КвикСилвер
Модератор
- Член од
- 28 март 2010
- Мислења
- 4.544
- Поени од реакции
- 5.855
Ако е навистина така, супер. Така и треба.Еве нпр. историјата и литературата ми се интересни. Или јазиците, посебно јужните ме привлекуваат. Да не испадне како фалба, но знам 4 странски јазици од кои мин 2 ги зборувам течно. Или социологијата или географијата, штознам...
Важно кога нешто учам, цел ми е да го научам, се трудам да не учам за оцена или за некој друг, туку за себе.
Кога ќе размислам уште еднаш, имаш право. Има огромен пропуст во донесувањето на законот за задолжително полагање математика на матура.Правото прави систем за функционирање на општеството, а математиката систем за функционирање на природата. Во основа се исти системи т.е треба да обезбедат основни правила и нови правила што нема да бидат контраст со основните. Тоа во природата функционира безпрекорно, додека во правниот систем не. Ако математичари ги пишувале законите тешко да ќе има дупки и неправилности, ама најслабите математичари се запишуваат на правен и ги прават правилата на функционирање на општеството, без логичности.
Примери имаш многу, како на пример, еднаш Уставен суд донесува одлука дека не треба исклучените да плаќаат парно, после некоја година донесува дека треба да плаќаат. Тешко да можеш да најдеш пример во природата каде еднаш функционира гравитација (кога возиш лоша кола), друг пат не (кога возиш мерцедес).
Ама темата е за матура математика, не за колку децата учат или колку треба да учат математика. Факт е дека мора да се учи математика, па и за задоволителна општа култура. Проблемот е форсирањето на истиот предмет понатаму.Кој рече дека од еден испит ќе им се развие логиката!? Не е тоа поентата на мојот пост. Зборам општо, за математиката како предмет во основно и средно. Алудирам на оние што уште од основно се со став дека не треба да се учи математика, пошто никогаш во животот нема да ти притребаат равенките и формулите што ги учиш. Што е сосема погрешно размислување.