Среќен роденден ЈУГО

Член од
13 јули 2006
Мислења
15.167
Поени од реакции
17.966
На 2 октомври 1978 година започна да се произведува и да се продава популарното Југо во фабриката за автомобили од Крагуевац.

До 2008 година кога престана да се произведува направени се 800.000 возила. Се разбира најпопуларно беше во бивша СФРЈ, но се извезуваше во Германија, Полска, Франција, Украина и најмногу во САД.

Во САД беше возило за посмев во многу вицови, како и филмови и серии.

Какво такво, тоа сеуште му брка работа на многу луѓе во нашава земја.
СРЕЌЕН РОДЕНДЕН ЈУГО
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Да има сега некое ново би го купил ама се се скапаници...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Југото не е толку лоша кола како што некои мислат...
Не дека е нешто богзнае што, ама не е ни до толку...
Заставиниот проект 102, Механички ФИАТ 128,исто како и 101, визуелно сличен на ФИАТ 127 :)
Мегапопуларна кола во СФРЈ. Ја возеа Милицијата, секоја фирма/институција, и многу Југословени...
Оддамна не сум видел оригинално рано Југо со сиви браници, хромирани кваки и ретровизор... и да има некое , модернизирано е да личи на Корал од 88-91, кои се и најдобри серии...
Среќен роденден!
 

GreenRoot

^Зелен^
Член од
20 јули 2011
Мислења
2.551
Поени од реакции
2.123
Баш пред 3 дена го шитнав Југцето. Не знаев дека му се ближел роденден.
 

WilliamTell

Before Zee Germans get here...
Член од
3 март 2013
Мислења
963
Поени од реакции
1.630
Далечната 93та татко ми начека трула вишња Југо 55ка со 17 илјади поминати старо две години... Без да се мисли го купи и Југото остана во нас 2 и пол години. За тоа време кога имаше ембарго и криза со бензините, нашето Југо изврти преку 10 илјади и само поради 3те врати татко ми беше решен да го продај. На крај го даде со полн резервоар губејќи само 100 марки од цената шо го купи. Човекот и ден денес го вози Југцето низ град, а има уште 2 коли и висока функција во опшеството.
Денес за југото се збора лошо најмногу баш од тие кои вчера слегле од него и купиле бембар 'нов од увоз' 96та година. Мене југото ме потсеќа на едно убаво време кога уживав во возењето слушајќи го Бајага, така да не би имал ништо лошо да кажам против Југото.
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.717
Поени од реакции
33.369
Мислам дека во „СФРЈ за повторувачи“ прочитав: YUGO било кратенка од „You Go but car doesn't“. :pos::pos::pos::pos::pos:
 
M

Moon Child

Гостин
Imavme i nie Jugo. Tatko mi go kupi vo 2002ra mi se cini, postara verzija ama so godini sedelo vo garaza, gotovo novo bese. Koga go prodavase solzi mu tecea.
Mene mi e zivotna zelba nekogas koga kje polozam, da si kupam Fikjo i da si go ofarbam vo nekoja ubava boja, vnatre da bide krzneno, i taka.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.598
Поени од реакции
38.751
kolata e sasvim ok ako se odrzuva ubavo kako i sekoja druga kola. Motorot e koska, edino losa strana im e sto limot e so slab kvalitet i ako e negarazirana e cela rgja po dolniot del
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Кој мотор коска,какви курови..Имавме ние бело 45-ка,Корал Јуниор,купено гланц ново од салон во Скопје..Продува на 35.000 км,па ремонт го правеа,па пустеа,кај багажникот од внатрешна страна цело скапано беше,а ем во гаража беше чувано..Повеќе од 100km/h не размислуваше да оди,арно барем 1050 евра го продадоа во 2004-2005 година..Сега ни во отпад немаше да го примат..За доваму-дотаму арно беше..Памтам еднаш до Скопје бевме,еднаш до Дојран,и еднаш до Неготино..И после тоа се низ град,еднаш-двапати во неделата..Си капеше во гаража.
 

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
Југце како југце нема млад човек кој не се учел да вози на него.
Порано во нашето друштво имавме југо кое го купивме ние, давајќи сите по некоја илјадарка го купивме за ефтини пари а беше здраво коска, го утепавме од возење и што уште не правевме со него и на крај го продадовме и уште го вози еден дедо. Како и да е Југото беше достапно за скоро сечиј џеб, бркаше секаква работа и најбитно беше издржливо количе.
 
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.042
Поени од реакции
6.651
Југце како југце нема млад човек кој не се учел да вози на него.
Порано во нашето друштво имавме југо кое го купивме ние, давајќи сите по некоја илјадарка го купивме за ефтини пари а беше здраво коска, го утепавме од возење и што уште не правевме со него и на крај го продадовме и уште го вози еден дедо. Како и да е Југото беше достапно за скоро сечиј џеб, бркаше секаква работа и најбитно беше издржливо количе.
и ден денес е количе за секој џеб,на плинче ќе му се отепаш од возење,не трга и нема снага,ама за екстра ефтино ќе си бодинкаш :)[DOUBLEPOST=1443901677][/DOUBLEPOST]
Кој мотор коска,какви курови..Имавме ние бело 45-ка,Корал Јуниор,купено гланц ново од салон во Скопје..Продува на 35.000 км,па ремонт го правеа,па пустеа,кај багажникот од внатрешна страна цело скапано беше,а ем во гаража беше чувано..Повеќе од 100km/h не размислуваше да оди,арно барем 1050 евра го продадоа во 2004-2005 година..Сега ни во отпад немаше да го примат..За доваму-дотаму арно беше..Памтам еднаш до Скопје бевме,еднаш до Дојран,и еднаш до Неготино..И после тоа се низ град,еднаш-двапати во неделата..Си капеше во гаража.
неедуцираност, 45тките и така и така,послаб поекономичен мотор али и да имаш 2-3 ѓупчиња да те туркаат на угорница,додека 55ките доста се покажаа и се барани
 

Kajgana Shop

На врв Bottom