Ipsissimus,naj prvo kazav deka jas Angliski ne razbiram,dokolku (rekov) ste procitale deka Rumi negiral kaznuvanje,togas ste vo nekakva greska bidejki jas sum gi cital site negovi dela.
No vo pogovorkata se rabotelo za nesto sosema drugo koe vie ne ste go svatile.
Toa ne e misla samo na Rumi,Ipsisiimus,tuku,toa e misla na sekoj Musliman na svetot i sekoj Musliman so toa se slozuva.
Muhammed a.s im rekol na negovite Ashavi (drugari) r.a: Koga vie ne bi gresele,Allah ke ve unistese i ke sozdadese narod koj ke mu gresi" Goleminata e vo toa kolku covek ke si ja priznae greskata i ke se pokae za istata.
Na covekot greskite go ucat... ama ako gresi sekogas i go kasa sekogas zmija od ista dupka,togas ne se raboti za razumen covek. Izrekata ne znaci deka covek sekogas treba samo da gresi za da stigne do vratata na otkritijata. Ako ti ova vaka si go svatil,togas,sto bi rekol Isa a.s,sto bi ti rekol.....
Neznam sto ima tuka sto ne e jasno ?
Па токму поради тоа што не разбираш ти го преведов (иако покрај сите онлајн опции за превод, да се вадиш дека неразбираш е со сила да се правиш мутав).
Втора работа, не е никаква грешка, пораката е токму таа, дека грешките се начин на кој се учи, а сепак вие муслиманите на најсуров и најдивјачки начин ги казнувате оние кои грешат! Сечете раце, глави...бесите, каменувате и слично.
Трета работа. Ако Алах рекол дека би ги уништил луѓето доколку не грешат и би создал други што ќе грешат, зошто тогаш навестува суд на кој ќе ги наградува и казнува? Самиот тој нели сакал да грешат или да не грешат!
Сезнајно битие мора да ги знае сите исходи, тогаш како го објаснуваш судењето од негова страна?
Вистинските суфии (во кој ти за жал не спаѓаш) одамна сватиле дека нема рај и пекол ниту некаков драматичен суд, туку дека
секој постапка е акција после која следи последица - реакција, и тоа е процес преку кој се стекнува искуството и мудроста.
Каењето значи да сметаш некоја своја постапка за непотребна, за погрешна! А тоа е апсурд, ако веруваш дека позади сето тоа стои сезнаен, семоќен и праведен бог.
Ако ти и твојот живот, заедно со сите твој постаки се дел од божјата промисла, тогаш како може таа промисла да биде совршена ако има непотребни нешта во неа?
Кога купуваш производ кој не функционира како што треба, не го обвинуваш производот, одиш да се жалиш кај производителот. Концептот за бог кој се меша во животот на луѓето и им суди нема никаква врска со концепт за совршеност, судат, казнуваат и наградуваат луѓето, тоа се човечки карактеристики - антропоморфни.