ТЕЛЕКАБЕЛ [мобилен оператор]

Mr.Deni

Животна грешка си ми ти...
Член од
4 мај 2007
Мислења
3.496
Поени од реакции
2.619
Кога ќе се потрошат 10GB интернет се намалува брзината, а дали се доплаќа за остварениот сообраќај ако си остане намалената брзина без да се активира дополнителен пакет за интернет?
Ne :)

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk 2
 
Член од
20 април 2014
Мислења
5.239
Поени од реакции
5.820
Кога ќе се потрошат 10GB интернет се намалува брзината, а дали се доплаќа за остварениот сообраќај ако си остане намалената брзина без да се активира дополнителен пакет за интернет?
Не бе човече. Намалената брзина ке биде до до крајо на месецо до кога ти важе пакето. После тоа ако не си допуниш нема да можеш да ѕвонеш, само ке ти звонат.
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
@Bidikov
1. Воведување систем за испраќање СМС за известување за пропуштени повици при исклучен уред и надвор од мрежно покривање.
2. Отстранување на проблемот со Call Hold опцијата.
3. За почеток барем можност во веб страната, да може да се следи вкупниот остварен сообраќај и преглед на фактури.

Засега тоа е тоа и мислам дека ова се клучни работи кои мора да ги воведат и поправат што побрзо.
Еве од мене мислење како експерт во областа:

За точка 1 - мислам дека е веќе јасно дека опцијата ќе биде брзо додадена... излегува дека има малце технички деталности кога си виртуелен оператор бидејќи има 2 начина како може да се реализира ова: едното е со пренасочување на повик (тоа може да биде лесно несакајќи декативирано од краен корисник) и второто на ниво на мрежна покриеност (што бара малце спефицики во мрежна конфигурација) - треба да се види кој пристап е најдобар за корисниците...

За точка 2 - Ова сега прват се спомнува вотемава па лично мислам дека е добро да се објасни и да се провери бидејќи Call hold функционалноста може да зеза кај секој мобилен оепратор доколку корисничкиот апарат не е компатибилен со фреквенциските алокации (а знаете дека кај нас имаме понуда на телефони кои не се за ЕУ пазар), а мене уште од самиот почеток ми работи добро (освен кога претплатникот со кој зборувам заборавам што е опцијава па исклучува самиот)

За точка 3 - прегледот на фактури мислам дека е функционален преку сервисот moj.telekabel.com.mk (и таму повеќето веќе сте виделе дека има опција одамна за плакање онлине со картичка на фактурите) само треба да се регистрира корисникот на истиот, додека за прегледот на остварен сообраќај верувам дека ќе биде исто брзо реализирано (веројатно ќе биде со доцнење од одреден временски период како што е и кај другите оепратори) како што е реализирано мерењето на сообраќај за кабелски интернет (и логички и тоа да биде интегрирано на moj.telekabel.com.mk)[DOUBLEPOST=1550853827][/DOUBLEPOST]
Воведена е политика на фер користење за мобилниот интернет ЛИНК.

Накратко од документот: немаат прецизирано колку ГБ дневно (по нивна проценка) е лимит, но најважно - ќе биде неограничен сообраќајот но и да не биде злоупотребувано. Најпрво ќе извесуваат по СМС, па ќе блокираат до крајот на месецот, доколку 3 месеци по ред те предупредуваат ти го раскинуваат договорот.
Дечки, зошто сите одма прават непотребни драми...

Ако малце обратите вниманите на веб страната (особено важните линкови подоле) наведените документи се за сите услуги на операторот - тоа вклучува кабелска телевизија, кабелски интернет, оптички интернет, фиксна телефонија, мобилна телефонија итн итн итн...
Наведениот документ е обврска која ја имаат сите оператори во МК за сите услуги по налод на АЕК во насока на хармонизација на легислативата со ЕУ...

Истата форма ја има секаде во светот (и кај сите оепратори кај нас) и јасно кажува дека доколку корисникот ја злоупотребува услугата по познатата аксиома "access is a right not a privilege" операторот има право да го опомене, а потоа ако продолжи со злоупотребата да го исклучи корисникот и/или да го раскине договорот поради негово прекршување...

Еве кои се европските принципи на вакви злоупотреби:
  • користење на гласовни услуги 24/7/365 без престан (односно бесконечно долги разговори пример повеке од 60 минути) - операторот има право да го прекине повикот и/или да ви наплати по минуте за секоја минута по тие 60 минути
  • користење на интернет услуги постојано во преголем обем (пример пуштате софтвер кој ќе генерира максимум сообраќај колку што е максималниот капацитет на интернет линкот и тоа така трае со денови/часови т.н full link capacity usage) - операторот има право да ве лимитира/намали или да ви наплати како за професионален интернет сервис (загарантирана брзина на интернет линк)
  • масовно пракање на СМС (телемаркетинг и слични форми) - операторот има право да ви блокира опција за пракање СМС пораки и/или да ви наплати за сите пораки после некој разумен број (во европа овој број е околу 1000 СМС пораки)
  • стримање на ТВ канали кои ги добивате во пакет (пример HBO) - операторот има право да ве „одере“ на име авторски права и нелегална дистрибуција...

Ако целото ова ви изгледа малку „престрого“ - ќе ве упатам на препораките на Европската Комисија за користењето на мобилни услуги низ земјите на ЕУ (т.н укинување на роаминг) каде што јасно е дефинирано дека тие погодности за "roam free" услуги односно добивање на услуги во друга земја со иста цена/квалитет како во матичната земја може да важат максимум 45-75 денови во една календарска година и дека за поголеми периоди операторот има право да ви ги наплати согласно реалните трошоци (кои се доста високи)
 
Последно уредено:

JB00F

DDoS
Член од
21 јануари 2014
Мислења
3.390
Поени од реакции
2.710
Еве од мене мислење како експерт во областа:

За точка 1 - мислам дека е веќе јасно дека опцијата ќе биде брзо додадена... излегува дека има малце технички деталности кога си виртуелен оператор бидејќи има 2 начина како може да се реализира ова: едното е со пренасочување на повик (тоа може да биде лесно несакајќи декативирано од краен корисник) и второто на ниво на мрежна покриеност (што бара малце спефицики во мрежна конфигурација) - треба да се види кој пристап е најдобар за корисниците...

За точка 2 - Ова сега прват се спомнува вотемава па лично мислам дека е добро да се објасни и да се провери бидејќи Call hold функционалноста може да зеза кај секој мобилен оепратор доколку корисничкиот апарат не е компатибилен со фреквенциските алокации (а знаете дека кај нас имаме понуда на телефони кои не се за ЕУ пазар), а мене уште од самиот почеток ми работи добро (освен кога претплатникот со кој зборувам заборавам што е опцијава па исклучува самиот)

За точка 3 - прегледот на фактури мислам дека е функционален преку сервисот moj.telekabel.com.mk (и таму повеќето веќе сте виделе дека има опција одамна за плакање онлине со картичка на фактурите) само треба да се регистрира корисникот на истиот, додека за прегледот на остварен сообраќај верувам дека ќе биде исто брзо реализирано (веројатно ќе биде со доцнење од одреден временски период како што е и кај другите оепратори) како што е реализирано мерењето на сообраќај за кабелски интернет (и логички и тоа да биде интегрирано на moj.telekabel.com.mk)[DOUBLEPOST=1550853827][/DOUBLEPOST]

Дечки, зошто сите одма прават непотребни драми...

Ако малце обратите вниманите на веб страната (особено важните линкови подоле) наведените документи се за сите услуги на операторот - тоа вклучува кабелска телевизија, кабелски интернет, оптички интернет, фиксна телефонија, мобилна телефонија итн итн итн...
Наведениот документ е обврска која ја имаат сите оператори во МК за сите услуги по налод на АЕК во насока на хармонизација на легислативата со ЕУ...

Истата форма ја има секаде во светот (и кај сите оепратори кај нас) и јасно кажува дека доколку корисникот ја злоупотребува услугата по познатата аксиома "access is a right not a privilege" операторот има право да го опомене, а потоа ако продолжи со злоупотребата да го исклучи корисникот и/или да го раскине договорот поради негово прекршување...

Еве кои се европските принципи на вакви злоупотреби:
  • користење на гласовни услуги 24/7/365 без престан (односно бесконечно долги разговори пример повеке од 60 минути) - операторот има право да го прекине повикот и/или да ви наплати по минуте за секоја минута по тие 60 минути
  • користење на интернет услуги постојано во преголем обем (пример пуштате софтвер кој ќе генерира максимум сообраќај колку што е максималниот капацитет на интернет линкот и тоа така трае со денови/часови т.н full link capacity usage) - операторот има право да ве лимитира/намали или да ви наплати како за професионален интернет сервис (загарантирана брзина на интернет линк)
  • масовно пракање на СМС (телемаркетинг и слични форми) - операторот има право да ви блокира опција за пракање СМС пораки и/или да ви наплати за сите пораки после некој разумен број (во европа овој број е околу 1000 СМС пораки)
  • стримање на ТВ канали кои ги добивате во пакет (пример HBO) - операторот има право да ве „одере“ на име авторски права и нелегална дистрибуција...
Ако целото ова ви изгледа малку „престрого“ - ќе ве упатам на препораките на Европската Комисија за користењето на мобилни услуги низ земјите на ЕУ (т.н укинување на роаминг) каде што јасно е дефинирано дека тие погодности за "roam free" услуги односно добивање на услуги во друга земја со иста цена/квалитет како во матичната земја може да важат максимум 45-75 денови во една календарска година и дека за поголеми периоди операторот има право да ви ги наплати согласно реалните трошоци (кои се доста високи)
2. Имам пробано со сите операотори кај нас па и во роаминг (додека бев на Вип), со ТК не сака, и други членови мислам овде пријавија дека тоа не им функционира, од ТК ми кажаа дека се работи на проблемот. Уредот е од Вип купен, некодиран, со Вип Call Hold немаше проблеми. Баш сакав да пробам па ставив и СИМ од Телеком исто и таму се си фукнционира како што треба. Со Телекабел ми враќа порака Call Released, и се прекинува повикот кој сакам да го ставам на Hold.
 
Член од
23 јануари 2015
Мислења
33
Поени од реакции
19
Еве од мене мислење како експерт во областа:

За точка 1 - мислам дека е веќе јасно дека опцијата ќе биде брзо додадена... излегува дека има малце технички деталности кога си виртуелен оператор бидејќи има 2 начина како може да се реализира ова: едното е со пренасочување на повик (тоа може да биде лесно несакајќи декативирано од краен корисник) и второто на ниво на мрежна покриеност (што бара малце спефицики во мрежна конфигурација) - треба да се види кој пристап е најдобар за корисниците...

За точка 2 - Ова сега прват се спомнува вотемава па лично мислам дека е добро да се објасни и да се провери бидејќи Call hold функционалноста може да зеза кај секој мобилен оепратор доколку корисничкиот апарат не е компатибилен со фреквенциските алокации (а знаете дека кај нас имаме понуда на телефони кои не се за ЕУ пазар), а мене уште од самиот почеток ми работи добро (освен кога претплатникот со кој зборувам заборавам што е опцијава па исклучува самиот)

За точка 3 - прегледот на фактури мислам дека е функционален преку сервисот moj.telekabel.com.mk (и таму повеќето веќе сте виделе дека има опција одамна за плакање онлине со картичка на фактурите) само треба да се регистрира корисникот на истиот, додека за прегледот на остварен сообраќај верувам дека ќе биде исто брзо реализирано (веројатно ќе биде со доцнење од одреден временски период како што е и кај другите оепратори) како што е реализирано мерењето на сообраќај за кабелски интернет (и логички и тоа да биде интегрирано на moj.telekabel.com.mk)[DOUBLEPOST=1550853827][/DOUBLEPOST]

Дечки, зошто сите одма прават непотребни драми...

Ако малце обратите вниманите на веб страната (особено важните линкови подоле) наведените документи се за сите услуги на операторот - тоа вклучува кабелска телевизија, кабелски интернет, оптички интернет, фиксна телефонија, мобилна телефонија итн итн итн...
Наведениот документ е обврска која ја имаат сите оператори во МК за сите услуги по налод на АЕК во насока на хармонизација на легислативата со ЕУ...

Истата форма ја има секаде во светот (и кај сите оепратори кај нас) и јасно кажува дека доколку корисникот ја злоупотребува услугата по познатата аксиома "access is a right not a privilege" операторот има право да го опомене, а потоа ако продолжи со злоупотребата да го исклучи корисникот и/или да го раскине договорот поради негово прекршување...

Еве кои се европските принципи на вакви злоупотреби:
  • користење на гласовни услуги 24/7/365 без престан (односно бесконечно долги разговори пример повеке од 60 минути) - операторот има право да го прекине повикот и/или да ви наплати по минуте за секоја минута по тие 60 минути
  • користење на интернет услуги постојано во преголем обем (пример пуштате софтвер кој ќе генерира максимум сообраќај колку што е максималниот капацитет на интернет линкот и тоа така трае со денови/часови т.н full link capacity usage) - операторот има право да ве лимитира/намали или да ви наплати како за професионален интернет сервис (загарантирана брзина на интернет линк)
  • масовно пракање на СМС (телемаркетинг и слични форми) - операторот има право да ви блокира опција за пракање СМС пораки и/или да ви наплати за сите пораки после некој разумен број (во европа овој број е околу 1000 СМС пораки)
  • стримање на ТВ канали кои ги добивате во пакет (пример HBO) - операторот има право да ве „одере“ на име авторски права и нелегална дистрибуција...
Ако целото ова ви изгледа малку „престрого“ - ќе ве упатам на препораките на Европската Комисија за користењето на мобилни услуги низ земјите на ЕУ (т.н укинување на роаминг) каде што јасно е дефинирано дека тие погодности за "roam free" услуги односно добивање на услуги во друга земја со иста цена/квалитет како во матичната земја може да важат максимум 45-75 денови во една календарска година и дека за поголеми периоди операторот има право да ви ги наплати согласно реалните трошоци (кои се доста високи)
A dali za optickiot net ima vakvi uslovi? Dokolku stavis 100mega paket i postojano streaming,torenti i slicni rab da pravis? Ili poveke od 9,10Tb soobrakaj da iskoristis?
 

The Wild Boy

љепотан
Член од
26 декември 2017
Мислења
1.549
Поени од реакции
931
чим нудат unlimited мобилен интернет, зошто у опште да пишувате SMS пораки lol
постои Messenger, Viber, Instagram, WhatsApp, Discord, Skype...
 
Член од
6 мај 2018
Мислења
6
Поени од реакции
0
Se utepav od citanje i ne vidov .... Nekoi licni iskustva, stabilni li se se mrezata???
 
Член од
14 јули 2016
Мислења
105
Поени од реакции
61
Abe mreza od Telekom e ok, ama ne moze 100% nivnata mreza da ja koristat :) Mnogu pari e toa
Па да, пораките по голуби ги праќаат :vrtioci:
Пишав фино погоре, никаква разлика од Телеком, освен што е побрз интернетот.
 
Член од
20 април 2014
Мислења
5.239
Поени од реакции
5.820
Дечки денеска е веќе 1ви март, нов месец, ја забрави на тоа и да си уплатам за вај месец, а гледам сеуште можам да звонам. Има ли некој појма шо како?[DOUBLEPOST=1551469144][/DOUBLEPOST]Само шо се јавив у телекабел, речеа ми чим ми е платена фактурата за февруари имам рок до крај на месецо да си платам и за мобилен. Значи и мобилнио исто како и КТВ и интернет официјално припеид, а неофицијално пост пеид, со тоа шо само првио месец требаше да си го платеме унапред :aplauz:
И па нека лаат оние лојалните на вип и мобимак :icon_lol:
 
Последно уредено:
Член од
21 октомври 2016
Мислења
520
Поени од реакции
670
Од вчера мигриравме два броја од телеком и нема ништо различно освен што приметив дека нетот е побрз.
 

kire_koste

Которец
Член од
9 декември 2008
Мислења
303
Поени од реакции
129
Netot pobrz na Telekabel?
Bravos!
Ke se probijat tk ne veruvam deka nema, samo tie SMS poraki me kocat, inaku super se!

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Член од
20 април 2014
Мислења
5.239
Поени од реакции
5.820
Netot pobrz na Telekabel?
Bravos!
Ke se probijat tk ne veruvam deka nema, samo tie SMS poraki me kocat, inaku super se!

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Ти си од ретките на кој му е стало до SMS .
Ке се пробијат и те како, само натаму убедам комбо растур ке направат.
 

kire_koste

Которец
Член од
9 декември 2008
Мислења
303
Поени од реакции
129
Ти си од ретките на кој му е стало до SMS .
Ке се пробијат и те како, само натаму убедам комбо растур ке направат.
Se odviknuvam poleka od koristenje SMS poraki so Telekabel
Sto se mora ne e tesko

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

На врв Bottom