Еве од мене мислење како експерт во областа:
За точка 1 - мислам дека е веќе јасно дека опцијата ќе биде брзо додадена... излегува дека има малце технички деталности кога си виртуелен оператор бидејќи има 2 начина како може да се реализира ова: едното е со пренасочување на повик (тоа може да биде лесно несакајќи декативирано од краен корисник) и второто на ниво на мрежна покриеност (што бара малце спефицики во мрежна конфигурација) - треба да се види кој пристап е најдобар за корисниците...
За точка 2 - Ова сега прват се спомнува вотемава па лично мислам дека е добро да се објасни и да се провери бидејќи Call hold функционалноста може да зеза кај секој мобилен оепратор доколку корисничкиот апарат не е компатибилен со фреквенциските алокации (а знаете дека кај нас имаме понуда на телефони кои не се за ЕУ пазар), а мене уште од самиот почеток ми работи добро (освен кога претплатникот со кој зборувам заборавам што е опцијава па исклучува самиот)
За точка 3 - прегледот на фактури мислам дека е функционален преку сервисот moj.telekabel.com.mk (и таму повеќето веќе сте виделе дека има опција одамна за плакање онлине со картичка на фактурите) само треба да се регистрира корисникот на истиот, додека за прегледот на остварен сообраќај верувам дека ќе биде исто брзо реализирано (веројатно ќе биде со доцнење од одреден временски период како што е и кај другите оепратори) како што е реализирано мерењето на сообраќај за кабелски интернет (и логички и тоа да биде интегрирано на moj.telekabel.com.mk)[DOUBLEPOST=1550853827][/DOUBLEPOST]
Дечки, зошто сите одма прават непотребни драми...
Ако малце обратите вниманите на веб страната (особено важните линкови подоле) наведените документи се за сите услуги на операторот - тоа вклучува кабелска телевизија, кабелски интернет, оптички интернет, фиксна телефонија, мобилна телефонија итн итн итн...
Наведениот документ е обврска која ја имаат сите оператори во МК за сите услуги по налод на АЕК во насока на хармонизација на легислативата со ЕУ...
Истата форма ја има секаде во светот (и кај сите оепратори кај нас) и јасно кажува дека доколку корисникот ја злоупотребува услугата по познатата аксиома "access is a right not a privilege" операторот има право да го опомене, а потоа ако продолжи со злоупотребата да го исклучи корисникот и/или да го раскине договорот поради негово прекршување...
Еве кои се европските принципи на вакви злоупотреби:
- користење на гласовни услуги 24/7/365 без престан (односно бесконечно долги разговори пример повеке од 60 минути) - операторот има право да го прекине повикот и/или да ви наплати по минуте за секоја минута по тие 60 минути
- користење на интернет услуги постојано во преголем обем (пример пуштате софтвер кој ќе генерира максимум сообраќај колку што е максималниот капацитет на интернет линкот и тоа така трае со денови/часови т.н full link capacity usage) - операторот има право да ве лимитира/намали или да ви наплати како за професионален интернет сервис (загарантирана брзина на интернет линк)
- масовно пракање на СМС (телемаркетинг и слични форми) - операторот има право да ви блокира опција за пракање СМС пораки и/или да ви наплати за сите пораки после некој разумен број (во европа овој број е околу 1000 СМС пораки)
- стримање на ТВ канали кои ги добивате во пакет (пример HBO) - операторот има право да ве „одере“ на име авторски права и нелегална дистрибуција...
Ако целото ова ви изгледа малку „престрого“ - ќе ве упатам на препораките на Европската Комисија за користењето на мобилни услуги низ земјите на ЕУ (т.н укинување на роаминг) каде што јасно е дефинирано дека тие погодности за "roam free" услуги односно добивање на услуги во друга земја со иста цена/квалитет како во матичната земја може да важат максимум 45-75 денови во една календарска година и дека за поголеми периоди операторот има право да ви ги наплати согласно реалните трошоци (кои се доста високи)