Сообраќајни прекршоци и казни

Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Sho vikase Cacko: ne e on kriv, tolku mu sece. Sekogas ima nekoj "najpameten" za koj niedno pravilo ne vazi. Uste pa i spomnuva sposobnost a on nesposoben da procita sho pise na znakot :D
Кога јас го изучував СПП, иначе у превод е Сообраќајни правила и прописи, во него пишуваше дека возачот е должен да го управува своето возило, почитувајки ги сообраќајните правила и прописи, на начин да може да се реагира безбедно во сите предвидливи и непредвидливи опасни ситуации.( слободен превод)
Значи покрај правилата , прописите, ограничувањата има и плус, совест, проценка, анализа.
Реално има делници во градот и приградските реони каде возење под 70 е контрапродуктивно и го гуши сообраќајот. Ама како и во повеќето од земјите и кај нас, ќе се лупне едно општо ограничување, кој ќе се замара со анализи. Плус и добредошло за пунење на буџет.+
За семафорските решенија да не збориме! На делница од 3-4 км имаш семафор кој е сосема неправилно регулиран(кога е вон од употреба нема застои, си врви сообраќајот без проблем, кога е вклучен редови..) после имаш преод од помошно зелено во 2 секунди црвено па зелено, од 11 семафори 9 се со трепкачко зелено на крај, два на средина се оставени така без трепкање. Неразбирливо и за тие што стално го возат уште понеразбирливо за некој кој прв пат би го возел тоа. Цацко е секаде меѓу нас, не е само зад волан!
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Кога јас го изучував СПП, иначе у превод е Сообраќајни правила и прописи, во него пишуваше дека возачот е должен да го управува своето возило, почитувајки ги сообраќајните правила и прописи, на начин да може да се реагира безбедно во сите предвидливи и непредвидливи опасни ситуации.( слободен превод)
Значи покрај правилата , прописите, ограничувањата има и плус, совест, проценка, анализа.
Реално има делници во градот и приградските реони каде возење под 70 е контрапродуктивно и го гуши сообраќајот. Ама како и во повеќето од земјите и кај нас, ќе се лупне едно општо ограничување, кој ќе се замара со анализи. Плус и добредошло за пунење на буџет.+
За семафорските решенија да не збориме! На делница од 3-4 км имаш семафор кој е сосема неправилно регулиран(кога е вон од употреба нема застои, си врви сообраќајот без проблем, кога е вклучен редови..) после имаш преод од помошно зелено во 2 секунди црвено па зелено, од 11 семафори 9 се со трепкачко зелено на крај, два на средина се оставени така без трепкање. Неразбирливо и за тие што стално го возат уште понеразбирливо за некој кој прв пат би го возел тоа. Цацко е секаде меѓу нас, не е само зад волан!
Abe vidi, i ja vozam brzo, i sum vozel bukvalno do kolku sho odi kolata(do fabricki limit) ali ne u grad ili na bulevar.
Poentata e deka tie propisani brzini se so pricina bidejki moze da ti preleta nekoj pesak. Tie brzini ne se tuku taka staveni, tuku se staveni za opsta bezbednost na site, a ne za na tebe i na @Andrej1992 da vi odgovara.
Ako vi se brza i sakate da stignete nekade pobrzo resenieto e ednostavno, trgnete porano.
Imate srekja sho valjda ne e regulirano so kameri ko sekade u svet.
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Abe vidi, i ja vozam brzo, i sum vozel bukvalno do kolku sho odi kolata(do fabricki limit) ali ne u grad ili na bulevar.
Poentata e deka tie propisani brzini se so pricina bidejki moze da ti preleta nekoj pesak. Tie brzini ne se tuku taka staveni, tuku se staveni za opsta bezbednost na site, a ne za na tebe i na @Andrej1992 da vi odgovara.
Ako vi se brza i sakate da stignete nekade pobrzo resenieto e ednostavno, trgnete porano.
Imate srekja sho valjda ne e regulirano so kameri ko sekade u svet.
Разговараме како глув и слеп!
Не ми се брза никаде мене, сам сум си шеф, кога отворам тогаш ќе биде отворено. Зборам дека е препишано ограничувањето без да се води сметка за условите. За делот кој што зборам НЕМА населби, неколку куќи кои гравитираат кон тој пат, ништо више, останато е индустрија и празно! Тоа е Пинтија-крај на Расадник, ајт нека биде семафорот на Цементара. Не е важно тоа, таму сите сообраќајки се од непуштање предност, дали 5% се од голема брзина, што да речеме на начичканиот Теодосиј Гологанов е главна причина.
Сум возел во Норвешка, таму камери и у јавен тоалет уште да има, не па на патишта и никому ништо.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.649
Поени од реакции
34.918
Ako vozis ti kanta ne znaci deka i ja vozam ;) Koliceto si koci taman, ne e ko tvojata krsh


So pise u zakono? Nisam odavde da procitam
Автоматски споено мислење:




Dali ako vozam 70-80 znaci i deka ne zastanuvam na semafor ili pesacki ? Ako ne postuvam brzina ne znaci deka gazam lugje.
Колку побрзо научиш дека на кочница не се верува 100% толку подобро и за тебе и за околината.
И ламборџини да возиш секогаш постои шанса да не фати како што треба ради Х околности: лоша подлога, нерамнини, песок, замрзнато на зима, проблем со самиот систем (на витара стара 1 година имам видено парче да се одлушни од самиот диск и да почни да стружи како лудо кога газиш на кочница).
Инаку ако имаш кеш и ти се седи со забрана вози и 150, во последно време дремат на секој чекор.
Вчера од Градско до Влез на Скопје имаше со радар на 3 места и без радар +1на патарината кај Велешко езеро запираа рандом што ќе им се фати.
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.248
Поени од реакции
1.752
Ako vozis ti kanta ne znaci deka i ja vozam ;) Koliceto si koci taman, ne e ko tvojata krsh


So pise u zakono? Nisam odavde da procitam
Автоматски споено мислење:



Dali ako vozam 70-80 znaci i deka ne zastanuvam na semafor ili pesacki ? Ako ne postuvam brzina ne znaci deka gazam lugje.
Raduj se mocko, sto kola vozis jugo ?
Dzabe da ti objasnam koga si mnogu prost za da razberes zakoni na fizikata dali kolata koci isto so 40 i so 80 ako nenajdeno ti izleze pesak na pesacki, taka da ostani si prost.
 
Последно уредено:

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Кога јас го изучував СПП, иначе у превод е Сообраќајни правила и прописи, во него пишуваше дека возачот е должен да го управува своето возило, почитувајки ги сообраќајните правила и прописи, на начин да може да се реагира безбедно во сите предвидливи и непредвидливи опасни ситуации.( слободен превод)
Значи покрај правилата , прописите, ограничувањата има и плус, совест, проценка, анализа.
Реално има делници во градот и приградските реони каде возење под 70 е контрапродуктивно и го гуши сообраќајот. Ама како и во повеќето од земјите и кај нас, ќе се лупне едно општо ограничување, кој ќе се замара со анализи. Плус и добредошло за пунење на буџет.+
За семафорските решенија да не збориме! На делница од 3-4 км имаш семафор кој е сосема неправилно регулиран(кога е вон од употреба нема застои, си врви сообраќајот без проблем, кога е вклучен редови..) после имаш преод од помошно зелено во 2 секунди црвено па зелено, од 11 семафори 9 се со трепкачко зелено на крај, два на средина се оставени така без трепкање. Неразбирливо и за тие што стално го возат уште понеразбирливо за некој кој прв пат би го возел тоа. Цацко е секаде меѓу нас, не е само зад волан!
Си пропуштил да го прочиташ првиот дел од реченицата за СПП, "е должен да го управува своето возило, почитувајќи ги сообраќајните правила и прописи...", небитна е проценката понатаму у реченицата, зошто проценката не значи дека прописите не важат. Пластично проценката значи дека ако тебе ти е дозволено 130 на автопат, ако има силен дожд, снег итн, тоа не значи дека ти треба да шибаш со 130, туку да намалиш согласно проценката. Проценката никако не смее да иде над она што е дозволено со сообраќајните правила и прописи.

Е сеа, не сум ја од тие светците тука дека ја сум безгрешниот шофер па као другите се сељаците. И ја сум бил сељак, сум возел и над 50, сум возел еднаш и цик-цак кога ептен се брзав, ама тоа не значи треба да оправдувам брзо возење у град само зошто ја сум го правел тоа, зошто тоа ја што сум го правел не е правилно.

И не се согласувам дека кај нас се препишани ограничувањава на брзина во град. Пример во Скопје до пред 4-5 години (може и поише беше) ограничувањето беше 60, имаше многу сообраќајки, го намалија на 50. Во Дебар маало е 30 и тоа се е со причина според мене.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Си пропуштил да го прочиташ првиот дел од реченицата за СПП, "е должен да го управува своето возило, почитувајќи ги сообраќајните правила и прописи...", небитна е проценката понатаму у реченицата, зошто проценката не значи дека прописите не важат. Пластично проценката значи дека ако тебе ти е дозволено 130 на автопат, ако има силен дожд, снег итн, тоа не значи дека ти треба да шибаш со 130, туку да намалиш согласно проценката. Проценката никако не смее да иде над она што е дозволено со сообраќајните правила и прописи.

Е сеа, не сум ја од тие светците тука дека ја сум безгрешниот шофер па као другите се сељаците. И ја сум бил сељак, сум возел и над 50, сум возел еднаш и цик-цак кога ептен се брзав, ама тоа не значи треба да оправдувам брзо возење у град само зошто ја сум го правел тоа, зошто тоа ја што сум го правел не е правилно.

И не се согласувам дека кај нас се препишани ограничувањава на брзина во град. Пример во Скопје до пред 4-5 години (може и поише беше) ограничувањето беше 60, имаше многу сообраќајки, го намалија на 50. Во Дебар маало е 30 и тоа се е со причина според мене.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Сигурно не сум го пропуштил тоа, пошто јас бев и предавачот по таа тема!
Не е небитна проценката, пошто само што си ја завршил реченицата, во следната си рипаш сам во уста. Јас не реков дека проценката треба да е над, реков дека треба да се преиспитаат ограничувањата на некои делници. Не баш Партизанска и центарот, ама има места каде може!
Не се сеќавам дека во Скопје било дозволено 60, може сум јалнаш. Па и што улици имаше и коли и 50 беше многу за пола град.
На крајот на краиштата што се докажуваме кога сме ....... сите, си возиме со запалени светла во Јули во МаЌедонија, каде пука сонце. Гледам некои си возат со маска и сами во кола и ред други придобивки на цивилизацијата, та за 50-60 км/ч ќе ситничиме!
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Сигурно не сум го пропуштил тоа, пошто јас бев и предавачот по таа тема!
Не е небитна проценката, пошто само што си ја завршил реченицата, во следната си рипаш сам во уста. Јас не реков дека проценката треба да е над, реков дека треба да се преиспитаат ограничувањата на некои делници. Не баш Партизанска и центарот, ама има места каде може!
Не се сеќавам дека во Скопје било дозволено 60, може сум јалнаш. Па и што улици имаше и коли и 50 беше многу за пола град.
На крајот на краиштата што се докажуваме кога сме ....... сите, си возиме со запалени светла во Јули во МаЌедонија, каде пука сонце. Гледам некои си возат со маска и сами во кола и ред други придобивки на цивилизацијата, та за 50-60 км/ч ќе ситничиме!
Не си рипам у уста туку си кажувам реално дека не сум светец, ама тоа што сум бил сељак не значи дека правилно сум постапил.

Еден период беше 60 општо ограничување во Скопје 100% само не знам кога се смени, најверојатно има повеќе од 4-5 години.

Не знам за другите, за мене уклучени светла ми помогнале полесно да видам кола кога е облачно. Не секогаш и не по дифолт, ама во некои ситуации ми има помогнато полесно да забележам. За тоа со маските немам коментар... :D
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.649
Поени од реакции
34.918
Извештајот треба да заврши до набројување на местата од каде што се возачите. Доволно ми е да прочитам дека се од Батинци и Студеничани и можам да си замислам како ги почитувале сите прописи и направиле сообраќајка (ама прописите во нивниот закон).
Кога одам за Козјак најодвратен дел за возење ми се тие неколку километри низ Батинци.
 
Член од
19 ноември 2020
Мислења
2.524
Поени од реакции
9.405
Извештајот треба да заврши до набројување на местата од каде што се возачите. Доволно ми е да прочитам дека се од Батинци и Студеничани и можам да си замислам како ги почитувале сите прописи и направиле сообраќајка (ама прописите во нивниот закон).
Кога одам за Козјак најодвратен дел за возење ми се тие неколку километри низ Батинци.
Не сакав одма да спомнам националност, зашто има и Македонци што мислат дека се Шумахер и ко погоре разговорот што вели тој дека 80 е нормално да се вози во град пошто имал јака кола и веднаш може да закочи.

Но овие автохтони се незнам, нивното возење ти е комбинација од комплекс на мало куре, неказнивост пошто се автохтони, 0 грижа за околината и курчење кон каурите. Тој што е задржан во полиција во веста пишува 25 години од Батинци. Ако се докаже дека е одговорен тогаш треба затвор од минимум 10тина години и возачка никогаш да не добие.

Само камери и снимање и според регистрација казна по пошта и во зависност од брзината и одземање на возачка. Па и затвор ако се продолжи.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.649
Поени од реакции
34.918
Не сакав одма да спомнам националност, зашто има и Македонци што мислат дека се Шумахер и ко погоре разговорот што вели тој дека 80 е нормално да се вози во град пошто имал јака кола и веднаш може да закочи.

Но овие автохтони се незнам, нивното возење ти е комбинација од комплекс на мало куре, неказнивост пошто се автохтони, 0 грижа за околината и курчење кон каурите. Тој што е задржан во полиција во веста пишува 25 години од Батинци. Ако се докаже дека е одговорен тогаш треба затвор од минимум 10тина години и возачка никогаш да не добие.

Само камери и снимање и според регистрација казна по пошта и во зависност од брзината и одземање на возачка. Па и затвор ако се продолжи.
Треба да се спомнува, особено овие 2 места што ти ги спомнав, ако не си одел натаму кога ќе одиш очите отворени 24 оти влетуваат како да се на писта.

Не сум експерт за право ама вакви работи каде летаат со поголема брзина од дозволената мислам дека треба да се третираат како класично убиство.
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Овие се бркале за нешто, кај се најдоа сите од таму у сред Скопје.
Јас секој ден ја возам таа делница, отрпнав веќе! Главно санџаклиите се к..рнази и делимично шконовите од планина, торбешите се ок.
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Инаку овде е некаде сообраќајката, и еве за што се случува! Ви реков јас дека таму само заради непочитување предност се случуваат глупости, овој батко и возилото на гугле го фатило. komocija.png
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.758
Поени од реакции
17.457
Не сакав одма да спомнам националност, зашто има и Македонци што мислат дека се Шумахер и ко погоре разговорот што вели тој дека 80 е нормално да се вози во град пошто имал јака кола и веднаш може да закочи.

Но овие автохтони се незнам, нивното возење ти е комбинација од комплекс на мало куре, неказнивост пошто се автохтони, 0 грижа за околината и курчење кон каурите. Тој што е задржан во полиција во веста пишува 25 години од Батинци. Ако се докаже дека е одговорен тогаш треба затвор од минимум 10тина години и возачка никогаш да не добие.

Само камери и снимање и според регистрација казна по пошта и во зависност од брзината и одземање на возачка. Па и затвор ако се продолжи.
Греота за загинативе, за жал во вакви ситуации најчесто настрадуваат тие што се колатерала. Баш прошло лето имаше таков случај, ни криви ни должни. После колку сакаш казна стај му џабе е.
Ја би идел уште по дрско, секое возење пијан или екстремно брзо во градско подрачје кривично одговорно како во америка. Свесно загрозуваш други луѓе, затвор. Меѓутоа треба прво да се погледнат луѓето меѓу себе, зашто еден куп луѓе го прават ова а кога ќе се деси нешто вакво ги пцујат сторителите. Оваа малокуревска култура со колите е најодвратното нешто што постои, и за жал е културолошко прифатено и кај нас и кај шошоните.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom