Такса за автомобилите според СО2-емисијата

Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Читам по странските сајтови и списанија дека за автомобилите се плаќа одредена такса во зависност од нивната емисија на СО2. Дали некој знае како е кај нас ова регулирано, или ако веќе не е, дали и како се планира за во иднина?
 

Џои

КИНЕКТиран
Член од
1 февруари 2007
Мислења
8.406
Поени од реакции
2.076
Читам по странските сајтови и списанија дека за автомобилите се плаќа одредена такса во зависност од нивната емисија на СО2. Дали некој знае како е кај нас ова регулирано, или ако веќе не е, дали и како се планира за во иднина?
Мислам дека не е, но како што нашата влада оди по чекорите од понапредните држави (а ние така не можеме да опстанеме) ќе се донесе и тој закон. И кога ќе видиш некој најобичен граѓанин кој одвај преживува од ден на ден ќе треба да плаќа плус 100 евра, бидејќи неговото југо е многу штетно. А пак некој богаташ кој што има кола од 100 000 евра ќе треба да плати само 10 евра дека неговата е зелена кола.
 

STARTER

Firestarter
Член од
31 август 2007
Мислења
935
Поени од реакции
246
Мислам дека не е, но како што нашата влада оди по чекорите од понапредните држави (а ние така не можеме да опстанеме) ќе се донесе и тој закон. И кога ќе видиш некој најобичен граѓанин кој одвај преживува од ден на ден ќе треба да плаќа плус 100 евра, бидејќи неговото југо е многу штетно. А пак некој богаташ кој што има кола од 100 000 евра ќе треба да плати само 10 евра дека неговата е зелена кола.
Па добро емисијата на CO2 е повисока кај моторите со поголема зафатнина, пример ново возило со 1.0 L бензиски мотор има емисија од околу 100 g/km додека мотор од 5-6 литри има емисија и до 500 g/км CO2. Така да тој што има кола од 100 000 евра ќе си плаќа доста повисока такса, освен ако нема некој хибрид или сличен погон со мала емисија на CO2
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Па добро емисијата на CO2 е повисока кај моторите со поголема зафатнина, пример ново возило со 1.0 L бензиски мотор има емисија од околу 100 g/km додека мотор од 5-6 литри има емисија и до 500 g/км CO2. Така да тој што има кола од 100 000 евра ќе си плаќа доста повисока такса, освен ако нема некој хибрид или сличен погон со мала емисија на CO2
Е финтата е што ова ќе ги направи многу попривлечни дизел моторите, бидејќи најмогу се инсистира, колку што слушам, на таа “магична граница“ од 120г/км, а повеќето модерни дизели (зборувам за релативно малите, што се вградуваат во Б и Ц класата) испуштаат помалку од 120, за разлика од бензинците кои, иако се се’ почисти, пак се над 120 (повторно, зборувам за мотори од 1.2, 1.4, 1.6 итн). А колку ќе ги направи попривлечни пак зависи од тоа какви и колкави ќе бидат тие такси.

Еве конкретно, јас размислувам за нов автомобил... И имаш опции:

Hyundai i20 1.2 GL ACTIVE +/ 10.990 € (124g/km)

1.4 GLS MAGNETIC/ 12.290 € (134g/km - tuka negde, ne sum 100% siguren)

1.4 GL CRDI ECONOMY/ 12.990 € (118 g/km)
-------------------------------------------------------------------

Порано меѓу дизел и бензинец се гледаше само планираната помината километража (ако планираш да возиш многу, земаш дизел - и обратно), а сега ќе треба да се земе и оваа такса в предвид?
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
И кога ќе видиш некој најобичен граѓанин кој одвај преживува од ден на ден ќе треба да плаќа плус 100 евра, бидејќи неговото југо е многу штетно.
Очигледно си во заблуда. Југо 65 има емисија од околу 170g/Km, помалку од да речеме VW Golf 2.0 кој има 182 g/Km, а да не зборуваме за AUDI Q7 со 330 g/km :nenene:
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Не знам за контрола на CO2 , но знам кај Бубите има контрола за CO (јаглероден моноксид).

 

Kajgana Shop

На врв Bottom