argenthessis
Highflyer
- Член од
- 9 јуни 2011
- Мислења
- 1.589
- Поени од реакции
- 2.092
каков маф тој мотор не знам ни дали има маф воопшто...повеќе делува на свеќици, кабли или бомбина...друга опција е изгорени вентили
Јас мислам дека тестови важат 1 година, ама не сум баш најсигурен.Дали има некој информација дали и колку години важност има положен теоретски дел за возачка од Б категорија?
Пред може 10-тина години положив тестови и не појдов на полагање Прадска и Полигон па незнам дали ќе ми биде уважен теоретскиот дел да можам да ги земам само уште Полигон и Градска?
Година дена важат. Исто толку важеше и лекарското (ако не сум грешка). Најдобро прашај си во било која автошкола или испитен центар (имаш броеви на нет) и ќе ти кажат најсигурно - да не си со двојби.Дали има некој информација дали и колку години важност има положен теоретски дел за возачка од Б категорија?
Пред може 10-тина години положив тестови и не појдов на полагање Прадска и Полигон па незнам дали ќе ми биде уважен теоретскиот дел да можам да ги земам само уште Полигон и Градска?
Провери го нивото на антифризот, сигурно е под мин.Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
Имаш воздух во системот за ладење.....затоа клокоти хладњакот за парно. Провери ниво, дотури ако треба антифриз и испушти воздух. Ако нема штрафчиња (вентилчиња) за испуштање воздух, на загреан мотор полека, ептен полека (пази да не се изгориш) отвори го капачето од резерварот за антифриз и ќе слушнеш звук како кога отвараш флаша газирана вода.....ако треба повтори неколку пати додека не излезе цел воздух.Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
изгорен доктон на глава најверојатно, или ако си менувал антифриз да не не си ја оставил малце да проврти пумпата да го исфрли воздухот од системот. Најубаво кога ќе ја запалиш одврти го капачето од казанчето да исфрли што има воздух.Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
Koga menuvas bandasi od celicni stavas aluminiumski felni ke ti trebat i strafoj. Razmakot na strafot so glavinata e podrug so aluminiumski bandas.Сте имале проблем кога штрафовите ви превртуваат во главчината на тркалото кога менувате гума? Од 5 штрафа 2 ми превртуваат и никако не сакаат да стегнат до крај,или е штрафот проебан или навојот на главчината од тркалото,пробав го тргнав алуминиумскиот бандаж оти е подебел и ставив потенок челичен обичен бандаж,штрафот се фати,веројатно ќе да е до навојот во главчината и додатните 3-4 милиметри кои ги добив со потенкиот челичен бандаж!
Е сега прашањетио ми е дали се прави нов навој на главчината со нарезница монтирана на бургија? Или да купам половна главчина (50 евра) или да купам нови 3 милиметри подолги штрафови? Некој со слично искуство?
Моторите на Пежо и Цитроен, бензиските, имаат шрафчиња за испуштање на воздух. Провери кај тебе дали има сличност со овој мотор 1.1 како кај моето Цитронче, би требало да се сосема слични по конструкција. Шрафчето со црвена стрелка се отпушта со ,,француски имбус,, оние звездастите, а она со зелено кругче можиш самиот со рака да го отпуштиш, е обично пластично капаче со винт.Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
Сте имале проблем кога штрафовите ви превртуваат во главчината на тркалото кога менувате гума? Од 5 штрафа 2 ми превртуваат и никако не сакаат да стегнат до крај,или е штрафот проебан или навојот на главчината од тркалото,пробав го тргнав алуминиумскиот бандаж оти е подебел и ставив потенок челичен обичен бандаж,штрафот се фати,веројатно ќе да е до навојот во главчината и додатните 3-4 милиметри кои ги добив со потенкиот челичен бандаж!
Е сега прашањетио ми е дали се прави нов навој на главчината со нарезница монтирана на бургија? Или да купам половна главчина (50 евра) или да купам нови 3 милиметри подолги штрафови? Некој со слично искуство?