Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.303
Поени од реакции
7.269
Не ќе да е околу ламелата или шалтерот . Би го правело истото и ладен , а ова само на загреан мотор ...
Замаецот има две насоки, така да ако едната страна е ок и се натега натаму, нема да има проблем додека ако другата е со заебан федер и кога ќе натисне во таа насока тогаш се јавуваат проблемите. Јас исто би рекол замаецот, со потисна и све ред друго.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Ај малку помош . Се работи за Honda Civic 2.2 i-cdti дизел од 2007ма год. Колата прави чуден звук при менување на брзини и тоа највеќе од прва во втора и од втора во трета , кога ке стиснеш на кумплунгот при шалтање се слуша еден звук како "виуу" од моторот и прави мали вибрации како гребење и вијукање во вожња на вртежи пониски од 2000 врт/мин и сето тоа се случува исклучиво кога ке е загрејан моторот , на ладен мотор нема. Претпоставкиве беа следни - лагер на алтернатор, водна пумпа или компресор за клима. Ја растуривме денеска и го сменивме пк каишот , сите лагери околу него изгледаат добро. А финтава е што тоа го прави исклучиво кога моторот е загрејан , а додека се растури тој е веќе ладен . Исто така не се случува во место/лер , туку само во возење. Пали одлично , влече одлично . Некој да имал вакво искуство и да даде совет што да се бара , бидејќи ако се менува се ова на кое се сомнева ќе чино ѓавол ипол ...

Скоро сигурно синхроните во мењачот се. Највеќе тие страдаат од прва во втора и од втора во трета зошто овие брзини се највеќе користени.

Проверете ниво на масло на мењачот и смени го цело ако не, со точно такво какво што се препорачува од фабрика. Можно е нивото на масло да е ниско во мењачот а може и поради ова запчаниците и синхроните да се изедени веќе, затоа вие така. Тоа е што се јавува само кога се движи колата асоцира на проблем до мењач/дифенренцијал пред се.

Само пред да почне да се отвора колата, да смениш масло во мењачот не е на одмет. Некогаш ова може да помогне ама ако е возена многу километри со малку масло во мењачот (или масло со погрешни спецификации), тешка работа, ќе треба друг мењач да бараш.
 
Последно уредено:
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Замаецот има две насоки, така да ако едната страна е ок и се натега натаму, нема да има проблем додека ако другата е со заебан федер и кога ќе натисне во таа насока тогаш се јавуваат проблемите. Јас исто би рекол замаецот, со потисна и све ред друго.
Скоро сигурно синхроните во мењачот се. Највеќе тие страдаат од прва во втора и од втора во трета зошто овие брзини се највеќе користени.

Проверете ниво на масло на мењачот и смени го цело ако не, со точно такво какво што се препорачува од фабрика. Можно е нивото на масло да е ниско во мењачот а може и поради ова запчаниците и синхроните да се изедени веќе, затоа вие така. Тоа е што се јавува само кога се движи колата асоцира на проблем до мењач/дифенренцијал пред се.

Само пред да почне да се отвора колата, да смениш масло во мењачот не е на одмет. Некогаш ова може да помогне ама ако е возена многу километри со малку масло во мењачот (или масло со погрешни спецификации), тешка работа, ќе треба друг мењач да бараш.
Ама во тој случај нема ли да прави проблеми и тешкотии при шалтање и самиот мењач инема ли да се случува истото и кога ке е ладен моторот?? Бидејќи кога е ладен тогаш е се во ред , ова почнува да се случува кога моторот ке загрее , мењачот не прави проблеми при шалтање , можеш со еден прст да шалташ што се вика ... Мајсторот не го ни спомена менувачот и вика дека ке е некој лагер ама не знае кој лагер точно бидејки се случува на загреан мотор , а го растуравме ладен ... Чуден случај некој
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Јас пак типувам на мењачот. Може и да не прави проблеми при шалтање а пак внатре да има луфта, да вие, може и лагер во мењачот да е.

Не може да е нешто на моторот, а се јавува само кога се движиш и менуваш брзини. Ако е нешто на моторот ќе се слуша и во лер и ќе нема никаква врска со менување на брзини.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Ај малку помош . Се работи за Honda Civic 2.2 i-cdti дизел од 2007ма год. Колата прави чуден звук при менување на брзини и тоа највеќе од прва во втора и од втора во трета , кога ке стиснеш на кумплунгот при шалтање се слуша еден звук како "виуу" од моторот и прави мали вибрации како гребење и вијукање во вожња на вртежи пониски од 2000 врт/мин и сето тоа се случува исклучиво кога ке е загрејан моторот , на ладен мотор нема. Претпоставкиве беа следни - лагер на алтернатор, водна пумпа или компресор за клима. Ја растуривме денеска и го сменивме пк каишот , сите лагери околу него изгледаат добро. А финтава е што тоа го прави исклучиво кога моторот е загрејан , а додека се растури тој е веќе ладен . Исто така не се случува во место/лер , туку само во возење. Пали одлично , влече одлично . Некој да имал вакво искуство и да даде совет што да се бара , бидејќи ако се менува се ова на кое се сомнева ќе чино ѓавол ипол ...
Дали ако го притисниш кумплунгот и ја држиш гаста не ја отпуштиш пред да ставиш во погорна брзина го има звукот? Не мора да ставиш во брзина само држиш гаста не ја отпушташ да провериш дали и тогаш го има звукот.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.891
Nekoj da pojasni, so funkcia ima senzor na radilica i so problemi mozi da pravi?
Мислам дека е поврзан сензорот со положбата на клиповите и радилицата,т.е. му јавува на компјутерот колку гориво да дозира,а прв симптом тешко пали и гасне кога ке пуштиш гас
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Дали ако го притисниш кумплунгот и ја држиш гаста не ја отпуштиш пред да ставиш во погорна брзина го има звукот? Не мора да ставиш во брзина само држиш гаста не ја отпушташ да провериш дали и тогаш го има звукот.

Звукот е многу краток , но како да го има и тогаш како што викаш ти , така да почнувам да се сомневам и јас на мењачот , во понеделник баш ке го провериме и мењачот бидејќи лагериве како што кажав се добри ...
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Nekoj da pojasni, so funkcia ima senzor na radilica i so problemi mozi da pravi?

Сензорот на радилица ја чита позицијата на самата радилица и према тоа компјутерот одредува кога и кај цилиндар да се активира дизна и да се фрли искра на свеќицата (ако е бензинец).

Ако не работи сензорот нема да пали колата, ако губи спој може да гасне во возење од ништо ко на клучот да си ја изгаснал.
 
Член од
10 февруари 2015
Мислења
85
Поени од реакции
48

Дали некој сервис во Скопјево врши чистење на дпф на ваков начин без демонтажа на филтерот?
 
Член од
17 февруари 2020
Мислења
2
Поени од реакции
0
Здраво!
Дали знае некој што е проблемот во казанчето за вода(антифриз) има ујле(масло)
Дали е до блокот или до дихтунг на глава или нешто друго?
Ваше мислење
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.628
Поени од реакции
38.808
Здраво!
Дали знае некој што е проблемот во казанчето за вода(антифриз) има ујле(масло)
Дали е до блокот или до дихтунг на глава или нешто друго?
Ваше мислење
Диктон на глава 99%, треба вадење главата и рамнење и нов диктон.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.239
Поени од реакции
78.860
Темница, локален пат, кој ненадејно се претвора во земјен со дупки со вода, прилично нерамен пат. Подвозјето нешто го закачив и со тркалата напред у дупка загиблив. Не гледам некоја штета, освен - поголем празен од на воланот.
Што би било тоа?
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.248
Поени од реакции
1.752
Темница, локален пат, кој ненадејно се претвора во земјен со дупки со вода, прилично нерамен пат. Подвозјето нешто го закачив и со тркалата напред у дупка загиблив. Не гледам некоја штета, освен - поголем празен од на воланот.
Што би било тоа?
Treba da se vidi od kanal za potocno, ili nekoja komponenta od prednicata ili letva
 

Kajgana Shop

На врв Bottom