tonight, oh lord, oh lord
Well I've been waiting for this moment for all my life, oh lord

I can feel it coming in the air tonight, oh lord
Well I've been waiting for this moment for all my life, oh lord
I can feel it in the air tonight, oh lord, oh lord, lord
Well I've been waiting for this moment for all my life, oh lord, oh lord
 

NatuS

Не да сум почетник
Член од
25 јануари 2009
Мислења
9
Поени од реакции
0
The Used-Take it away

Lifes greatest questions have always been;; Who am I? Where did I come from? Why am I here? Where am I going?
You are about to see, and hear, one of the most significant messages given to us from god.
**door creaks open**
**Gun loads**

GET DOWN!
Hey!
GET DOWN!

I'm lying to myself
And this dagger's my excuse
I'm a pawn
I should have paid up
and I left an hour late
I was laid up

I must abuse myself
I'm against all that I've made up
Set in stone the sun will come
And I hate light
You know I hate light

TO! ME! it! looks(or ed)! so! PRETTY BURNING!!!

Burn the sun
Burn the light
Take take take take take take it away.
Take my hand
Take my life
Take take take take take take it away.

I must have caught something
In the heat of all these dances
I'm a worm with no more chances
And I've lost all doubt
In a chemical romance

I can't stop itching
at the thoughts of tarnished hope
kinda funny lonely feeling I'm not in love
You know it's not love

TO! Me! It! Looks(or ed)! So! Pretty burning!

Burn the sun
Burn the light
Take take take take take take it away.
Take my hand
Take my life
Take take take take take take it away.

Burn the sun
Burn the light
Take take take take take take it away.
Take my hand
Take my life
Take take take take take take it away.

Brothers and sisters
I'm right here with you!
Cause everyone's got one,
a story to kill me
I'm so apathetic in my resentment
Living, loving, knowing not!

Take my hand
Take my hand
Take my hand
Take my hand

Take my hand
Take my hand
Take my hand
Take my hand

Take my...life

Take my heart
Take my mind
Take my life
Take my... life!

Burn the sun
Burn the light
Take take take take take take it away.
Take my hand
Take my life
Take take take take take take it away.

Burn the sun,
Burn the light
Take take take take take take it away.
Take my hand
Take my life
Take my life
Take my life!


:vozbud:
 

BiG_kIsS

You talk too much... Let me shut you up
Член од
4 септември 2007
Мислења
3.400
Поени од реакции
2.920
Separate Ways - Tose Proeski


Today I saw a face I only dreamed of
I recognize a feeling that I used to know
From another time and space I thought I left long ago.

I stood a while, I left my breathe escape me,
I spoke her name then she turn to face me
For a second there was something in her eyes,
As if to say: Nothing has ever change.

ref.
We took our separate ways,
But in our hearts we never changed,
We throw it all the away
Could we go back once again?
I learnt to carry on,
I learnt to face another day,
Without her, without her trace.
So close we nearly touched,
I almost took her hand in mine,
Time can fall away
But nothing can change the man inside
Or bring us back the love once we denied

The candle burned, but in the world of darkness
I'd separate my life, before and after her
Now I see that nothing ever really changed
But it's too late.

I stood a while, I left my breathe escape me,
I spoke her name then she turn to face me
For a second there was something in her eyes,
As if to say: Time and tide can't wait.

ref.
We took our separate ways,
But in our hearts we never changed,
We throw it all the away
Could we go back once again?
I learnt to carry on,
I learnt to face another day,
Without her, without her trace.
So close we nearly touched,
I almost took her hand in mine,
Time can fall away
But nothing can change the man inside
Or bring us back the love once we denied
 

mean

:пипи:
Член од
12 октомври 2008
Мислења
587
Поени од реакции
24
Тоше Проески - Guilty (од новиов албум :wub:)

I guess it's just another night
Another fight
That all familiar scene


You looking
At your watch again
Saying what's the time
And where the hell you've been

Even on the other side
Wondering why I even tried it all
Looking to my heart again
With your x ray eyes
Tell me what're you trying to see
Can't stand the way you look at me

I put my hands up
I put my hands up
I guess I'm guilty
Hands up
I must return whatever you accused me of
I stand up to hear your judgement
It's always guilty
But I'm gonna make a break
Before you turn the key

Baby my life would be easier
Getting out of here
And trying to make it right

There's no matter what I do
I can't get through
I wanna just get back
You forget the liveness
We just exist as nothing left inside
Should I tell you what you wanna hear
And kill it with this life
Show you what you wanna see
It seems to be that you need me

To put my hands up
I put my hands up
I guess I'm guilty
Hands up
I must return whatever you accused me of
I stand up to hear your judgement
It's always guilty
But I'm gonna make a break
Before you turn the key

And we'll become this strangers
I don't even recognise us
Cause nothing's there to justified you
Feel it the way you do
But I guess all I can do is to

Put my hands up
Put my hands up
I guess I'm guilty
Hands up
I must return whatever you accused me of
I stand up to hear your judgement
It's always guilty girl
But I'm gonna make a break
Before you turn the key



I put my hands up
I guess I'm guilty
Hands up
I must return whatever you accused me of
I stand up to hear your judgement
It's always guilty
Girl I'm gonna make a break
Before you turn the key

I guess it's just another night
Another fight
That all familiar scene



Тоше, те сакам!:back::cry:
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.173
Поени од реакции
1.930
Amy Winehouse-Will you still love me tomorrow

Tonight you're mine completely
You give your love so sweetly
Tonight the light of love is in your eyes
Will you love me tomorrow?

Is this a lasting treasure
Or just a moment's pleasure?
Can I believe the magic of your sighs?
Will you still love me tomorrow?

Tonight with words unspoken
And you say that I'm the only one, the only one, yeah
But will my heart be broken
When the night meets the morning star?

I'd like to know that your love
Is love I can be sure of
So tell me now, cause I won't ask again
Will you still love me tomorrow?
Will you still love me tomorrow?
Yeah
 

Маца_мк

♫♥good girl gone bad♥♫
Член од
13 февруари 2007
Мислења
6.421
Поени од реакции
464
Тоше Проески - Don't hurt the ones you love

Another time, another place
With different voices
Another you, another me
Made different choices
But here we are baby you and I
Even if we turned the time around
We'd make mistakes someway, somehow
And end up where we are right now

Don't you hurt the ones you love
Don't you hurt the ones you love
Eventually
Like a bullet from a gun
Some things can never be undone
So easily, yeah
With words you never said
Or said but never meant
Just as sure as stars above
You're gonna hurt the ones you love

You and I are castaways
In the sea of silence
What if help's not on it's way
And it's all in our hands
So here we are baby you and I
Sometimes the wind is in your sails
Sometimes you just can't help but fail
So let's not try and fool ourselves

Don't you hurt the ones you love
Don't you hurt the ones you love
Eventually
Like a bullet from a gun
Some things can never be undone
So easily, yeah
With words you never said
Or said but never meant
Just as sure as stars above
You're gonna hurt the ones you love

Don't you hurt the ones you love
Don't you hurt the ones you love, yeah yeah
Like a bullet from a gun
Some things can never be undone
So easily
With words you never said
Or said but never meant
Just as sure as stars above
You're gonna hurt the ones you love

We always hurt the ones we love
 
Член од
6 јуни 2006
Мислења
280
Поени од реакции
4
Ги има ли некој текстовите на новите песни на Тоше?
1.Guilty
2.Forever in a day
3.Separate ways
4.Glide
5. Don't hurt the ones you love
Pozz
 

Маца_мк

♫♥good girl gone bad♥♫
Член од
13 февруари 2007
Мислења
6.421
Поени од реакции
464
Kelly Clarkson - My life would suck without you

Guess this means you’re sorry
You’re standing at my door
Guess this means you take back
All you said before
Like how much you wanted
Anyone but me
Said you’d never come back
But here you are again

Cause we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you

Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for tryin’ to pick a fight
I know that I’ve got issues
But you’re pretty messed up too
Either way I found out I’m nothing without you

Cause we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you

Being with you is so dysfunctional
I really shouldn’t miss you, but I can’t let you go
Oh yeah

Cause we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you

Cause we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you

:pipi:
 

Sacansi*

Oh, crystal ball!
Член од
4 април 2008
Мислења
2.746
Поени од реакции
68
THA REALEST, SWOOP G, TWISTA & LIL C STYLE FUCK DRE LYRICS

[Skit/Intro]
(Fake Dr. Dre)

Hey what's up man?
(Aspiring rapper)
Ay yo Dre, I got some heat for you man.
I want you to check out this tape dogg.
Ya know what I'm sayin?
I wanna be put on Aftermath, how can I be down man?
(Fake Dr. Dre)
Well you know how we get down over here
(Aspiring rapper)
Nah man, how y'all get down?
(Fake Dr. Dre)
Well, you know, you gotta un-ass some of that shoot
(Aspiring rapper)
What?
(Fake Dr. Dre)
Well, if you wanna fuck with Aftermath
(Aspiring rapper)
Ay man what the fuck you doing? *belt*
(Fake Dr. Dre)
Yo Mel Man, go get me the K-Y dogg
(Aspiring rapper)
Yeah man, but, that's how all y'all get down over there an?
*dropping pants*
(Fake Dr. Dre)
Yeah man go get the extasy pills man,
this one gonna be a wild one tonight
I wanna take this niggaz manhood and his music
(Fake Dr. Dre & Aspiring rapper)
Ugh, yeah, Ugh, yeah, Mel Man this shit good,
ohh, oh, you gettin some or what?

[Verse 1 - Tha Realest]
I give a fuck about this nigga named Alize
Leave the bitch ass dead in the alleyway, forever today
I'm lettin him know, these Death Row niggaz ain't gonna ever play
Can you believe this nigga
screamin that he got that shit we call the chronic?
If he smoke the shit, he'll probably vomit
This bitch ain't never had bionic
Mother fucker who you taught to smoke in trees
Nigga bow down on your fuckin knees
In this life I lead
We kill for greed
Understand we ride for currency
I have to kill bitches like Eminem
Leave him dead just like the rest of them, still testin hem
At the Source Awards, his bodyguards wasn't protectin im
Now you actin like and a nigga you and Snoop are tight
You wasn't there when he was fightin for his life
That shit ain't right
It was me, best believe
When I see your ass I'm takin flight
Now a nigga turned back to the old you
That bitch from the World Class Wreckin Cru
With your lipstick on and a dick in your ass (haha!)
Ha, Ha, yeah nigga you remember you (woooh!)

[Chorus - Twist] 2X
So what do you say to somebody you hate?
Leave your body full of holes, left in chalk and tape
Mother fuck Snoop and N.W.A.
Death Row could give a fuck about Dre

[Verse 2 - Swoop G]
If you bitch niggaz fuck with us
We got my niggaz in the cut
Ready to fuck you up
I got a pretty bad bitch that'll set you up
Take you to a penthouse and let you fuck
Then cut your nuts
Dr. Dre been soft from the very start
Like when Eazy fucked his ass, he ain't had no heart
He and Pac came out and he pulled apart
Had everybody knewin that your ass was marked
Fuck Nate Dogg, Eminem, and Snoop
And all them bitch motherfuckers that ride with you
I know they sided with you, they gonna hide with you
Yeah, nigga, motherfuckers gonna die with you
Be prepared to shoot
Let the guns bust nigga at Tha Realest and Swoop
Key to rockin Lil Style in tha Lexus Coupe
Everything you write, nigga, is bullet-proof
You know how Death Row do

Chorus 2X

[Verse 3 - Lil C Style]
Y'all know you're just some mark ass
Hooked down, bitch ass niggaz who ain't gonna blast
When I see y'all niggaz aloud
Can't none of y'all niggaz move my ass
I'm Lil C Style in the Lexus Coupe
High off weed and lots of loot
Ain't no tellin what I'm gonna do
When I catch that scary ass nigga Snoop
Might blast you, harass your boo
Cause a nigga gettin way more cash than you
Throwin up 1-9 while I'm passin you
Got all these mother fuckers askin you
Why Swoop and Lil Style keep smashin you?
Got all these new niggaz dissin you
Cause you a bitch-ass, punk-ass
Scary ass nigga who ain't gonna blast
I just might roll up and puff your ass
Then smoke weed with your cousin Daz
Tell him my nigga just blast your ass
Young Swoop ain't gotta hit a nigga with no glass
Cause keenin' rock puttin niggaz on they ass
And Death Row niggaz will always mash
Clock the cash, glock the mask
And if you run up, I'll sock your ass

Chorus 2X

[Verse 4 - Twist]
I'll always be Twist
Alivay my guess
At dispense
So blood I split
Like wrists and so slick
It's Twist, 2, GDS
Sick attributes
And attitudes like I have to shoot
With the heat that Slim Shady
Had him fuckin his kid's baby
And mouth full of M-80's
Bring him through the last circle
Leave his ass hurtin
And his cap lurkin
Man, I can work you
Stay away from the name rest, Eminem
Cause I'm aimin for the embelin
And I could give a fuck about Dre and Snoop
Only mad cause the game was rapin you
Doin 4 minus too much
Get your groove crushed
It's true lust
That could make a prostitute blush
Fuck what you heard like a dick in your ear
Nigga beggin to disappear move Swoop from the rear
I'm mack cappin that world class cat
Until you drop dead
And Dre stay gay cause 'Pac said
And this Twist from Chaps and The Last Circle
If you wanna know who said it motherfucker...

Chorus 2X

[The Realest]
**
[Death Row nigga
Death Row nigga
Death Row in this mother fucker
Come on] x 3 (in background)
**
(talking over)
I'm poppin shit
ouble R tops dropped
And the glocks cock
Bullet-Proof vests never get put to rest
Know what I mean?
For my nigga Makaveli we still ridin up in this otherfucker
Death Row Westside nigga
Can you niggaz see me?
The Realest aka Tenkamenin and Vigilante
The world don't understand me
The re-birth of a pitiful-ass young motherfucker
 
Член од
6 јули 2008
Мислења
458
Поени од реакции
10
St. Anger - Metallica

Saint Anger 'round my neck
Saint Anger 'round my neck
He never gets respect
Saint Anger 'round my neck

(You flush it out, you flush it out)
Saint Anger 'round my neck
(You flush it out, you flush it out)
He never gets respect
(You flush it out, you flush it out)
Saint Anger 'round my neck
(You flush it out, you flush it out)
He never gets respect

Fuck it all and no regrets,
I hit the lights on these dark sets.
I need a voice to let myself
To let myself go free.
Fuck it all and fuckin' no regrets,
I hit the lights on these dark sets.
I tie a noose, I hang myself.
Saint Anger 'round my neck

I feel my world shake
Like an earthquake
Hard to see clear
Is it me? Is it fear?

I'm madly in anger with you
I'm madly in anger with you

Saint Anger 'round my neck
Saint Anger 'round my neck
He never gets respect
Saint Anger 'round my neck

(You flush it out, you flush it out)
Saint Anger 'round my neck
(You flush it out, you flush it out)
He never gets respect
(You flush it out, you flush it out)
Saint Anger 'round my neck
(You flush it out, you flush it out)
He never gets respect

(Oohh)

Fuck it all and no regrets,
I hit the lights on these dark sets.
I need a voice to let myself
To let myself go free.
Fuck it all and fuckin' no regrets,
I hit the lights on these dark sets.
I tie a noose, I hang myself.
Saint Anger 'round my neck

I feel my world shake
Like an earthquake
Hard to see clear
Is it me? Is it fear?

I'm madly in anger with you
I'm madly in anger with you
I'm madly in anger with you
I'm madly in anger with you

And I want my anger to be healthy
And I want my anger just for me
And I need my anger not to control
Yeah, and I want my anger to be me

And I need to set my anger free
And I need to set my anger free

SET IT FREE!

Fuck it all and no regrets,
I hit the lights on these dark sets.
I need a voice to let myself
To let myself go free.
Fuck it all and fuckin' no regrets,
I hit the lights on these dark sets.
I tie a noose, I hang myself.
Saint Anger 'round my neck

I feel my world shake
Like an earthquake
Hard to see clear
Is it me? Is it fear?

I'm madly in anger with you
I'm madly in anger with you
I'm madly in anger with you
I'm madly in anger with you
 

Xfire

fino alla fine
Член од
9 август 2008
Мислења
7.211
Поени од реакции
2.002
Aerosmith - Dont Wanna Miss AThing



I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
Far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Well, every moment spent with you
Is a moment I treasure

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

Lying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
Well, I just wanna be with you
Right here with you, just like this
I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And stay here in this moment
For all the rest of time

Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
'Cause I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep, yeah
I don't wanna miss a thing

:smir:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom