sonne
војвода
- Член од
- 26 мај 2006
- Мислења
- 2.664
- Поени од реакции
- 123
Кога станува збор за најконтроверзниот воедно и најталентираниот режисер на 20-тиот век - сигурно би асоцирало името на Стенли Кјубрик . Кјубрик својот раскошен талент го покажува и со тоа дека никогаш апсолутно никогаш не создал филм сличен еден на друг .
Првите негови почетоци : „Flying parade“ , „Day of the fight“ - кратки документарни ,првиот игран „Fear and desire“ документарен „The seafarers“ , „Killer's kiss“ , предвесник на трилерите ( нешто што подоцна ко стил го развива Тарантино ) „The killing“ , воен филм „Paths of glory“ , „Spartacus“ . Заминува во Лондон , зад неговото име стојат многу филмови и успеси - човек кој никогаш не ја напуштил Англија ( одкога стапнал на Островското тло )
oд „Лолита“ „Lolita“ натаму ( Лолита е еден од најконтроверзните филмови на сите времиња ) ( за Лолита Стенли кажува дека ако бил свесен со што се треба да се соочи - никогаш немало да го создаде ) следат успесите на генијот . Со „Доктор Стрејнџлов“ „Dr. Strangelove“ - ја анализира ситуацијата на Студената Војна и тензиите на двете сили ( САД од едната и СССР на другата )
„Одисеја во вселената 2001“ „2001-А space odyssey“ - ( по раказ на Артур Кларк - „Стража[FONT="][/FONT]“) според мене најголемиот филм на сите времиња - склоп на еволуцијата и револуцијата испонет со прекрасната музика и одличните ефекти за тоа време . „Пеколен портокал“ „А clockwork orange“- за овој филм на Кјубрик му лепат етикета - комунист : бидејки го гледа оној анархистички поглед на младите во англиското општество - филмов е преполн со ултра насилство , каење и „волкот го менува влакното но навиките не“ .
„Бари Линдон“ „Barry Lyndon “- со овој филм ја потврдува својата уникатност , филмов е правен со поседни објетиви и за светлина користел газиени ламби и свеки - сторијата е правена по ирска приказна за измамник .
„Сјење“ - „The shining“- филмов е направен по дело на Стивен Кинг ( кој потоа кажува дека Стенли е генијален но премногу егоист - не бил задоволен ) макар што јас мислам дека Кјубрик направил прекрасно дел - Џек Николсон докажува дека е актер кој може да направи „совршено лудило„ - филмов е правен речиси целиот во Лондон освен почетокот - кадри од САД .
„Полна воена опрема“ - „Full metal jacket“ овој филм е еден од најдобрите воени филмови на сите времиња - проследена е урбаната војна - создаден во локации во Лондон и околу него , ни создава атмосфера на азиската длабочина темперамент и култура .
Некаде непосредно пред смртта го направил „Очи широко затворени“ - „Eyes wide shut“ создаден по фјордистот Артур Шницлер од раните 30-ти години , адаптиран за денешното општество .
За Kjбрик се каректиристични две работи :
1. никогаш не се плашел од своите идеи
2. неговата кинематографична колоритност
Ќе се сложите сите вие ( фанови на великанот ) дека неговите филмови се прекрасни , дека секогаш на нас киноманите ни пружел „драгоцени“ моменти и уживање , со прекрасна кинематографска во склоп на олични музички исполнувања и се разбира одлична актерска игра .
Во однос на анализа на неговите „херои“ никогаш се немаше повторено , сумирајки : незнам дали да ги мразам или да ги сакам , дали се добрите или се зли човечки суштества кои заслужуваат негативни симпатии ...
Се надевам на квалитетни дискусии , се надевам дека не сум единствен кој „одлепува“ на „мајсторот“ ....
Па фанови на седмата уметност покажете и кажете што се мислете за Кјубрик - повелете : ...
За овој филм би оделил време и посебен пост , очигледно е дека ми е омилен филм - со прекрасната музика на Ричард Штраус и одличниот Ѓорѓи Лугети , одличните визуелни ефекти за далечната 68- година , прекрасната визија за иднината и компјутеразицијата на општеството .
Филмот е поделен на три дела , секој дел представува епоха , сегмент од социјализацијата , еволуцијата .... од почетокот на филмот забележуваме мајмуни кои за прв пат размислуваат , за прв пат се ползува нешто различно од инстинкт - коската е алатка ( во конктерниот случај оружје ) - одличен преод - кога ја фрла коската во воздухот - монтажниот момент со вселенскиот брод е перфектен - на бродот зборуваат за некаква епидемија на земјата , човекот користи минимално од својот потенцијал - пенкалото .... „Монолитот“ представува супервизор ... Дејствието се префрла подоцна во времето после година и половина - значи некаде околу 2000 година - моментот е симболичен ( 2000 се предвидува Апокалипса ) неколку космонаути се во орбитата со компјутер - робот , кој има централен нервен систем , чувствува мисли ... Компјутерот сака да го уништи екипажот во интерес на мисијата , тогаш Дејв ( главниот херој ) саваќа дека подобро е да го ликвидира .... Во мигот кога Дејв го следи монолитот кон Јупитер ( имаме прекрасни визуелни ефекти ) , стасува во музеј од 17-18-ти век , таму се гледа стар , седнува да јаде има чаша со вино кој небежно ја крши - мигот со скршената чаша е можеби најсилниот филмски момент ( на сите времиња ) чашата е скршена , но виното е уште тука - во меѓувреме се забележа ембрион ....
ууууууууууууууу каква анализа само создал „Мајсторот“ .
Значи трите епохи се растот , развојот и крајот , подобро направено и анализирано нема моделирано никој . Меѓудругото сеуште е на топ листите по научно фантастични филмови а е создаден пред четири децении .
Првите негови почетоци : „Flying parade“ , „Day of the fight“ - кратки документарни ,првиот игран „Fear and desire“ документарен „The seafarers“ , „Killer's kiss“ , предвесник на трилерите ( нешто што подоцна ко стил го развива Тарантино ) „The killing“ , воен филм „Paths of glory“ , „Spartacus“ . Заминува во Лондон , зад неговото име стојат многу филмови и успеси - човек кој никогаш не ја напуштил Англија ( одкога стапнал на Островското тло )
oд „Лолита“ „Lolita“ натаму ( Лолита е еден од најконтроверзните филмови на сите времиња ) ( за Лолита Стенли кажува дека ако бил свесен со што се треба да се соочи - никогаш немало да го создаде ) следат успесите на генијот . Со „Доктор Стрејнџлов“ „Dr. Strangelove“ - ја анализира ситуацијата на Студената Војна и тензиите на двете сили ( САД од едната и СССР на другата )
„Одисеја во вселената 2001“ „2001-А space odyssey“ - ( по раказ на Артур Кларк - „Стража[FONT="][/FONT]“) според мене најголемиот филм на сите времиња - склоп на еволуцијата и револуцијата испонет со прекрасната музика и одличните ефекти за тоа време . „Пеколен портокал“ „А clockwork orange“- за овој филм на Кјубрик му лепат етикета - комунист : бидејки го гледа оној анархистички поглед на младите во англиското општество - филмов е преполн со ултра насилство , каење и „волкот го менува влакното но навиките не“ .
„Бари Линдон“ „Barry Lyndon “- со овој филм ја потврдува својата уникатност , филмов е правен со поседни објетиви и за светлина користел газиени ламби и свеки - сторијата е правена по ирска приказна за измамник .
„Сјење“ - „The shining“- филмов е направен по дело на Стивен Кинг ( кој потоа кажува дека Стенли е генијален но премногу егоист - не бил задоволен ) макар што јас мислам дека Кјубрик направил прекрасно дел - Џек Николсон докажува дека е актер кој може да направи „совршено лудило„ - филмов е правен речиси целиот во Лондон освен почетокот - кадри од САД .
„Полна воена опрема“ - „Full metal jacket“ овој филм е еден од најдобрите воени филмови на сите времиња - проследена е урбаната војна - создаден во локации во Лондон и околу него , ни создава атмосфера на азиската длабочина темперамент и култура .
Некаде непосредно пред смртта го направил „Очи широко затворени“ - „Eyes wide shut“ создаден по фјордистот Артур Шницлер од раните 30-ти години , адаптиран за денешното општество .
За Kjбрик се каректиристични две работи :
1. никогаш не се плашел од своите идеи
2. неговата кинематографична колоритност
Ќе се сложите сите вие ( фанови на великанот ) дека неговите филмови се прекрасни , дека секогаш на нас киноманите ни пружел „драгоцени“ моменти и уживање , со прекрасна кинематографска во склоп на олични музички исполнувања и се разбира одлична актерска игра .
Во однос на анализа на неговите „херои“ никогаш се немаше повторено , сумирајки : незнам дали да ги мразам или да ги сакам , дали се добрите или се зли човечки суштества кои заслужуваат негативни симпатии ...
Се надевам на квалитетни дискусии , се надевам дека не сум единствен кој „одлепува“ на „мајсторот“ ....
Па фанови на седмата уметност покажете и кажете што се мислете за Кјубрик - повелете : ...
За овој филм би оделил време и посебен пост , очигледно е дека ми е омилен филм - со прекрасната музика на Ричард Штраус и одличниот Ѓорѓи Лугети , одличните визуелни ефекти за далечната 68- година , прекрасната визија за иднината и компјутеразицијата на општеството .
Филмот е поделен на три дела , секој дел представува епоха , сегмент од социјализацијата , еволуцијата .... од почетокот на филмот забележуваме мајмуни кои за прв пат размислуваат , за прв пат се ползува нешто различно од инстинкт - коската е алатка ( во конктерниот случај оружје ) - одличен преод - кога ја фрла коската во воздухот - монтажниот момент со вселенскиот брод е перфектен - на бродот зборуваат за некаква епидемија на земјата , човекот користи минимално од својот потенцијал - пенкалото .... „Монолитот“ представува супервизор ... Дејствието се префрла подоцна во времето после година и половина - значи некаде околу 2000 година - моментот е симболичен ( 2000 се предвидува Апокалипса ) неколку космонаути се во орбитата со компјутер - робот , кој има централен нервен систем , чувствува мисли ... Компјутерот сака да го уништи екипажот во интерес на мисијата , тогаш Дејв ( главниот херој ) саваќа дека подобро е да го ликвидира .... Во мигот кога Дејв го следи монолитот кон Јупитер ( имаме прекрасни визуелни ефекти ) , стасува во музеј од 17-18-ти век , таму се гледа стар , седнува да јаде има чаша со вино кој небежно ја крши - мигот со скршената чаша е можеби најсилниот филмски момент ( на сите времиња ) чашата е скршена , но виното е уште тука - во меѓувреме се забележа ембрион ....
ууууууууууууууу каква анализа само создал „Мајсторот“ .
Значи трите епохи се растот , развојот и крајот , подобро направено и анализирано нема моделирано никој . Меѓудругото сеуште е на топ листите по научно фантастични филмови а е создаден пред четири децении .