Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.361
Поени од реакции
38.335
Јас бев повеќе за 65, сепак е појак. Не сакам да му ја мислам да пуштам радио и да се тресам дали ќе запали..
абе не зезај, тротинетине имаат појак мотор него тој голф, повише ампери само за дизел, ја имам 1.4 и 55ка имам ставено па никогаш не ми правело проблем некаков.
 
Член од
17 ноември 2008
Мислења
340
Поени од реакции
15
Дали вергла или воопшто не вергла ??? Гориво има??Дали одржуваш редовно масла филтри и така натака? Фаетон е висока класа и има специфична електрика пошо е со автоматски менувач се е сихроно автоматски па и со моторот
Не вергла... има масло има се ... :/ ке се носи колата на мајстор ама нема слободен мајстор ... во мегувреме затоа пишав за искуства
 
Член од
6 ноември 2017
Мислења
84
Поени од реакции
26
абе не зезај, тротинетине имаат појак мотор него тој голф, повише ампери само за дизел, ја имам 1.4 и 55ка имам ставено па никогаш не ми правело проблем некаков.
Хахаха, е добро. Али во случај да ме остаи негде тебе ќе те барам да ми носиш кабли
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Не вергла... има масло има се ... :/ ке се носи колата на мајстор ама нема слободен мајстор ... во мегувреме затоа пишав за искуства
Пријавува ли некаква грешка на екранот кога пробуваш да ја стартуваш колата? Ваква кола само во овластен сервис, ако мајстор ти го растури моторот во ќесе ќе си го носиш дома.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.901
Поени од реакции
1.362
Фала на сите за одговорот.
Беше земена од прв газда со поминати 130.000 км.
Денеска сменети каиши комплет двата сета, водна пумпа, филтри и ново уље Форд Формула Ф 5w30.
Проблемот останува ист, долниот дел на турбото е замастен, на незагреана кола чади белкаст чад од ауспух и смрди на изгорено уље+нафта како да е Еуро 1. Потоа си работи без проблем, влече, нема чад, нема никакви знаци на трокирање, не дава никакви звуци турбото или да има немирна работа.
Што може да е проблем најверојатно ќе треба дијагностика?! Или вадење дизна по дизна и репарација.
На турбината има црево кое е поврзано со моторот низ кое течи моторно масло во турбина. На спојките има пиксни или гумици и однив можи да пушта шоправо да прска масло кога ќе набие притисок.
Друга варијанта е да пушта масло од усис на турбинскиот дел,проверетеги сите црева и кога е загреана колата истуражираја јако во место и ќе видиш од која страна ти прска масло.
Зошто си сменувал масло филтри водна пумпа и кајш кога имаш проблем околу турбинскиот дел.
Филтрите,кајшот,маслото ти се најмал проблем...
Дизна нема везе то што има бел чад,тоа можи и да е кондезациа сега на ладното. Ако мириса на изгорено и троши моторно масло,значи е турбината при крај. Дали свири или пишти турбината?
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.637
Поени од реакции
27.836
Што акумулатор би препорачале за golf 6, 1.4 80кс?
Бензин, планирам и ја варта.. само не знам дали 55 или 65. Моментално имам Banner 44Ah, али кога е ладно не пали или остаам светлата 10мин со контакт, скроз го празни.
Стави акумулатор по спецификација,ако ставиш појак нема да ти го полни до крај.Ке треба до Берлин да возиш за да го наполни
Автоматски споено мислење:

Ако сакаш акумулатор тешко што се празни земи варта,ама силвер динамик.Не само да биде Варта туку силвер динамик.Ако ставиш од црните џабе што е варта
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Здраво, денеска на околу 140км/ч ми угасна колата во возење, застана и потоа не сакаше повторно да стартува моторот, има струја во колата се, но нејки да вергла искуства ? Се работи за VW phaeton v10tdi ? дали моторот е блокиран?
Дали забележа кога изгасна дали беше како да снема струја или пример како да настана некое механичко оштетување (пример кинење на ребраст или ланец, не знам што користи тој мотор)?
Автоматски споено мислење:

Mislenje za akumulatorov Vesna Premium+ 78A ?
Za vozilo Auris 2.0 D4D
Јас сум користел ама 45А, скоро 7 години, на помал дизел, го сменав превентивно поради годините а уште функционираше. Наредно не зедов ист бидејќи барав 55ка а немаа на лагер. Да провериш мислам тој мотор да има бенефит од околу 100А.
Автоматски споено мислење:

Бензин, планирам и ја варта.. само не знам дали 55 или 65. Моментално имам Banner 44Ah, али кога е ладно не пали или остаам светлата 10мин со контакт, скроз го празни.
10 минути средно светло е захтевно да оставаш на незапален мотор, и нов да е нема долго да тера со толкаво празнење.
 
Последно уредено:
Член од
19 јули 2017
Мислења
16
Поени од реакции
2
На турбината има црево кое е поврзано со моторот низ кое течи моторно масло во турбина. На спојките има пиксни или гумици и однив можи да пушта шоправо да прска масло кога ќе набие притисок.
Друга варијанта е да пушта масло од усис на турбинскиот дел,проверетеги сите црева и кога е загреана колата истуражираја јако во место и ќе видиш од која страна ти прска масло.
Зошто си сменувал масло филтри водна пумпа и кајш кога имаш проблем околу турбинскиот дел.
Филтрите,кајшот,маслото ти се најмал проблем...
Дизна нема везе то што има бел чад,тоа можи и да е кондезациа сега на ладното. Ако мириса на изгорено и троши моторно масло,значи е турбината при крај. Дали свири или пишти турбината?
Турбината не дава никаков симптоматичен звук, нема никакво зуење или пиштење, прима и влече добро колата. Се поклопува омрсениот долен дел на турбото и белкастото чадење и смрдеа на изгорено уље со периодот кога сменив превентивно уље и филтер за уље пред 6.000 км (Тотал 9000 5w40 такво ставил мајсторот наместо 5w30). Се скаравме со мајсторот и уште ме убедува дека неможе да дојде до квар ако ставиш 5w40 наместо 5w30.
Месец дена кога ја купив не беше така пред тој негов зафат.
А инаку денеска направив голем сервис бидејќи секако ми беше во план уште кога ја купив еднаш се да и сменам за да бидам раат.
Каде да ја однесам дали во Скопје на дијагностика или?
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Турбината не дава никаков симптоматичен звук, нема никакво зуење или пиштење, прима и влече добро колата. Се поклопува омрсениот долен дел на турбото и белкастото чадење и смрдеа на изгорено уље со периодот кога сменив превентивно уље и филтер за уље пред 6.000 км (Тотал 9000 5w40 такво ставил мајсторот наместо 5w30). Се скаравме со мајсторот и уште ме убедува дека неможе да дојде до квар ако ставиш 5w40 наместо 5w30.
Месец дена кога ја купив не беше така пред тој негов зафат.
А инаку денеска направив голем сервис бидејќи секако ми беше во план уште кога ја купив еднаш се да и сменам за да бидам раат.
Каде да ја однесам дали во Скопје на дијагностика или?
Според мене не треба да си на лоша мисла со мајсторот, зошто инженерите што проектирале не верувам дека оставиле толку мала толеранција за 5w40 да направи штета, воглавно тоа масло треба без проблем да го заменува 5w30 (ако се работи за ист или приближно ист квалитет според брендот), да беше некоја поголема варијација како 10w40 можно е да се сомневаш на тоа.
Мартин01 убаво праша зошто сега да го менуваш маслото и филтерот кое веќе постои проблем каде го губи маслото, прво да го отстранеше па потоа да го променеше.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.637
Поени од реакции
27.836
Турбината не дава никаков симптоматичен звук, нема никакво зуење или пиштење, прима и влече добро колата. Се поклопува омрсениот долен дел на турбото и белкастото чадење и смрдеа на изгорено уље со периодот кога сменив превентивно уље и филтер за уље пред 6.000 км (Тотал 9000 5w40 такво ставил мајсторот наместо 5w30). Се скаравме со мајсторот и уште ме убедува дека неможе да дојде до квар ако ставиш 5w40 наместо 5w30.
Месец дена кога ја купив не беше така пред тој негов зафат.
А инаку денеска направив голем сервис бидејќи секако ми беше во план уште кога ја купив еднаш се да и сменам за да бидам раат.
Каде да ја однесам дали во Скопје на дијагностика или?
Нема шанси проблемот да настанал ради што ти сипал 5w40 наместо 5w30.Може уљето да ти ја сјебало турбината ако ти ставил фалц.Ова уље Тотал се купува исклучиво од Еуроимпекс
Автоматски споено мислење:

Значи може да ти сипал лошо уље,ама не е причината градацијата.
Автоматски споено мислење:

@gjoko-mkd
Screenshot_20200124-001505.png
Автоматски споено мислење:

Screenshot_20200124-001526.png
Автоматски споено мислење:

Screenshot_20200124-001605.png
 
Последно уредено:
Член од
24 јануари 2020
Мислења
5
Поени од реакции
2
ПОМОШ? Имам проблем со радијатор за парно

Имам проблем со радијаторот за парно на Citroën Saxo 1.5D - 2000. Три пати менувам радијатор и еве пак е дупнато.. Загубите на течност од разладниот систем се незначителни, но сепак.. Моторот си работи перфектно, не троши масло. Нивото на масло не е покачено, сѐ е супер. Незнам во што може да биде проблемот. Некој совет?
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Бензин, планирам и ја варта.. само не знам дали 55 или 65. Моментално имам Banner 44Ah, али кога е ладно не пали или остаам светлата 10мин со контакт, скроз го празни.
Најдобро според фабричка спецификација за каков акумулатор да ставиш и мислам дека најдобро е 55 или 60 за тој бензинец и не ставај појако оти нема корист и џабе фрлање пари инаку ако ставаш појака и ќе ти изгоре четкици од алансерот и алтернаторот најпрво искри ќе се појави кога ќе верглаш и ќе предизвикува пожар или какви да е последици затоа најубаво според фабричката мислам дека е 55-60 ни повеќе ни помалку


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Дали забележа кога изгасна дали беше како да снема струја или пример како да настана некое механичко оштетување (пример кинење на ребраст или ланец, не знам што користи тој мотор)?
Автоматски споено мислење:


Јас сум користел ама 45А, скоро 7 години, на помал дизел, го сменав превентивно поради годините а уште функционираше. Наредно не зедов ист бидејќи барав 55ка а немаа на лагер. Да провериш мислам тој мотор да има бенефит од околу 100А.
Стариов акумулатор што рикна беше 80А 4години се користеше така да овој би требало барем 4год да трае...
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Mislenje za akumulatorov Vesna Premium+ 78A ?
Za vozilo Auris 2.0 D4D
Добар е Весна акумулатор злетовска под групација на Варта и имам купено два пати првото ми тераше 4 години и вторпат одкако сменив четкици и ми тераше околу 5 години во Нексија 1.5 бензинец ,а за дизел не знам


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kajgana Shop

На врв Bottom