Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.689
Поени од реакции
6.592
Најверојатно се работи за ДПФ/ФАП филтер, закукан или слично. Да бидеш сигурен најубаво отиди до сервис ама не е ништо страшно, има на Макпетрол средство од ProfiTech за чистење катализатори/дпф/фап филтри и ќе го возиш на отворено на 3к обртаи и ќе се регенерира. Ова се дешава стално ради градска вожња и кратки релации.
Колку км е потребно такво возење? А баш ме чуди ова поради тоа што сигурно повеќе од пола од поминатата километража е уствари на отворено. Али јбг, претпоставувам стандард симптом за дизел.
 
O

onefifty

Гостин
Колку км е потребно такво возење? А баш ме чуди ова поради тоа што сигурно повеќе од пола од поминатата километража е уствари на отворено. Али јбг, претпоставувам стандард симптом за дизел.
Не е до километража, му треба околу 5 минути за регенерација, потребно му е адитив+ плус возење на 3к обртаи, да го исцедиш. На самиот адитив ти пишува како се користи.
Ова ти зборам од искуство бидејќи имам 2.0 хди 136 коњи и depollution system faulty ми е добро утро секој ден :))
 
Член од
2 ноември 2015
Мислења
195
Поени од реакции
52
да, ќе каже на дијагностика пошто компјутерот ги контролира тие компоненти. Чим ти сецка најверојатно е некоја дизна. Иначе можеш и да ја продуваш на повисоки обртаи, пари за тоа не земаат :)
Фала за одговорот, сега конкретно ми сецка(трокира) моторот при големи обртаи и при нагло забрзување и во возење кога ќе ја стегнам туражата до крај. Кога треба моторот убаво да прими. Дали има врска со турбото и дали и на колку километри се менуваат дизните отприлика?
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
459
Поени од реакции
99
Добар ден, имам на пик ставено ауди А4(B8) 2.0TDI со 88 kw (120 кс) мануел произведено 2010 година. По форуми читам дека честопати се јавувало проблем со пумпата за висок притисок, инектори и со пумпата за моторно масло, па ако може некој да ми сподели како се за одржување, дали се издржливи, дали имаат некој маани(фабрички болки) и слично.

Благодарам однапред.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.598
Поени од реакции
38.751
Добар ден, имам на пик ставено ауди А4(B8) 2.0TDI со 88 kw (120 кс) мануел произведено 2010 година. По форуми читам дека честопати се јавувало проблем со пумпата за висок притисок, инектори и со пумпата за моторно масло, па ако може некој да ми сподели како се за одржување, дали се издржливи, дали имаат некој маани(фабрички болки) и слично.

Благодарам однапред.
напрај тест возење, тури ја на компјутер, ако ти прави мерак земај. Компјутерот ќе ти каже во каква состојба се дизните и пумпата, ако не ти се ризикува.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.629
Поени од реакции
34.888
Мајстор за парно/електрика во Скопје (Центар, Аеродром, Кисела Вода, Лисиче....)?

На меган, утрово кога го уклучувам парното (вентилаторите да ми ја исушат шофершајбната) не почна да дува.
Се слуша само мал контакт и здрмување, али не продолжува. Претпоставуавам дека е со електроника?
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Мајстор за парно/електрика во Скопје (Центар, Аеродром, Кисела Вода, Лисиче....)?

На меган, утрово кога го уклучувам парното (вентилаторите да ми ја исушат шофершајбната) не почна да дува.
Се слуша само мал контакт и здрмување, али не продолжува. Претпоставуавам дека е со електроника?
Druze ima eden kaj mene, moze da ti zavrse rabota so retrofit na klima :D
IMG-20210925-WA0003.jpg
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Мајстор за парно/електрика во Скопје (Центар, Аеродром, Кисела Вода, Лисиче....)?

На меган, утрово кога го уклучувам парното (вентилаторите да ми ја исушат шофершајбната) не почна да дува.
Се слуша само мал контакт и здрмување, али не продолжува. Претпоставуавам дека е со електроника?

Дали брзината на вентилаторот е со 1,2,3,4 или е како континуирана скала? Ако е второво има регулатор за брзината на вентилаторот веројатно е тој, обично има транзистори на него горат.

Ако е со автоматска клима би требало и на дијагностика грешки да вади
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.598
Поени од реакции
38.751
Мајстор за парно/електрика во Скопје (Центар, Аеродром, Кисела Вода, Лисиче....)?

На меган, утрово кога го уклучувам парното (вентилаторите да ми ја исушат шофершајбната) не почна да дува.
Се слуша само мал контакт и здрмување, али не продолжува. Претпоставуавам дека е со електроника?
види осигурачите да не имаш некој цркнат
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.629
Поени од реакции
34.888
Дали брзината на вентилаторот е со 1,2,3,4 или е како континуирана скала? Ако е второво има регулатор за брзината на вентилаторот веројатно е тој, обично има транзистори на него горат.

Ако е со автоматска клима би требало и на дијагностика грешки да вади
Континуирана скала (рецки) на дисплејот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom