Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Pezo 206 1.4 motorce benzin plin 98god
Дали имаш пробано исто на бензин дали го има проблемот кога е оптоварена? И исто дали имаш забележано чадење и нивото на масло како е? Кога треси на колку се обртаите, високи или паѓаат?
 
Последно уредено:
Член од
7 декември 2021
Мислења
17
Поени од реакции
0
Bato skoro 3 meseci go imam koliceto i ne mi bese vozeno na otvoreno taka na uspon i plus tovareno ...nivoto na masloto mu e taman nema potroseno ni gram a i ne cadi od auspuh bas i to sledev....na benzin go svrtiv napraj taka ama.mn pomalce na plin pojce se osejca,eve niz grad vozam sea celo vreme nema maka nis ...nz so cudo e ...dali e mozno i do plino da e prv pat od lukoil turiv i ova se desi a pred to od makpetrol turav nemase maka ,a imalo mesta kaj so sum go vozel na uspon ama pokratko nemav nis seteno takva rab...
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Drugari zdravo....imam ednen problem so koliceto da ne slucajno nekoj znaj so mozi da bidi....se si funkcionira normalno na paravo a koga ke dojdi uspon (na dzavato)so treta brzina pocnuva da tresi cela kola,a na pravo davam turaza nema nikakva maka so mozi da bidi ...blagodaram odnapred !!!
drzac na motor
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Drzi mesto ijas na to pomisliv brat ama.me cudi bas pred da trgnuvam bev na tehnicki da go pretresa i mi rekoja super e ...ili tolku se zamara gleda postara godina kola i taman e ...
na tehnicki nisto ne razbirat. odi na mehanicar i kazimuja sitoaciata i ke gi proverat drzacite. najcesto pajga hidraulicnio drzac i ja drma cela kola ko ke oseti teret.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Pezo 206 1.4 motorce benzin plin 98god

90 % се свеќици или нешто со бомбината...баш кога на плин повеќе се осеќа проблем се свеќици или бомбина. Ако е држач на мотор нон стоп ќе дрма моторот нема само во трета.


Друга опција многу е затворен плинот да не троши...треба повеќе плин да се пушти.
 
Член од
17 декември 2012
Мислења
113
Поени од реакции
48
Некој со сличен проблем со Хјундаи i30 од 2010 серијата. Ми светна EPS сервата воланот тешко врти (како старите возила). Грешката се бриши на компјутер, ама по 4-5 стартувања ма колата пак EPS светнува и воланот тешко врти. Нема пупма, еликтронски е се. На нет најдов дека е фабричка грешка, кај нас во Хјундаи Македонија ми кажаа возилото е стара серија, софтверот не ги чита грешките, ама дека само последните 10 дена уште 4ца им се јавиле со ист проблем. Ми кажаа некој мајстор во Аеродром или Лисиче имало што поправал тоа со поливни делови. Мислам дека цел волан треба да се смени. 2 години ја возам така, мачно е посебно ако треба мал круг да направиш (пример на улица да ја завртиш колата), 10 обиди ќе ти требаат, воспаление на мускули. Па, искуства, решение?
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
4.405
Поени од реакции
29.797
Поздрав друштво. Во Германија сум и моментално возам BMW 3 2014год. бензинец. Пред два месеци приметив малку пареа (на едно влажно утро) од предната лева решетка, успеав некако со прсти да допрам испод хладњакот и видов дека се "лигави" малце.
Антифриз губи на 500км 1/3 од максимум до минимум (не сум мерел колку мл досипувам до макс). Дотурам повремено, се е океј.

Имал ли некој слично искуство и дали како привремено решение би ми завршило работа Liqui Moly Radiator stop? Проблемот е дефинитивно со хладњакот.
Повеќе ми е страв Liqui Moly-то да не ми го ослаби парното, тоест да ми го подзатне (и ослаби протокот) малото радијаторче за парно, се ближи зимо.
Половен хладњак да побарам по отпадите тука ми е како втора опција, но кој знае пак тој во каква состојба е? За нов нема математика, бидејќи колава има многу км (430K) поминато, па нека тера додека тера, нема логика да вложувам во неа.
Што предлагате?
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Некој со сличен проблем со Хјундаи i30 од 2010 серијата. Ми светна EPS сервата воланот тешко врти (како старите возила). Грешката се бриши на компјутер, ама по 4-5 стартувања ма колата пак EPS светнува и воланот тешко врти. Нема пупма, еликтронски е се. На нет најдов дека е фабричка грешка, кај нас во Хјундаи Македонија ми кажаа возилото е стара серија, софтверот не ги чита грешките, ама дека само последните 10 дена уште 4ца им се јавиле со ист проблем. Ми кажаа некој мајстор во Аеродром или Лисиче имало што поправал тоа со поливни делови. Мислам дека цел волан треба да се смени. 2 години ја возам така, мачно е посебно ако треба мал круг да направиш (пример на улица да ја завртиш колата), 10 обиди ќе ти требаат, воспаление на мускули. Па, искуства, решение?
tie koli mnogu problematicni. Do servo motorceto e problemot, ke mora da se otvori i reparira. Kajmene pak ne oteznuva tuku tropa,vibrira cel volan na kamcina koa vozis.
Samo defeci javuva. 2.0 140ks.
Ojdovme na servis i vikat takva e seriata. Mora cel volan nadvor komplet sose kardan.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.964
Поени од реакции
14.714
Поздрав друштво. Во Германија сум и моментално возам BMW 3 2014год. бензинец. Пред два месеци приметив малку пареа (на едно влажно утро) од предната лева решетка, успеав некако со прсти да допрам испод хладњакот и видов дека се "лигави" малце.
Антифриз губи на 500км 1/3 од максимум до минимум (не сум мерел колку мл досипувам до макс). Дотурам повремено, се е океј.

Имал ли некој слично искуство и дали како привремено решение би ми завршило работа Liqui Moly Radiator stop? Проблемот е дефинитивно со хладњакот.
Повеќе ми е страв Liqui Moly-то да не ми го ослаби парното, тоест да ми го подзатне (и ослаби протокот) малото радијаторче за парно, се ближи зимо.
Половен хладњак да побарам по отпадите тука ми е како втора опција, но кој знае пак тој во каква состојба е? За нов нема математика, бидејќи колава има многу км (430K) поминато, па нека тера додека тера, нема логика да вложувам во неа.
Што предлагате?
Барај средство како порано што беа ,,пингвин,,...фората е што има алуминиумски прав во него , кој се таложи само на местото каде течи надвор и пополека се затнува процепот
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Некој со сличен проблем со Хјундаи i30 од 2010 серијата. Ми светна EPS сервата воланот тешко врти (како старите возила). Грешката се бриши на компјутер, ама по 4-5 стартувања ма колата пак EPS светнува и воланот тешко врти. Нема пупма, еликтронски е се. На нет најдов дека е фабричка грешка, кај нас во Хјундаи Македонија ми кажаа возилото е стара серија, софтверот не ги чита грешките, ама дека само последните 10 дена уште 4ца им се јавиле со ист проблем. Ми кажаа некој мајстор во Аеродром или Лисиче имало што поправал тоа со поливни делови. Мислам дека цел волан треба да се смени. 2 години ја возам така, мачно е посебно ако треба мал круг да направиш (пример на улица да ја завртиш колата), 10 обиди ќе ти требаат, воспаление на мускули. Па, искуства, решение?

Нема решение освен да се репарира...инаку ептен многу коли имаат проблем со електрично серво...не е ништо тоа типично за хјундаи. Цена не знам...али не е ваљда 1000 евра па да ја возиш така колата.
Автоматски споено мислење:

Поздрав друштво. Во Германија сум и моментално возам BMW 3 2014год. бензинец. Пред два месеци приметив малку пареа (на едно влажно утро) од предната лева решетка, успеав некако со прсти да допрам испод хладњакот и видов дека се "лигави" малце.
Антифриз губи на 500км 1/3 од максимум до минимум (не сум мерел колку мл досипувам до макс). Дотурам повремено, се е океј.

Имал ли некој слично искуство и дали како привремено решение би ми завршило работа Liqui Moly Radiator stop? Проблемот е дефинитивно со хладњакот.
Повеќе ми е страв Liqui Moly-то да не ми го ослаби парното, тоест да ми го подзатне (и ослаби протокот) малото радијаторче за парно, се ближи зимо.
Половен хладњак да побарам по отпадите тука ми е како втора опција, но кој знае пак тој во каква состојба е? За нов нема математика, бидејќи колава има многу км (430K) поминато, па нека тера додека тера, нема логика да вложувам во неа.
Што предлагате?

Освен ако колата е партал направена и троши по 1 литро масло на 1000 километра јас би зел барем половен ладњак...не ставај средства зошто за брзо ќе почне да прегрева, го затнува целиот систем за ладење. Поарно дотурај антифриз и терај така.
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
4.405
Поени од реакции
29.797
Освен ако колата е партал направена и троши по 1 литро масло на 1000 километра јас би зел барем половен ладњак...не ставај средства зошто за брзо ќе почне да прегрева, го затнува целиот систем за ладење. Поарно дотурај антифриз и терај така.
Не. Како за чудо, добра е целосно вака гледано. Само ова и е маката, сега за сега.
Не ми е проблем да и дотурам антифриз на 500км и да ја возам така се додека не дојде некој друг скап дефект (што би било очекувано според километрите) и да заврши во отпад.
Само до тогаш да не ме остави некаде по пат, зошто повремено ја вадам и на отворно низ Германија. Во смислол да не пукне хладњакот и слично. Има ли ризик од такво нешто?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Постои друже ризик да пукне...сепак километража е голема, плус бензинец поголема работна температура, итн.
 
Член од
7 декември 2021
Мислења
17
Поени од реакции
0
Ти си казнет и осуден , ама уште не ти е дојден редот за спроведување на казната … Не се секирај , се додека не те повикаат во полиција , вози , пошто додека не ти ја впишат во возачка , не е правосилна . А ќе те повикаат не се секирај , се чека по година ипол до две години . Евентуално ако не ти се чека , можеш сам да отидеш да се јавиш да ти ја пишат…
Me interesira po kolku vreme zastaruva deloto ,i od koga se smeta dali koga e pisana kaznata ili koga e izrecena preaudata na sud ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom