- Член од
- 12 март 2009
- Мислења
- 19.800
- Поени од реакции
- 15.715
Алудираш на тоа дека ако ти иде математика си паметен, а ако не ти иде не си?Точно е дека „не е секој за математика“. Меѓу луѓето има попаметни и помалку паметни. Но, затоа и „школите“ не треба да се исто вреднувани. Сепак, техничките науки не треба да бидат на исто рамниште со Политички Науки, со Филозофија, Педагошки... Нека „не биде секој за математика“, но оние „што ги бива“ треба да се поценети.. поплатени, итн...
Еден куп „маркетинг“ дипломци се изназедоа пари, а доктори, електро инженери, програмери се третирани како и „дипломци на политички науки“. Е па не е фер.
А средношколциве најдобро е да им се даде диплома (со сите петки) без и да одат на училиште. Сакаат ем да не учат, ем да се на исто рамниште со некои кои повеќе ги бива.
Па така е.Алудираш на тоа дека ако ти иде математика си паметен, а ако не ти иде не си?
Точно е дека „не е секој за математика“. Меѓу луѓето има попаметни и помалку паметни. Но, затоа и „школите“ не треба да се исто вреднувани. Сепак, техничките науки не треба да бидат на исто рамниште со Политички Науки, со Филозофија, Педагошки... Нека „не биде секој за математика“, но оние „што ги бива“ треба да се поценети.. поплатени, итн...
Еден куп „маркетинг“ дипломци се изназедоа пари, а доктори, електро инженери, програмери се третирани како и „дипломци на политички науки“. Е па не е фер.
А средношколциве најдобро е да им се даде диплома (со сите петки) без и да одат на училиште. Сакаат ем да не учат, ем да се на исто рамниште со некои кои повеќе ги бива.
Еве јас можам да ти кажам за Штип у СОУ "Коле Нехтенин" - ЕМУЦ, и "Јане Сандански"-Медицина им беа заклучени вратите.Се наоѓа некоја листа на школите кои за време на протестиве ги заклучуваа вратите?